Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Θέμα: ΝΙΤΡΟ χημικη υπερτροφοδοτηση

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Προεπιλογή

    Αναλογα με την μεθοδο εμπλουτισμου του μιγματος , τα κιτ νιτρο διακρυνονται σε δυο κατηγοριες , τα ξηρου τυπου και τα υγρου τυπου.
    Τα κιτ ξηρου τυπου ψεκαζουν μονο νιτρο στην εισαγωγη του κινητηρα, συνηθως πριν την πεταλουδα.Ο εμπλουτισμος γινεται αυξανοντας την πιεση βενζινης στο κυκλωμα τροφοδοσιας των μπεκ.Ο ψεκασμος νιτρο ελεγχεται από μια ηλεκτρομαγνητικη σωληνοειδης βαλβιδα (solenoid) , η οποια όταν ενεργοποιειται από τον σχετικο διακοπτη ανοιγει και επιτρεπει την ροη του Ν2Ο από την φιαλη προς τα μπεκ.Αναλογες βαλβιδες χρησιμοποιουνται για την αυξηση της παρεχομενης βενζινης .Στα κιτ ξηρου τυπου χρησιμοποιειται συνηθως μια solenoid στην γραμμη επιστροφης βενζινης από τον ρυθμιστη πιεσης προς το ρεζερβουαρ.Οταν η βαλβιδα παροχης Ν2Ο ανοιγει, η βαλβιδα ελεγχου του καυσιμου κλεινει , στραγγαλιζοντας την επιστροφη προς το ρεζερβουαρ και ετσι αυξανεται η πιεση στην μπεκιερα .Αυτο συνεπαγετι ότι τα μπεκ ψεκαζουν περισσοτερη βενζινη , και ετσι γινεται εκμεταλευση του Ν2Ο.Αυτος ο τροπος εμπλουτισμου είναι ιδιαιτερα αποδοτικος σε χαμηλες και μετριες αυξησεις ισχυος.Επισης είναι απλα στην λογικη στην εγκατασταση αλλα καισχετικα οικονομικα κιτ.

    φωτογραφια απο σωληνοειδη ηλεκτρομαγνητικη βαλβιδα (solenoid)


    φωτογραφια απο μπεκ ψεκασμου νιτρου για κιτ ξηρου τυπου


    Η δευτερη κατηγορια είναι τα τα κιτ υγρου τυπου.Αυτα είναι για πιο hardcore καταστασεις, αφου δεν εξαρτωνται από την παροχη των εργοστασιακων μπεκ, ετσι μπορουν να εκμεταλευτουν μεγαλυτερη ποσοτητα Ν2Ο στον κινητηρα.Τα κιτ υγρου τυπου λειτουργουν με ειδικα μπεκ τα οποια χεκαζουν ταυτοχρονα και Ν2Ο και βενζινη αναμειγνυοντας τα και δημιουργωντας ένα ομοιομορφο νεφελωμα (fog).
    Τοποθετουνται πριν την πεταλουδα της εισαγωγης.Εδω το solenoid της βενζινης τοποθετειται με μια διακλαδωση (bypass) στον κυριως σωληνα παροχης του Injection και ανοιγει μαζι με το solenoid του Ν2Ο για ταυτοχρονη παροχη νιτρου-βενζνης στον κινητηρα.
    Υπαρχουν και παραλλαγες αυτου του συτηματος .Οπως το TBI system το οποιο διαθετει ένα μπεκ βενζινης/νιτρο ανα κυλινδρο.Αλλα και τα συστηματα με ειδικους ανταπτορες για τα εργοστασιακα μπεκ. Αυτοι οι ανταπτορες τοποθετουνται στην θεση των εργοστασιακων μπεκ.Μεασα τους τοποθετειται το μπεκ, που στην περιφερεια του κυκλοφορει το επιπλεον καυσιμο μαζι με το νιτρο.Με αυτόν τον τροπο ο ψεκασμος Ν2Ο γινεται χωρις τροποποιησεις στην πολλαπλη εισαγωγης, ακριβως πριν την βαλβιδα του κάθε κυλινδρου.

    φωτογραφια με λεπτομερειες απο μπεκ για κιτ υγρου τυπου (ταυτοχρονης παροχης βενζινης/νιτρου)

  2. The Following 3 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    ///M Arios (26-05-10), ghost-rider (18-05-10), spar@ (30-05-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP