κοιτάζω την πολλαπλή εξαγωγής με τους καταλύτες επάνω και μπαίνω σε σκέψεις για χταπόδι και καταλύτες...
υπάρχει κάποιο όφελος ή τζάμπα η ταλαιπωρία;
κοιτάζω την πολλαπλή εξαγωγής με τους καταλύτες επάνω και μπαίνω σε σκέψεις για χταπόδι και καταλύτες...
υπάρχει κάποιο όφελος ή τζάμπα η ταλαιπωρία;
Ένα χειροποίητο κομμένο και ραμμένο για το μοτέρ σου θα ήταν λουκούμι πιστεύω.... Αλλά καλύτερο θα είναι να βάλεις μια ολόσωμη παρά μόνο χταπόδι και καταλύτες!
zaharias (24-04-11)
τελικά καζανάκια έχει ήδη το αυτοκίνητο...το θέμα είναι πόσο μπορεί να είναι το κέρδος;
https://www.schmiedmann.com/878/produktId/1934313.htm
zaharias (24-04-11)
Ισως 7-8 αλογα σε ολο το φασμα των στροφων,μπορει και 10+hp στο οριο περιστροφης του.Καλυτερη αποκριση στο γκαζι,επιπλεον ροπη στις μεσαιες-ψηλες,λιγο αδειασμα χαμηλα.
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
Προσωπικα ειμαι υπερ του χταποδιου.
Εχει τυχει στο παρελθον να βαλω χταποδι σε αυτοκινητο που ειχε κοτσαρισμενο καταλυτη αμεσως μετα την εξαγωγη και η διαφορα ηταν τρομερα αισθητη.
Φανταζομαι το ιδιο θα ισχυει και για τον Μ54.
Το θεμα ειναι ο 2ος λαμδα.
Θα μπει αγωνιστικος καταλυτης?
Και αν μπει θα μπει στη θεση του μεσαιου...
Ο λαμδα θα τραβηχτει πιο πισω η θα μεινει στη θεση του?
Μπορει να προσαρμοστει μεσω προγραμματισμου για να μην αναψει check?
Η πατεντα με τον ανταπτορα που σηκωνει λιγο πιο ψηλα τον λαμδα ειχει αποτελεσμα στον Μ54?
Νομιζω οτι τη προσθηκη προγραμματος μετα δεν τη γλυτωνεις.. Check Engine.. Σε καποιους δεν αναβε αμα πηγαιναν χαλαρα, αλλα μολις το πλακωνανε αναβε..
Επισης η αυξηση του θορυβου μετα, ειναι ενα θεμα που πρεπει να λαβουμε υποψη..
ΧΙΟΣ-CHIOS
Fits on models: E46
All 6cyl. models (not XI) (Please note: Mark each lambda probe before taking them out of the original system - they must be installed in the same position front/rear etc. afterwards - the lamda probes must NOT be cut or lenghtend)
Christos 330 (25-04-11)