Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Θέμα: m54b30 χταπόδι

  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή m54b30 χταπόδι

    κοιτάζω την πολλαπλή εξαγωγής με τους καταλύτες επάνω και μπαίνω σε σκέψεις για χταπόδι και καταλύτες...
    υπάρχει κάποιο όφελος ή τζάμπα η ταλαιπωρία;

  2. #2
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ένα χειροποίητο κομμένο και ραμμένο για το μοτέρ σου θα ήταν λουκούμι πιστεύω.... Αλλά καλύτερο θα είναι να βάλεις μια ολόσωμη παρά μόνο χταπόδι και καταλύτες!

  3. #3
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    κοιτάζω την πολλαπλή εξαγωγής με τους καταλύτες επάνω και μπαίνω σε σκέψεις για χταπόδι και καταλύτες...
    υπάρχει κάποιο όφελος ή τζάμπα η ταλαιπωρία;
    Σιγουρα υπαρχει εφοσον αλλαξεις και ολοκληρη την εξατμιση αλλιως ειναι μισοδουλεια..το θεμα ειναι οτι το κοστος ειναι δυσαναλογα μεγαλο σε σχεση με το κερδος σε αποδοση....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  4. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    zaharias (24-04-11)

  5. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σιγουρα υπαρχει εφοσον αλλαξεις και ολοκληρη την εξατμιση αλλιως ειναι μισοδουλεια..το θεμα ειναι οτι το κοστος ειναι δυσαναλογα μεγαλο σε σχεση με το κερδος σε αποδοση....
    τελικά καζανάκια έχει ήδη το αυτοκίνητο...το θέμα είναι πόσο μπορεί να είναι το κέρδος;
    https://www.schmiedmann.com/878/produktId/1934313.htm

  6. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    zaharias (24-04-11)

  7. #5
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ισως 7-8 αλογα σε ολο το φασμα των στροφων,μπορει και 10+hp στο οριο περιστροφης του.Καλυτερη αποκριση στο γκαζι,επιπλεον ροπη στις μεσαιες-ψηλες,λιγο αδειασμα χαμηλα.
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  8. #6
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Προσωπικα ειμαι υπερ του χταποδιου.
    Εχει τυχει στο παρελθον να βαλω χταποδι σε αυτοκινητο που ειχε κοτσαρισμενο καταλυτη αμεσως μετα την εξαγωγη και η διαφορα ηταν τρομερα αισθητη.

    Φανταζομαι το ιδιο θα ισχυει και για τον Μ54.

    Το θεμα ειναι ο 2ος λαμδα.
    Θα μπει αγωνιστικος καταλυτης?
    Και αν μπει θα μπει στη θεση του μεσαιου...
    Ο λαμδα θα τραβηχτει πιο πισω η θα μεινει στη θεση του?
    Μπορει να προσαρμοστει μεσω προγραμματισμου για να μην αναψει check?
    Η πατεντα με τον ανταπτορα που σηκωνει λιγο πιο ψηλα τον λαμδα ειχει αποτελεσμα στον Μ54?

  9. #7
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Νομιζω οτι τη προσθηκη προγραμματος μετα δεν τη γλυτωνεις.. Check Engine.. Σε καποιους δεν αναβε αμα πηγαιναν χαλαρα, αλλα μολις το πλακωνανε αναβε..
    Επισης η αυξηση του θορυβου μετα, ειναι ενα θεμα που πρεπει να λαβουμε υποψη..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  10. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Fits on models: E46

    All 6cyl. models (not XI) (Please note: Mark each lambda probe before taking them out of the original system - they must be installed in the same position front/rear etc. afterwards - the lamda probes must NOT be cut or lenghtend)

  11. #9
    Εγγραφή
    01-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    378
    Thanked
    359
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επισης η αυξηση του θορυβου μετα, ειναι ενα θεμα που πρεπει να λαβουμε υποψη..
    Σχετικά είναι όλα, αν θέλεις ένα τρίλιτρο να ακούγεται σαν χιλιοτετρακοσαράκι, κανένα πρόβλημα. Αλλά εδώ κάνουν σαματά τα gtiγαμ@δια, το θηρίο δεν πρέπει
    να βρυχάται;;;

  12. The Following User Says Thank You to 330Ci For This Useful Post:

    Christos 330 (25-04-11)

  13. #10
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 330Ci Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σχετικά είναι όλα, αν θέλεις ένα τρίλιτρο να ακούγεται σαν χιλιοτετρακοσαράκι, κανένα πρόβλημα. Αλλά εδώ κάνουν σαματά τα gtiγαμ@δια, το θηρίο δεν πρέπει
    να βρυχάται;;;
    Συμφωνώ απόλυτα.... Όλα ακούγονται αλλά λίγα φεύγουν...... Και να ακούγεται και να φεύγει!

    Άλλωστε υπάρχουν πολλά μεσαία και τελικά που κάνουν καλή δουλειά και ακούγονται άμα περνάς τις 4500.... Δηλαδή πόσο θα πηγαίνεις τάπα?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP