+1 στο σπυρο.
+1 στο σπυρο.
πιπιλα...
στεναχωρηθηκα μ αυτα που διαβασα!
θα προτεινα (μιας κ δεν μπορω να σε καθοδηγησω μηχανολογικα) να μην κανεις βεβιασμενες κινησεις οσον αφορα τις αποφασεις σου !
κανε μια ερευνα για το αν μπορεις να καλυφθεις εγγυηση...κ μετα βλεπεις!
μην βιαζεσαι ομως!
+2 φυσικα στον Σπυρο!![]()
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!
m-power_01 (08-05-11), Vasilis (09-05-11)
Για την τιμη εχω και εγω να σου προτεινω συνεργειο φιλου,δεν χρειαζεται να ειναι εξουσιοδοτημενο για να βγαλεις μια τουρμπινα.
2ον)Εαν ταξεις ενα 100αρικο η πεις στον υπευθυνο του συνεργειο οτι θα τα βρουμε νομιζω θα κανεις δουλεια...
3ον)Ασ'την να τα φτυσει και μετα αλλες τουρμπινες...οσο αντεξει![]()
997 Turbo
Οχι και τοιούτος ρε Πάνο
Το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης απο την στιγμή που βάλεις χέρι. Μόνο ο Vishnu δεν ανιχνεύεται, όλα τα άλλα φαίνονται πάνω στο αυτοκίνητο.
Αν παραδώσει εντελώς προφανώς δεν θα σηκώνει πίεση ή θα κολλήσει στην χειρότερη. Επίσης κάποιο θέμα θα είχε και με την θερμοκρασία λαδιού η οποία ευτυχώς δεν ανεβαίνει.
Α ρε Στέφανε, μου εκανες την καρδιά περιβόλι. Την διάγνωση την έκανα εγώ. Επίσης βοηθάει το παρπάρισμα που κάνει η δεξιά εξάτμηση. Αν ήταν κάτι απο αυτά που ανέφερες τότε θα είχα καπνό και απο τις 2 εξατμήσεις.
Τα λάδια μου είναι σχετικά φρέσκα, 1500 - 2000 km περίπου και έχει τσιμπήσει την επιτρεπτή ποσότητα.
Ας ελπίσουμε. Θα αρχίσω έρευνα στα εξουσιοδοτημένα.
Το ποσό είναι εξωφρενικό αλλά τόσο είναι περίπου δυστηχώς στο συνεργείο που πάω. Εδώ κοντά 400 ευρώ μου στοίχησαν το intercooler και τα downpipes σε μια μέρα.
Το τούρμπο υπάρχει περίπτωση να επισκευάζεται γιατί είναι με θρός και όχι ρουλεμάν.
Απο κατανάλωση λαδιού δεν έχω κάτι ιδιαίτερο εκτός απο τα γνωστά. Εχω την εντύπωση οτι έγινε απο προχτές με τα πατήματα με τον turbodog. Απο εδώ και στο εξής θα το παρατηρώ πιο συχνά.
Γιώργο θα έχεις πμ σε λίγο
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stratos : 29-05-11 στις 01:25
σε όλα αυτά που σου λέω θα είχες καπνό από την μία εξάτμιση
τσιμουχάκια βαλβίδων 1ου ή 2ου ή 3ου από καθρέφτη => δεξιά εξάτμιση
ελατήρια λαδιού 1ου ή 2ου ή 3ου από καθρέφτη => δεξιά εξάτμιση
φλάτζα μεταξύ 1ου ή 2ου ή 3ου από καθρέφτη => δεξιά εξάτμιση
ρήγμα 1ου ή 2ου ή 3ου από καθρέφτη => δεξιά εξάτμιση
οδηγοί βαλβίδων 1ου ή 2ου ή 3ου από καθρέφτη => δεξιά εξάτμιση
για να είχες καπνό και από τις δύο θα έπρεπε αυτά που σου λέω παραπάνω να ήταν και στον 4ο 5ο 6ο (ή έστω στον 3ο ΚΑΙ 4ο), πράγμα αδύνατο για 30.000km κινητήρα.
Ελπίζω όμως να είναι τουρμπίνα και να μην χρειαστεί να βγάλεις καπάκι βαλβίδων.
Αν θέλεις να πάρεις και μια γνώμη από τον μηχανικό μου έλα για καφέ από το μαγαζί και πάμε παρέα να το δει.
σωστος ο στεφανος, το πιο σιγουρο ειναι να την ακουσε το τουρμπακι, (χαμηλωνεις πιεση) κοιτας τα λαδια σου το πηγαινεις ατουρμπιστο σχεδον και σου κραταει για καιρο, αν ειναι κατι αλλο το βλεπεις με μια μετρηση συμπιεσης...
Vasilis (09-05-11)