^ ήμουν πάνω στo editing φιλε μου, δες το προηγούμενο μήνυμα και αν συνεχίζεις να μην καταλαβαινεις αυτό που γράφω, μπορω να το διατυπώσω πάλι............. (διάβασε λίγο προσεχτικότερα ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΟΣΤ)
...
....τέλος πάντων, το point είναι ότι από τη μια δεν θέλουμε υπετροφοδοτούμενα //Μ επειδή λέμε ότι θα χάσουν από τον χαρακτήρα τους, και από την άλλη τα τουρμπίζουμε.
Δεν είναι καλύτερα να τα αγοράζουμε τουρμπισμένα από το //Μ division?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 04-05-11 στις 20:11
+ στα παραπάνω -> να μην χρειάζεται δηλαδή ούτε να τα μετατρέπουμε στον μαστρο-σάκη, ούτε να αγοράζουμε κιτ της HPF...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 04-05-11 στις 20:15
ναι....
οχι....
το θέμα πάντα μα πάντα καταλήγει στο τι ζητάει στο τέλος ο ιδιοκτήτης απο το αμάξι του...
κ πλέον το Μτριο είναι μια πλατφόρμα που μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα...
άλλοι μπαίνουν στο τρυπάκι του νούμερου του dyno και της δύναμης ( χωρίς να έχουν την δυνατότητα πλήρης εκμετάλευσης ) και άλλοι προτιμούν να τα σκάνε για ουρλιαχτά κάπου κοντά στις 9 χιλιάδες και σε λάστιχα στις πίστες και σε αναρτήσεις που είναι πολυυυυυυυυυ μπροστά και θέλουν γνώσεις να "στηθούν" και άλλοι προτιμουν λίγο απο όλα...
μην συγκρίνεις το όποιο turbo βγάλει η μαμα εταιρεία με το κιτ που πουλάει ένας βελτιωτής...τεράστιο το χάσμα...
η χρυσή τομή για τα Μ3 μέχρι τώρα τουλάχιστον είναι ο κομπρέσορας ( μέχρι ενα όριο και αυτός ) και ενα γενικό σύνολο βελτίωσης της καρότσας για να είναι πιο "ικανή" να ανταπεξέλθει στην παρπάνω γραμική δύναμη....
με νούμερα που παίζουν απο 500-550 τροχό και πάνω είναι για μένα άσκοπα λεφτά για το Ε46....δεν το έχει το παραπάνω το αμάξι....
και το πιο κλασικό και το πιο άρτιο παράδειγμα είναι το loaded...
στα 530-550 ρόδα η ανάρτηση του και η δουλειά στο πλαίσιο είναι λίγο πιο ακριβή απο όλο το κοστολόγιο κομπρέσορα και του μοτέρ......
Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...
Μ3 is gone...
nikos1400 (20-09-11), Panos 316T (05-05-11), Stathis (05-05-11), z3outofmind (05-05-11)
στα 530-550 ρόδα η ανάρτηση του και η δουλειά στο πλαίσιο είναι λίγο πιο ακριβή απο όλο το κοστολόγιο κομπρέσορα και του μοτέρ..ΑΥΤΟ ΚΡΑΤΙΣΤΕΤΟ οπως ακριβως το εγραψε....(μαζι και τα φρενακια βεβαιως βεβαιως)γιατι με το σταματα εχει ενα θεμα το μ3 stock...
τα φωραω τα φρενα σε ζ3(αρκετα κιλακια κατω)και δεν μπορω να πω ικανοποιημενος....βλεπω αρκετους να ψαχνουν με 46αρια να περασουν τα 360ps και φωρανε ακομα μαμα φρενα και εγω με 250 αλογα(μικρη πιεση)και λεω να τα αλλαξω..στο 2ερο πατημα 200-220 για να πεσω στα 110-120 σου δινουν την εντιποση οτι 3το δεν βγαζουν!!!τρεμουν τιμονια κλπ κλπ....
αερα εχω φτιαξει να περνουν,καινουργιους δισκους με τακακια ειχα αλλαξει(γνυσιους δισκους+μαμα τακακια,ferodo d2500,ebc yellow,motul υγρα,της bmw υγρα,σωληνακια αεροπορικου τυπου....δεν.....
stratos (05-05-11)
Κάποια βίντεο που πιστεύω πως έχουν αρκετό ενδιαφέρον για την συγκεκριμένη ενότητα..
BILL007 (19-09-11), bill_m3 (19-09-11), Kostas_1 (19-09-11), m-power_01 (20-09-11), Panos 316T (19-09-11), spar@ (19-09-11), Stathis (19-09-11)




και στην ελλαδα ετσι τα φτιαχνουμε...χεχεχε
το ek του ιαπωνα ειναι???