Για εμενα αυτα προβληματα δεν ειναι!!!πως να μην κρεμασει ο ουρανος αν αφηνεις
το αυτοκινητο στον ηλιο τον ελληνικο για 20 χρονια??
Τα δικα μου τζαμια-το δικο μου ειναι μοντελο τελος 1991-δεν εχουν κολλησει
ακομα...
19 χρονων αυτοκινητο και οι κλειδαριες δουλευουν αψογα και ουδεποτε μου χαλασαν!!!!
το clima ποτε δε με προδωσε...μονο η περιοδικη συντηρηση κανοντας του!!!
Τα φαναρια τα εμπρος συμφωνω πως θαμπωνουν οταν το αυτοκινητο βρεχεται για
πολλες ημερες..αλλα αυτο ειναι απολυτα φυσιολογικο..γιατι ΟΛΑ τα φαναρια
των αυτοκινητων αεριζονται,δεν ειναι εντελως κλειστα..!!!!!
Οσον αφορα τα νερα στο πορτ παγκαζ..εγω ουδεποτε εχω εντοπισει..παροτι το δικο
μου εχει ''φαει'' πολυ νερο και χιονια οταν το ειχα στην ιταλια μαζι μου οταν σπουδαζα!!
Το δικο μου ειχε αγοραστει απο καινουριο τελη του 1991 ως 316i M40.Μεχρι το 2003
με αυτον το κινητηρα εκανε πανω απο 200.000 σκληρα χιλιομετρα χωρις να κανει
Κ Ι Χ !!!!!Το εκανα 328 και ως σημερα δεν εχει βγαλει προβληματα ουτε αυτο.
Ολα βεβαια τα χρονια συντηρειται σε επισημη αντιπροσωπεια και με ΓΝΗΣΙΑ ανταλλακτικα
ΠΑΝΤΑ!!!!!
Για εμενα η σειρα ε36 ειναι ενα τερας αξιοπιστιας..εχοντας το στην οικογενεια κοντα
20 σθναπτα ετη!!!!!!!!
Το μονο του μειον ειναι η οχι τοσο καλη μελετη στους ''νεροχυτες'' στο πισω πορτ παγκαζ
και συγκεκριμενα στο επιπεδο της κλειδαριας,στα σημεια που εγαπτεται το λαστιχο
τα οποια σκουριαζουν.
Αλλο λειτουργικο μειον ειναι ο ελιπης χωρος για τους πισω επιβατες.
Αυτα τα ''λιγα'' μετα απο 20 χρονια συμβιωσης με μια ομορφη τετραπορτη 36αρα...









Απάντηση με παράθεση


