Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 23

Θέμα: M3 E46 και Turbo kits

  1. #11
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το θεμα Θωμα ειναι οτι στο Αμερικα εχουν υποστηριξη οταν, χτυπα ξυλο, συμβει ανατιναξη. Που οπως ειδες συνεβηκε ουκ ολιγες φορες. Και οντως η HPF επειδη ειναι σοβαρη εταιρεια επωμισθηκε ευθυνες, επισκευασε μοτερ free, βελτιωσε εξαρτηματα του κιτ, εκανε εκπτωσεις σε υλικα η εργασια επισκευης. Εδω αν παθει κατι το μοτερ νομιζεις οτι ο τοποθετητης (γιατι ο κατασκευαστης ειναι η HPF και οχι ο Μαστρο Σακης που απλα το τοποθετει και θελει εδω στο Ελλαντα να παρει τα ευσημα για αυτο. Φυσικα και δεν αναφερομαι σε καποιον συγκεκριμενα, γενικα μιλαμε) θα αναλαβει καμια ευθυνη? Θα σου πει μια απο τις απειρες δικαιολογιες/αιτιολογησεις της, πλουσιας ομολογουμενως, Ελληνικης tuning σκηνης και αφου αποκλεισει εαυτον απο ευθυνες θα σου βγαλει κουστουμακι επισκευης, χωρις καμια εγγυηση βεβαια.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    nikos1400 (20-09-11), pilot (04-05-11), z3outofmind (04-05-11)

  3. #12
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Talking

    Φίλοι, να κάνω μια ερώτηση?
    Λέμε ότι τα μελλοντικά //Μ αν είναι turbo θα έχουν χάσει από τον πραγματικό χαρακτήρα της //Μ και λέμε για την 1Μ ότι δεν είναι καλό το ότι χρησιμοποιείται υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας.

    Ο φίλος παραπάνω λέει ότι το κιτ είναι της HPF, και όχι του "μαστρο-σακη" όπως χαρακτηριστικά αναφέρει (νομίζω πως θα προτιμούσε κατασκευαστή της τουρμπίνας το //Μ division....)
    Επίσης, πολλοί κάτοχοι //Μ τουρμπίζουν τα αυτοκίνητά τους ή αν δεν έχουν τα χρήματα σκέφτονται μια μέρα να τα τουρμπίσουν.......

    Είναι λογικό αυτό?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 04-05-11 στις 18:51

  4. #13
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο φίλος παραπάνω λέει ότι το κιτ είναι της HPF, και όχι του "μαστρο-σακη" όπως χαρακτηριστικά αναφέρει (νομίζω πως θα προτιμούσε κατασκευαστή της τουρμπίνας το //Μ division....)
    Επίσης, πολλοί κάτοχοι //Μ τουρμπίζουν τα αυτοκίνητά τους ή αν δεν έχουν τα χρήματα σκέφτονται μια μέρα να τα τουρμπίσουν.......

    Είναι λογικό αυτό?
    Εγω δεν βγαζω νοημα σε οτι λες...για παμε παλι λιγο καλυτερα διατυπωμενο

  5. #14
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ^ ήμουν πάνω στo editing φιλε μου, δες το προηγούμενο μήνυμα και αν συνεχίζεις να μην καταλαβαινεις αυτό που γράφω, μπορω να το διατυπώσω πάλι............. (διάβασε λίγο προσεχτικότερα ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΟΣΤ)



    ...
    ....τέλος πάντων, το point είναι ότι από τη μια δεν θέλουμε υπετροφοδοτούμενα //Μ επειδή λέμε ότι θα χάσουν από τον χαρακτήρα τους, και από την άλλη τα τουρμπίζουμε.
    Δεν είναι καλύτερα να τα αγοράζουμε τουρμπισμένα από το //Μ division?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 04-05-11 στις 19:11

  6. #15
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    + στα παραπάνω -> να μην χρειάζεται δηλαδή ούτε να τα μετατρέπουμε στον μαστρο-σάκη, ούτε να αγοράζουμε κιτ της HPF...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 04-05-11 στις 19:15

  7. #16
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν είναι καλύτερα να τα αγοράζουμε τουρμπισμένα από το //Μ division?
    Αμα σου περισσευουν και βεβαια ειναι καλυτερο. Το προβλημα ειναι αν δεν σου περισσευουν τοσα, για να το παρεις καινουργιο

  8. #17
    Εγγραφή
    14-01-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    388
    Thanked
    316
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    + στα παραπάνω -> να μην χρειάζεται δηλαδή ούτε να τα μετατρέπουμε στον μαστρο-σάκη, ούτε να αγοράζουμε κιτ της HPF...

    ναι....



    οχι....


    το θέμα πάντα μα πάντα καταλήγει στο τι ζητάει στο τέλος ο ιδιοκτήτης απο το αμάξι του...
    κ πλέον το Μτριο είναι μια πλατφόρμα που μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα...

    άλλοι μπαίνουν στο τρυπάκι του νούμερου του dyno και της δύναμης ( χωρίς να έχουν την δυνατότητα πλήρης εκμετάλευσης ) και άλλοι προτιμούν να τα σκάνε για ουρλιαχτά κάπου κοντά στις 9 χιλιάδες και σε λάστιχα στις πίστες και σε αναρτήσεις που είναι πολυυυυυυυυυ μπροστά και θέλουν γνώσεις να "στηθούν" και άλλοι προτιμουν λίγο απο όλα...

    μην συγκρίνεις το όποιο turbo βγάλει η μαμα εταιρεία με το κιτ που πουλάει ένας βελτιωτής...τεράστιο το χάσμα...

    η χρυσή τομή για τα Μ3 μέχρι τώρα τουλάχιστον είναι ο κομπρέσορας ( μέχρι ενα όριο και αυτός ) και ενα γενικό σύνολο βελτίωσης της καρότσας για να είναι πιο "ικανή" να ανταπεξέλθει στην παρπάνω γραμική δύναμη....

    με νούμερα που παίζουν απο 500-550 τροχό και πάνω είναι για μένα άσκοπα λεφτά για το Ε46....δεν το έχει το παραπάνω το αμάξι....

    και το πιο κλασικό και το πιο άρτιο παράδειγμα είναι το loaded...
    στα 530-550 ρόδα η ανάρτηση του και η δουλειά στο πλαίσιο είναι λίγο πιο ακριβή απο όλο το κοστολόγιο κομπρέσορα και του μοτέρ......
    Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...

    Μ3 is gone...

  9. The Following 4 Users Say Thank You to NICK_M3 For This Useful Post:

    nikos1400 (20-09-11), Panos 316T (05-05-11), Stathis (05-05-11), z3outofmind (05-05-11)

  10. #18
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NICK_M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι....



    οχι....


    το θέμα πάντα μα πάντα καταλήγει στο τι ζητάει στο τέλος ο ιδιοκτήτης απο το αμάξι του...
    κ πλέον το Μτριο είναι μια πλατφόρμα που μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα...

    άλλοι μπαίνουν στο τρυπάκι του νούμερου του dyno και της δύναμης ( χωρίς να έχουν την δυνατότητα πλήρης εκμετάλευσης ) και άλλοι προτιμούν να τα σκάνε για ουρλιαχτά κάπου κοντά στις 9 χιλιάδες και σε λάστιχα στις πίστες και σε αναρτήσεις που είναι πολυυυυυυυυυ μπροστά και θέλουν γνώσεις να "στηθούν" και άλλοι προτιμουν λίγο απο όλα...

    μην συγκρίνεις το όποιο turbo βγάλει η μαμα εταιρεία με το κιτ που πουλάει ένας βελτιωτής...τεράστιο το χάσμα...

    η χρυσή τομή για τα Μ3 μέχρι τώρα τουλάχιστον είναι ο κομπρέσορας ( μέχρι ενα όριο και αυτός ) και ενα γενικό σύνολο βελτίωσης της καρότσας για να είναι πιο "ικανή" να ανταπεξέλθει στην παρπάνω γραμική δύναμη....

    με νούμερα που παίζουν απο 500-550 τροχό και πάνω είναι για μένα άσκοπα λεφτά για το Ε46....δεν το έχει το παραπάνω το αμάξι....

    και το πιο κλασικό και το πιο άρτιο παράδειγμα είναι το loaded...
    στα 530-550 ρόδα η ανάρτηση του και η δουλειά στο πλαίσιο είναι λίγο πιο ακριβή απο όλο το κοστολόγιο κομπρέσορα και του μοτέρ......
    αν και δεν είμαι κάτοχος s54 συμφωνώ απόλυτα!

    υγ:Εσύ κάτι μας χρωστάς
    ένα thread περί βελτίωσης του μοτέρ σου και τις περιπέτειες σου (όπως είχες γράψει)
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  11. #19
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    379
    Thanked
    284
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NICK_M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι....



    οχι....


    το θέμα πάντα μα πάντα καταλήγει στο τι ζητάει στο τέλος ο ιδιοκτήτης απο το αμάξι του...
    κ πλέον το Μτριο είναι μια πλατφόρμα που μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα...

    άλλοι μπαίνουν στο τρυπάκι του νούμερου του dyno και της δύναμης ( χωρίς να έχουν την δυνατότητα πλήρης εκμετάλευσης ) και άλλοι προτιμούν να τα σκάνε για ουρλιαχτά κάπου κοντά στις 9 χιλιάδες και σε λάστιχα στις πίστες και σε αναρτήσεις που είναι πολυυυυυυυυυ μπροστά και θέλουν γνώσεις να "στηθούν" και άλλοι προτιμουν λίγο απο όλα...

    μην συγκρίνεις το όποιο turbo βγάλει η μαμα εταιρεία με το κιτ που πουλάει ένας βελτιωτής...τεράστιο το χάσμα...

    η χρυσή τομή για τα Μ3 μέχρι τώρα τουλάχιστον είναι ο κομπρέσορας ( μέχρι ενα όριο και αυτός ) και ενα γενικό σύνολο βελτίωσης της καρότσας για να είναι πιο "ικανή" να ανταπεξέλθει στην παρπάνω γραμική δύναμη....

    με νούμερα που παίζουν απο 500-550 τροχό και πάνω είναι για μένα άσκοπα λεφτά για το Ε46....δεν το έχει το παραπάνω το αμάξι....

    και το πιο κλασικό και το πιο άρτιο παράδειγμα είναι το loaded...
    στα 530-550 ρόδα η ανάρτηση του και η δουλειά στο πλαίσιο είναι λίγο πιο ακριβή απο όλο το κοστολόγιο κομπρέσορα και του μοτέρ......

    στα 530-550 ρόδα η ανάρτηση του και η δουλειά στο πλαίσιο είναι λίγο πιο ακριβή απο όλο το κοστολόγιο κομπρέσορα και του μοτέρ..ΑΥΤΟ ΚΡΑΤΙΣΤΕΤΟ οπως ακριβως το εγραψε....(μαζι και τα φρενακια βεβαιως βεβαιως)γιατι με το σταματα εχει ενα θεμα το μ3 stock...
    τα φωραω τα φρενα σε ζ3(αρκετα κιλακια κατω)και δεν μπορω να πω ικανοποιημενος....βλεπω αρκετους να ψαχνουν με 46αρια να περασουν τα 360ps και φωρανε ακομα μαμα φρενα και εγω με 250 αλογα(μικρη πιεση)και λεω να τα αλλαξω..στο 2ερο πατημα 200-220 για να πεσω στα 110-120 σου δινουν την εντιποση οτι 3το δεν βγαζουν!!!τρεμουν τιμονια κλπ κλπ....
    αερα εχω φτιαξει να περνουν,καινουργιους δισκους με τακακια ειχα αλλαξει(γνυσιους δισκους+μαμα τακακια,ferodo d2500,ebc yellow,motul υγρα,της bmw υγρα,σωληνακια αεροπορικου τυπου....δεν.....

  12. The Following User Says Thank You to z3outofmind For This Useful Post:

    stratos (05-05-11)

  13. #20
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κάποια βίντεο που πιστεύω πως έχουν αρκετό ενδιαφέρον για την συγκεκριμένη ενότητα..
















  14. The Following 7 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    BILL007 (19-09-11), bill_m3 (19-09-11), Kostas_1 (19-09-11), m-power_01 (20-09-11), Panos 316T (19-09-11), spar@ (19-09-11), Stathis (19-09-11)

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP