Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Θέμα: ΝΙΤΡΟ χημικη υπερτροφοδοτηση

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Προεπιλογή

    σχηματικη απεικονιση του ψεκασμου σε καθε περιπτωση


    Αν προσπαθουσαμε να κανουμε μια σχετικη συγκριση μεταξυ του θα λεγαμε ότι τα κιτ ξηρου τυπου εχουν συγκριτικο πλεονεκτημα στον τομεα της ασφαλειας για τους εξης λογους: Οι περισσοτερες πολλαπλες εισαγωγης τω συγχρονων κινητηρων με συστημα ψεκασμου βενζινης είναι σχεδιασμενες για να διαρρεονται μονο από αερα , και όχι από καυσιμο μειγμα βενζινης /αερα.Συνηθως διαθετουν αποτομες καμπες και γωνιες, που ναι μεν δεν επηρεαζουν το σωστο διαμοιρασμο του αερα στους κυλινδρους, μπορουν όμως να συνεισφερουν στο διαχωρισμο της βενζινης από το νεφελωμα αερα-βενζινης-νιτρο.Αυτο εχει ως αποτελεσμα, αφενος το στεγνωμα ορισμενων λυλινδρων (με δυνητικα καταστροφικες συνεπειες από την επακολουθη αυξηση της θερμοκρασιας στους θαλαμους καυσης) ,αφετερου το καυσιμο να λιμναζει σε ορισμενα σημεια της εισαγωγης, δημιουργωντας παροδικα μπουκωματα ανωμαλιες στην παροχη της ισχυος κλπ
    Επισης , είναι επικινδυνο να προκαλεσει αναφλεξη ή εκρηξη σε περιπτωση που σημειωθει καποια επιστροφη φλογας προς την εισαγωγη λογω της υπαρξης καποιου αγριου εκκεντροφορου, υπεβολικου αβανς κλπ

  2. The Following 3 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    ///M Arios (26-05-10), ghost-rider (18-05-10), spar@ (30-05-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP