Kαλα αν καταλαβα καλα λεει οτι εχει παρομοια ροπη με το ν54 και τα αλογα τα βγαζει 1200 στροφες παρακατω και η ροπη ξεκιναει απο της 1250![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kαλα αν καταλαβα καλα λεει οτι εχει παρομοια ροπη με το ν54 και τα αλογα τα βγαζει 1200 στροφες παρακατω και η ροπη ξεκιναει απο της 1250![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
μια χαρα μοτερακι μου φαινεται.. οσοι ηθελαν bmw ,σχετικα λιγα κυβικα και αλογα...βρηκαν την λυση τους..βεβαια να δω που θα βρουν και τα λεφτα!
BILL007 (02-05-11), oldcarskickass (18-04-11), Panos 316T (19-04-11)
Λογικά θα είναι στα επίπεδα της νέας slk, αν και λόγω υψηλότερου κυβισμού ελαφρά ακριβότερο. Συγκριτικά πάντως, πιστεύω πως είναι ανώτερο [*edit] αυτοκίνητο από τη Μερτσεντέ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Monsta : 18-04-11 στις 20:00
Τα 36 kgm ροπής δεν είναι λίγα αλλά το βλέπω να ψοφάει μετά τις 4500 rpm
Λιγα παραπανω ινφος
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=477882
αντιγραφω απο το λινκ που εβαλες:
ΩΠ!!!! Να λοιπον που γινεταιBMW TwinPower Turbo technology with twin-scroll charging, High Precision Injection direct petrol injection, VALVETRONIC fully variable valve control, double-VANOS fully variable camshaft control![]()
Παντως μια χαρα αυτοκινητο ειναι. και τη βολτα σου κανεις και εχεις και τα προσπερασματα...
BILL007 (21-04-11), Panos 316T (19-04-11), Ptboul (02-05-11)
Kostas_1 (18-04-11)
χρονια δεν μπορω να καταλαβω ,γιατι δεν γινεται να δουλεψει το τουρμπο στους βαλβετρονικ! αν ειχα το συγκεκριμενο μοτερ...πραγματικα θα ειχα ασχοληθει και πιστευω οτι γινεται! αν ακομα και ο προγραμματισμος του εγκεφαλου δυσκολευει την προσπαθεια...υπαρχουν αξιοπιστοι παραλληλοι ωστε να τον παρακαμψεις και να ρυθμισεις τις παραμετους που θες! ..