-
Απο την δικη μου εμπειρια πανω στα τουρμπατα το ντουμανι προερχεται απο τις τουρμπινες στο δαχτυλιδι στεγανοποιησης λαδιου.Τρεις φορες στο παρελθον ντουμανιαζα με μοτερ των 150000 km , νομιζοντας οτι ειναι το μοτερ αλλα τελικα ηταν οι τουρμπινες. Απο την αρχη που σε παρακολουθω να το τσιγλιζεις το 335 , εκτιμω - και στο εχω αναφερει - οτι οι μαμα τουρμπινες ειναι μικρες για αυτα τα αλογα που βγαζεις και καταπονουνται πολυυυυ απο τις θερμοκρασιες.Επισης αν θυμαμαι καλα μεχρι προτεινος δεν ειχες ελευθερη εξατμιση.Το backpressure που δημιουργουσες κατα την αποψη μου κοκκινιζε τα τουρμπακια μεχρι που αφησαν χρονους.Απο τη στιγμη που δεν ειναι ρουλεμανατες ,ειναι επισκευασιμες, αλλα εγω ουτε απο ενα χιλιομετρο!!!! δεν θα πλησιαζα στα γνωστα μαγαζια-τουρμπαδικα για επισκευη. Αν πιανουν τα χερια σου , μαρκαροντας την φτερωτη εισαγωγης με τον αξονα για να μην χασει την ζυγοσταθμιση και φωτογραφιζοντας κατα την αποσυναρμολογηση μπορεις να τοποθετησεις το κιτ επισκευης της τουρμπινας σου που πιθανως μπορεις να βρεις απο ebay στα 150ευρω.Η γνωμη μου ειναι αν μπορεις να το περασεις στην εγγυηση καντο, αλλα αν πας για επισκευη, καλυτερα παρε δυο τουρμπινες αρκετα μεγαλυτερες που θα συνεργαστουν με την εξατμιση ή φτιαξε τις υπαρχουσες μονος σου.Μπορεις να δεις και τις τουρμπινες σου με τα ματια σου σε τι κατασταση βρισκονται.Δηλαδη αν κουνιεται ο αξονας μεσα-εξω ,πανω-κατω.Το τελευταιο που νομιζω οτι φταιει ειναι το λαδι.Ισως ενα πιο χοντρο να βελτιωσει την κατασταση αλλα δεν νομιζω οτι ειναι η ενδεδειγμενη λυση.
-
The Following 10 Users Say Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:
Jimmakos (10-05-11), Karizma Z4 (10-05-11), kloukakis (10-05-11), nikos1400 (10-05-11), paganis (10-05-11), Panos 316T (10-05-11), S8N (10-05-11), stratos (10-05-11), z3 2.2 (10-05-11), z3outofmind (11-05-11)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP