
Αρχικό μήνυμα απο
120ie87
+ στα παραπάνω -> να μην χρειάζεται δηλαδή ούτε να τα μετατρέπουμε στον μαστρο-σάκη, ούτε να αγοράζουμε κιτ της HPF...
ναι....
οχι....
το θέμα πάντα μα πάντα καταλήγει στο τι ζητάει στο τέλος ο ιδιοκτήτης απο το αμάξι του...
κ πλέον το Μτριο είναι μια πλατφόρμα που μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα...
άλλοι μπαίνουν στο τρυπάκι του νούμερου του dyno και της δύναμης ( χωρίς να έχουν την δυνατότητα πλήρης εκμετάλευσης ) και άλλοι προτιμούν να τα σκάνε για ουρλιαχτά κάπου κοντά στις 9 χιλιάδες και σε λάστιχα στις πίστες και σε αναρτήσεις που είναι πολυυυυυυυυυ μπροστά και θέλουν γνώσεις να "στηθούν" και άλλοι προτιμουν λίγο απο όλα...
μην συγκρίνεις το όποιο turbo βγάλει η μαμα εταιρεία με το κιτ που πουλάει ένας βελτιωτής...τεράστιο το χάσμα...
η χρυσή τομή για τα Μ3 μέχρι τώρα τουλάχιστον είναι ο κομπρέσορας ( μέχρι ενα όριο και αυτός ) και ενα γενικό σύνολο βελτίωσης της καρότσας για να είναι πιο "ικανή" να ανταπεξέλθει στην παρπάνω γραμική δύναμη....
με νούμερα που παίζουν απο 500-550 τροχό και πάνω είναι για μένα άσκοπα λεφτά για το Ε46....δεν το έχει το παραπάνω το αμάξι....
και το πιο κλασικό και το πιο άρτιο παράδειγμα είναι το loaded...
στα 530-550 ρόδα η ανάρτηση του και η δουλειά στο πλαίσιο είναι λίγο πιο ακριβή απο όλο το κοστολόγιο κομπρέσορα και του μοτέρ......
Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...
Μ3 is gone...