Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 485

Θέμα: [E36] ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    08-04-10
    Περιοχή
    κρητη
    Μηνύματα
    165
    Thanked
    106
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για εμενα αυτα προβληματα δεν ειναι!!!πως να μην κρεμασει ο ουρανος αν αφηνεις
    το αυτοκινητο στον ηλιο τον ελληνικο για 20 χρονια??
    Τα δικα μου τζαμια-το δικο μου ειναι μοντελο τελος 1991-δεν εχουν κολλησει
    ακομα...
    19 χρονων αυτοκινητο και οι κλειδαριες δουλευουν αψογα και ουδεποτε μου χαλασαν!!!!
    το clima ποτε δε με προδωσε...μονο η περιοδικη συντηρηση κανοντας του!!!
    Τα φαναρια τα εμπρος συμφωνω πως θαμπωνουν οταν το αυτοκινητο βρεχεται για
    πολλες ημερες..αλλα αυτο ειναι απολυτα φυσιολογικο..γιατι ΟΛΑ τα φαναρια
    των αυτοκινητων αεριζονται,δεν ειναι εντελως κλειστα..!!!!!
    Οσον αφορα τα νερα στο πορτ παγκαζ..εγω ουδεποτε εχω εντοπισει..παροτι το δικο
    μου εχει ''φαει'' πολυ νερο και χιονια οταν το ειχα στην ιταλια μαζι μου οταν σπουδαζα!!

    Το δικο μου ειχε αγοραστει απο καινουριο τελη του 1991 ως 316i M40.Μεχρι το 2003
    με αυτον το κινητηρα εκανε πανω απο 200.000 σκληρα χιλιομετρα χωρις να κανει
    Κ Ι Χ !!!!!Το εκανα 328 και ως σημερα δεν εχει βγαλει προβληματα ουτε αυτο.
    Ολα βεβαια τα χρονια συντηρειται σε επισημη αντιπροσωπεια και με ΓΝΗΣΙΑ ανταλλακτικα
    ΠΑΝΤΑ!!!!!
    Για εμενα η σειρα ε36 ειναι ενα τερας αξιοπιστιας..εχοντας το στην οικογενεια κοντα
    20 σθναπτα ετη!!!!!!!!
    Το μονο του μειον ειναι η οχι τοσο καλη μελετη στους ''νεροχυτες'' στο πισω πορτ παγκαζ
    και συγκεκριμενα στο επιπεδο της κλειδαριας,στα σημεια που εγαπτεται το λαστιχο
    τα οποια σκουριαζουν.
    Αλλο λειτουργικο μειον ειναι ο ελιπης χωρος για τους πισω επιβατες.
    Αυτα τα ''λιγα'' μετα απο 20 χρονια συμβιωσης με μια ομορφη τετραπορτη 36αρα...

  2. The Following User Says Thank You to georgepap For This Useful Post:

    Panos 316T (11-05-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    • κολλάνε τα τζάμια στο «ανέβα-κατέβα» , Γρύλος - μοτέρ
    Και εμενα.
    Αλλα εγω εχω την εντυπωση οτι εχουν φυγει απο τη θεση "κεντρο" και για αυτο κολλαει απο τη μια πλευρα. Του κανεις λιγο "πισω" και του ξαναδινεις και σιγα σιγα ανεβαινει πιο ευκολα. Μην το πατατε μονοκοπανια οταν βλεπετε και ζοριζεται ! Καντε λιγο πισω και ξαναδωστε του.
    Αυτο μεχρι να ξε-βαρεθουμε και να το φτιαξουμε.

    Να προσθεσουμε

    Under the hood:
    -Τα πλαστικα λουκια μπροστα απο το παρμπριζ που τρεχουν τα νερα κατω απο τον "καθρεπτη" για να πεσουν στο δρομο. Αν βουλωσει και η κλιση του δρομου εχει τη μουρη ψηλα, μπαινει το νερο στον εγκεφαλο ! Προσοχη !

    • ασταθές ρελαντί και κομπιάσματα , μάλιστα…..εδώ παίζεις ανάμεσα σε λούφτ,βαλβίδα πρωινής,σωλινάκια (τρύπια ,ξεραμένα),αισθητήρας εκκ/ρου- Λάμδα,πολλαπλασιαστές , μπουζί
    -Στο θεμα του μη-τραβηγματος χαμηλα επισης εχετε υπ'οψιν την γειωση της μπαταριας.
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  4. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Panos 316T (11-05-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    06-10-10
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    8
    Thanked
    9
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο georgepap Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για εμενα αυτα προβληματα δεν ειναι!!!πως να μην κρεμασει ο ουρανος αν αφηνεις
    το αυτοκινητο στον ηλιο τον ελληνικο για 20 χρονια??
    Τα δικα μου τζαμια-το δικο μου ειναι μοντελο τελος 1991-δεν εχουν κολλησει
    ακομα...
    19 χρονων αυτοκινητο και οι κλειδαριες δουλευουν αψογα και ουδεποτε μου χαλασαν!!!!
    το clima ποτε δε με προδωσε...μονο η περιοδικη συντηρηση κανοντας του!!!
    Τα φαναρια τα εμπρος συμφωνω πως θαμπωνουν οταν το αυτοκινητο βρεχεται για
    πολλες ημερες..αλλα αυτο ειναι απολυτα φυσιολογικο..γιατι ΟΛΑ τα φαναρια
    των αυτοκινητων αεριζονται,δεν ειναι εντελως κλειστα..!!!!!
    Οσον αφορα τα νερα στο πορτ παγκαζ..εγω ουδεποτε εχω εντοπισει..παροτι το δικο
    μου εχει ''φαει'' πολυ νερο και χιονια οταν το ειχα στην ιταλια μαζι μου οταν σπουδαζα!!

    Το δικο μου ειχε αγοραστει απο καινουριο τελη του 1991 ως 316i M40.Μεχρι το 2003
    με αυτον το κινητηρα εκανε πανω απο 200.000 σκληρα χιλιομετρα χωρις να κανει
    Κ Ι Χ !!!!!Το εκανα 328 και ως σημερα δεν εχει βγαλει προβληματα ουτε αυτο.
    Ολα βεβαια τα χρονια συντηρειται σε επισημη αντιπροσωπεια και με ΓΝΗΣΙΑ ανταλλακτικα
    ΠΑΝΤΑ!!!!!
    Για εμενα η σειρα ε36 ειναι ενα τερας αξιοπιστιας..εχοντας το στην οικογενεια κοντα
    20 σθναπτα ετη!!!!!!!!
    Το μονο του μειον ειναι η οχι τοσο καλη μελετη στους ''νεροχυτες'' στο πισω πορτ παγκαζ
    και συγκεκριμενα στο επιπεδο της κλειδαριας,στα σημεια που εγαπτεται το λαστιχο
    τα οποια σκουριαζουν.
    Αλλο λειτουργικο μειον ειναι ο ελιπης χωρος για τους πισω επιβατες.
    Αυτα τα ''λιγα'' μετα απο 20 χρονια συμβιωσης με μια ομορφη τετραπορτη 36αρα...
    φιλε μου θα συμφωνησω μαζι σου το 36αρι ειναι οτι πιο αξιοπιστο.εμενα η δικια μου ειναι ηδη φορτωμενη με 200 χιλ και το μοτερακι της κελαιδαει σαν καινουριο,παρολο που το παταω στο λαιμο,οταν ειμαι μονος(γιατι η γυναικα εχει αισθητηρα ταχητυτας στα 140 και μου βαζει κοφτη)το μονο που εχει αλλαξει μεχρι στιγμης μια τρομπασυμπλεκτη στο κιβωτιο.ολα τα υπολοιπα απλα δουλευουν ρολοι.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to bmwgiorgos For This Useful Post:

    georgepap (13-05-11), Panos 316T (13-05-11)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP