Πάντως στη Ελλάδα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα εκτινάξει τις πωλήσεις της BMW Hellas...
Θα είναι και φτηνό μαθαίνω....
Πάντως στη Ελλάδα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα εκτινάξει τις πωλήσεις της BMW Hellas...
Θα είναι και φτηνό μαθαίνω....
Kαλα αν καταλαβα καλα λεει οτι εχει παρομοια ροπη με το ν54 και τα αλογα τα βγαζει 1200 στροφες παρακατω και η ροπη ξεκιναει απο της 1250![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Φτηνό" Ζ4?Χμμμμ...Λίγο απίθανο...Στην κατηγορία του ίσως να είναι αρκετά ανταγωνιστικό σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα.
Πάντως θα έχει πέραση σίγουρα γιατί με 4cylinder αρχικά θα ξεφύγει λίγο απο τα χαράτσια*
*Στην πορεία θα φορολογήσουν με κριτήριο τα άλογα και τότε πάλι θα γελάμε...![]()
oldcarskickass (18-04-11), stratos (18-04-11)
Λιγα παραπανω ινφος
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=477882
αντιγραφω απο το λινκ που εβαλες:
ΩΠ!!!! Να λοιπον που γινεταιBMW TwinPower Turbo technology with twin-scroll charging, High Precision Injection direct petrol injection, VALVETRONIC fully variable valve control, double-VANOS fully variable camshaft control![]()
Παντως μια χαρα αυτοκινητο ειναι. και τη βολτα σου κανεις και εχεις και τα προσπερασματα...
BILL007 (21-04-11), Panos 316T (19-04-11), Ptboul (02-05-11)
Kostas_1 (18-04-11)
χρονια δεν μπορω να καταλαβω ,γιατι δεν γινεται να δουλεψει το τουρμπο στους βαλβετρονικ! αν ειχα το συγκεκριμενο μοτερ...πραγματικα θα ειχα ασχοληθει και πιστευω οτι γινεται! αν ακομα και ο προγραμματισμος του εγκεφαλου δυσκολευει την προσπαθεια...υπαρχουν αξιοπιστοι παραλληλοι ωστε να τον παρακαμψεις και να ρυθμισεις τις παραμετους που θες! ..