
Αρχικό μήνυμα απο
PANOS-E60
Γιάννη, μάλλον το περιστατικό οφείλεται σε κάποια ανόητη υπάλληλο ... και καλά έκανες την έχ@σες.
Το after sales της Toyota μάλλον είναι άνετα το κορυφαίο στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Το λέω από προσωπική εμπειρία αλλά και από φίλους και γνωστούς οι οποίοι το μόνο παράπονο που έχουν εκφράσει είναι οι αλμυρές τιμές των επίσημων συνεργείων σε ανταλλακτικά και εργασία.
Εχουμε στην οικογένεια Yaris 1,3 vvti του 2001 με 95.000 αθηναϊκά χλμ σήμερα. Οσο ήταν στην εγγύηση (6 χρόνια) πήγαινε σε συνεργεία της αντιπροσωπείας και δεν βγήκαμε χαμένοι. Εχει αλλάξει με κάλυψη της εγγύησης τα εξής "κουφά" : δισκόπλατο (Ναι !) στις 55.000 χλμ διότι κάποια περίοδο είχε παραπονεθεί αρκετός κόσμος γιά σκορτσαρίσματα στο ξεκίνημα στα 1.300αρια - μπαταρία στις 30.000 χλμ (καλύπτεται από 2ετη εγγύηση) και δεν εξαιρέθηκε παρότι το αμάξι φορούσε ενισχυτή γιά τα πίσω ηχεία - γρύλο παραθύρου οδηγού - τσιμούχα παραθύρου οδηγού - αισθητήρα στροφάλου (βγήκε ανάκληση 2 μήνες προτού λήξει η εγγύηση και μας πήραν τηλέφωνο στο κινητό μου - επισκευή (τορνίρισμα) στις δισκόπλακες όταν παραπονεθήκαμε γιά τέμουλο στο φρενάρισμα πάνω από τα 120km/h ...
Εννοείται ότι ουδέποτε χρειαστήκαμε κάτι (π.χ. τάπες ζαντών) και μας είπαν "συγγνώμη, δεν υπάρχει, θα παραγγείλουμε". Απλά έχουν τα πάντα.