φυσικά...την εξέλιξη του είδη ψαγμένου 3.2 του Ε36, με πάαααααααααααρα
πολές διαφορές.
και μάλιστα μιλάμε για γνήσιο μοτέρ του division, με ότι αυτό συνεπάγεται...
ατμο που τσηρίζει, με 11,5.1 συμπίεση, με πάνω απο 100 άλογα ανά λίτρο, το
οποίο είναι φτιαγμένο στο όριο, και αποτελεί ένα απο τα δυσκολότερα μοτέρ
για βελτίωση...
και απο την άλλη μιλάμε για ένα Ν54, το όπίο είναι μοτέρ μιάς τελείως συμβατικής
σειράς, το οποίο φοράει άλλο πρόγραμμα και πιθανόν άλλο κούλερ...
όσο για το 2035, το Μ1 έναντι του csl, θα είναι ένα s3 με σήμα την προπέλα, και
φυσικά μπροστά στο δεύτερο θα φαντάζει σαν μπρίκι...