φυσικά...την εξέλιξη του είδη ψαγμένου 3.2 του Ε36, με πάαααααααααααρα
πολές διαφορές.
και μάλιστα μιλάμε για γνήσιο μοτέρ του division, με ότι αυτό συνεπάγεται...
ατμο που τσηρίζει, με 11,5.1 συμπίεση, με πάνω απο 100 άλογα ανά λίτρο, το
οποίο είναι φτιαγμένο στο όριο, και αποτελεί ένα απο τα δυσκολότερα μοτέρ
για βελτίωση...
και απο την άλλη μιλάμε για ένα Ν54, το όπίο είναι μοτέρ μιάς τελείως συμβατικής
σειράς, το οποίο φοράει άλλο πρόγραμμα και πιθανόν άλλο κούλερ...
όσο για το 2035, το Μ1 έναντι του csl, θα είναι ένα s3 με σήμα την προπέλα, και
φυσικά μπροστά στο δεύτερο θα φαντάζει σαν μπρίκι...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Για το πόσο ψαγμένος είναι ο s54 Στέφανε φαίνεται από τα βραβεία που έπαιρνε κάθε χρόνο από το 2001 που παρουσιάστηκε ως το 2006, όπως και από τις εκατοντάδες σελίδες με τεχνικές αναλύσεις που έχουν γραφτεί για τις ιδιαιτερότητες και τις καινοτομίες του!
Aυτό ξέρεις πολύ καλά Στέφανε πως δεν οφείλεται στο αυτοκίνητο αλλά στην άκρως ιδιόμορφη πολιτικο-οικονομική κατάντια της χώρας μας!
Όσο για το 1Μ ούτε θρύλος θα γίνει, ούτε συλλεκτικό θα είναι! Πολύ απλά γιατί έχει σχεδιαστεί με γνώμονα να είναι το entry model στον κόσμο της Μ. Και ως entry model έχει κάποιες εκπτώσεις, σου δίνει ας πούμε στήσιμο και διαφορικό Μ αλλά μοτέρ βελτιωμένο από την Μ!
Στο τελευταίο αγγλικό ΕVO έχει συνέντευξη του ανθρώπου που "φταίει" για όλα, του Kay Segler προέδρου της M GmbH. Όταν τον ρωτάνε εάν σκέφτεται να λανσάρει κάποιο ακόμη μικρότερο Μ μοντέλο, απαντάει πως: μην ανησυχείτε σε κάποια χρόνια θα έχετε μεταχειρισμένα 1Μ. Δε νομίζω πως αυτή θα ήταν η απάντηση εάν η εταιρεία έβλεπε το 1Μ σαν ένα συλλεκτικό future classic.
Αυτά και μόνο δεν επαρκούν για να βάλουν ένα αμάξι στο πάνθεον της σπορ αυτοκίνησης. Ένα Μ πρέπει να έχει χαρακτήρα, και ο χαρακτήρας αυτού του νέου Μ είναι αλλιωμένος a priori...
Δεν χρειάζεται πάντα να συγκρίνουμε το Ε46 Μ3 με το 1Μ...το πρώτο έκανε ντόρο γιατί χαρακτηρίστηκε ως η άξια συνέχεια του Μ3 Ε30, ενώ το άλλο γιατί απλά επιτέλους υπάρχει ένα πιο προσιτό Μ...
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Παιδιά μην τρελαίνεστε και φανατίζεστε τόσο πολύ. Η 1Μ ακολουθεί απλά τις επιταγές των καιρών που θέλουν την μεγαλύτερη δυνατή απόδοση με τους μικρότερους δυνατούς ρύπους και την μικρότερη δυνατή κατανάλωση.
Μια χαρά σύγχρονο σπορ αμάξι είναι και ακολουθεί πιστά την πολιτική της εταιρίας για dawnsizing, όπως και όλα τα μελλοντικά Μ cars με τουρμπίνες θα εξοπλίζονται. Αυτό είναι αναγκαίο αλλά όχι απαραίτητα κακό. Θα δείξει.
Η Μ3 Ε46 είναι παρωχημένη πια, καίει, η ροπή χαμηλά είναι ανύπαρκτη και τα προβληματάκια με τα μέταλλα τα είχε και αυτή. Δεν μπορεί να σταθεί με τα σημερινά δεδομένα ενώ η 1Μ μια χαρά combact διαστάσεις έχει (είναι πολύ πιο ενδιαφέρον οδηγικά το αμάξωμα της σειράς 1 από της τριάρας, μπόρεσα να το διαπιστώσω αυτό γιατί είχα και εγώ μία στην κατοχή μου, έστω και 116).
Αν βγάλουν και μια πιο ελαφρωμένη έκδοση εγώ πιστεύω πως αυτό το αμάξι θα αφήσει το δικό του στίγμα στην αυτοκίνηση.
Άριστες όλες οι //Μ λοιπόν (με ένσταση τις ΧΜ5 και ΧΜ6), για τις εποχές που παρουσιάστικαν όμως, γιατί κάθε εποχή έχει τα δικά της κοινωνικοοικονομικά κριτίρια.
Η γνωμη μου ειναι πως οταν το δουμε και το οδηγησουμε τοτε μπορουμε να κρινουμε. Τα πολλα λογια ειναι φτωχεια.Η απαντηση σε ολες αυτες τις συζητησεις μαλλον θα δοθει προσεχως.Απο πληροφοριες που εχω ενα 1M Coupe ερχεται συντομα στην παρεα μας.
gnx (17-04-11)
Σεβαστή η άποψή σου, αλλά ειδικά τα παραπάνω είναι υπερβολές. Ειδικά στο θέμα της κατανάλωσης, το 'σταδίου 1' gti μου έκαιγε περισσότερο.
Το 46 Μ3 μπορεί να σταθεί άψογα απέναντι σε πολλά δυνατά σημερινά αυτοκίνητα και στα χέρια ενός καλού οδηγού να ταπεινώσει αρκετά από αυτά.
Ας μη πέφτουμε λοιπόν θύματα της υπερκατανάλωσης που προστάζουν οι σύγχρονες πρακτικές μάρκετινγκ. Το να λέμε 'παρωχημένο' ένα αυτοκίνητο 5-6-7 ετών, ειδικά το 46 που ήταν από το 2001 ποοοολύ μπροστά για την εποχή του, είναι τουλάχιστον αστείο.
EVERGET (16-04-11)
Το Μ3 δεν είναι vtec! Λόγω διπλού vanos αλλά και της αρχιτεκτονικής του κινητήρα να είναι straight και όχι V, η ροπή του στις 2,000rpm είναι όσο περίπου η μέγιστη ροπή ενός 320. Δεν θα έλεγα λοιπόν ότι η ροπή του χαμηλά είναι ανύπαρκτη...απλά ψηλά είναι που ράβει κανονικά!
Όσο για τα προβλήματα με τα μέταλλα που τόσο τα συζητάμε, δείτε πόσα 997 και 996 έχουν αλλάξει μοτέρ λόγο ρίγματος στο μπλοκ και πόσα toyota vvti 1.8 έχουν πετάξει τα μοτέρ τους στα σκουπίδια και μετά τα ξαναλέμε!
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]