Παιδιά μην τρελαίνεστε και φανατίζεστε τόσο πολύ. Η 1Μ ακολουθεί απλά τις επιταγές των καιρών που θέλουν την μεγαλύτερη δυνατή απόδοση με τους μικρότερους δυνατούς ρύπους και την μικρότερη δυνατή κατανάλωση.
Μια χαρά σύγχρονο σπορ αμάξι είναι και ακολουθεί πιστά την πολιτική της εταιρίας για dawnsizing, όπως και όλα τα μελλοντικά Μ cars με τουρμπίνες θα εξοπλίζονται. Αυτό είναι αναγκαίο αλλά όχι απαραίτητα κακό. Θα δείξει.
Η Μ3 Ε46 είναι παρωχημένη πια, καίει, η ροπή χαμηλά είναι ανύπαρκτη και τα προβληματάκια με τα μέταλλα τα είχε και αυτή. Δεν μπορεί να σταθεί με τα σημερινά δεδομένα ενώ η 1Μ μια χαρά combact διαστάσεις έχει (είναι πολύ πιο ενδιαφέρον οδηγικά το αμάξωμα της σειράς 1 από της τριάρας, μπόρεσα να το διαπιστώσω αυτό γιατί είχα και εγώ μία στην κατοχή μου, έστω και 116).
Αν βγάλουν και μια πιο ελαφρωμένη έκδοση εγώ πιστεύω πως αυτό το αμάξι θα αφήσει το δικό του στίγμα στην αυτοκίνηση.
Άριστες όλες οι //Μ λοιπόν (με ένσταση τις ΧΜ5 και ΧΜ6), για τις εποχές που παρουσιάστικαν όμως, γιατί κάθε εποχή έχει τα δικά της κοινωνικοοικονομικά κριτίρια.









Απάντηση με παράθεση



