Σελίδα 26 από 35 ΠρώτηΠρώτη ... 162425262728 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 251 έως 260 από 347

Θέμα: 1 Series M Coupe World Debut

  1. #251
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κατσε να δουμε τι θα κάνει αυτο περα απο το να ειναι safety car και μετα θα κρινουμε...
    Όταν θα κρίνεις, όπως κρίνουμε σήμερα εμείς για το Μ3 Ε30, θα είναι πλέον αργα...
    Η τιμή του τότε.......

  2. #252
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εκτος το οτι θα βγει σε περιορισμενο αριθμο δεν βρισκω κατι αλλο προς το παρόν που να με κανει να πιστευω οτι γινει το sport evo του 21ου αιωνα.

    Το Ε30 εγραψε ιστορία και μεσα στους αγωνες και σαν αμαξι που ηταν απεναντι στον τοτε ανταγωνισμο και σαν εμφανιση.
    Το 1Μ για την εποχη μας ακομη δεν εχω καταλάβει με τι κριτηρια το καναμε απο τωρα και περιζητητο.

    Περιμενε να δουμε τι θα κανει αυτο και βλέπουμε.
    M3 CSL

  3. #253
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Compact διαστάσεις & στριφτερό....

  4. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    120ie87 (16-04-11)

  5. #254
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    stef, εγω πιστευω οτι οταν ειχε βγει στην παραγωγη το Μ3 Ε30 ηταν τερας για την εποχη οσον αφορα δυναμη, κρατημα και εμφανιση.

    Εκτος αυτου, αντιμετωπιζε μεσα σε αγωνες και στην καθημερινοτητα διαφορα αμαξια οπως Πορσε, Μερσεντες, και διαφορα αλλα και ηταν ανωτερο σε πολλους τομείς απο τα περισσοτερα αμαξια.
    Το εδειχνε στην πραξη δηλαδη και οχι στο μαρκετινγκ.

    Τωρα, το 1Μ ποιους εχει απεναντι του, στην τιμη του, στην κατηγορια του και πως θα αποδειξει οτι θα γινει μελλοντικα ενα αμαξι ισαξιο του Μ3 Ε30 οπως λες, εγω προσωπικά δεν το βλέπω περα οτι ειναι το πρωτο τουρμπο Μ που βγηκε και ισως αυτο να του δωσει καποια αξια σε σχεση και με τον περιορισμενο αριθμο παραγωγης του.

    Προς το παρον εγω το βλέπω σαν ενα φουσκομένο 135ι με καλυτερο διαφορικό.
    Τιποτα το ιδιαιτερο δηλαδη και καμια σχεση με στριφτερα αφου ειναι και 1550 κιλα αμαξι.
    M3 CSL

  6. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    Thomelef (16-04-11)

  7. #255
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Smile

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Compact διαστάσεις & στριφτερό....

    Ακριβώς αυτό εννοούσα!


    Αλλιώς στρίβει και τοποθετείται στη στροφή "στην ιδανική μας διαδρομή" ένα αυτοκίνητο του μεγέθους του 1Μ και αλλιώς τα μεγαλύτερα.... Για μένα (και όχι μόνο) η 3άρα είναι πολύ μεγάλη πλέον σε διαστάσεις και πολύ περισσότερο σε σχέση με το e30. To σημερινό e30 είναι η σειρά 1 (με τους όποιους συμβιβασμούς- για αυτούς που γνωρίζουν, τα χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν τα σημερινά αυτοκίνητα διαφέρουν πολύ από αυτά των αυτοκινήτων της εποχής, 25 χρόνια πριν).
    Ίσως να πρέπει να περιμένουμε και άλλη μια έκδοση της 1 Μ coupe, την gts(?) ή evo(?) με μειωμένο βάρος, έτοιμη για την πίστα....

    Περί ορέξεως όμως.... κολοκυθόπιτα !
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 16-04-11 στις 07:23

  8. The Following User Says Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    gnx (16-04-11)

  9. #256
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Βολος
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    855
    Thanked
    550
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παντως, το safety car εχει πολλες διαφορες με το 1Μ. Ειναι ενα και μοναδικο κομματι.
    Και το 1Μ εχει αρκετες διαφορες απο το 135. Εχει αρκετα κομματια απο την αναρτηση της Μ3 Ε92 ας πουμε.
    "You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". - Marco Simoncelli R.I.P.

  10. #257
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Οι διαφορές του safety απο το απλό 1Μ δεν είναι πολλές. Η ανάρτηση ειναι KW club sport με αποστάτες 5ΜΜ μπροστά για να χωράνε και 255 μπροστά, 285 πισω λάστιχο. Εκτός απο τα coilover τα υπόλοιπα της στοιχεια της ανάρτησης ειναι ιδια και για τα δύο, δανεισμενα απο την Μ3.

  11. #258
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν υπήρχε μέχρι τώρα ένα αμάξι το οποία είχε τα φόντα να συγκριθεί με Ε30 EVO, αυτό
    είναι το csl, όπου με παραγωγή 1500 κομμάτια το κάνει, πιο σπάνιο απο τα 2500 του άσσου.
    το αμάξι είναι σχεδόν καθαρόαιμο, και με πολύ πιο λίγα κιλά απο τον άσσο που είναι σαν μια
    μινιατούρα μπροστά του. και πάλι, το αμάξι είναι υποτιμημένο στην αγορά. προσωπικά δεν
    πρόκειτε να υπάρξει αμάξι που να μπορέσει να συγκριθεί ποτέ με ένα Ε30, για τον πάρα μα
    πάρα πολύ απλό λόγο, του ότι το Ε30 ήταν η αρχή της χάραξης μιας μεγάλης πορείας. όλα
    τα μεταγενέστερα Μ, ήταν απλώς η συνέχεια, η οποία με το πέρας των χρόνων, έχασαν
    τον προσανατολισμό τους. και λέγοντας πως έχασαν τον προσανατολισμό τους, ενοούμε
    πως σιγά σιγά χάνουν το σκλυροπυρινικό κοινό τους, αποκτώντας ένα άλλο μεγαλύτερο,
    το οποίο στο άκουσμα του Μ, προσκυνάνε ότι και αν βγάλει η εταιρεία. τα Μ cars είναι
    άλλο ένα μεγάλο θύμα του μάρκετινγκ, που απ'ότι φαίνεται τελικά, τα πάει πάρα πολύ καλά.
    the golden days are over. που είναι η ψαγμένη κατασκευή πάνω σε αυτή την καρότσα???
    μιλάμε για αμάξι που είναι μια σταλιά και είναι πιο βαρύ απο το Ε46, ή σχεδόν στο ίδιο βάρος.
    που είναι το ψαγμένο Μ μοτέρ???που είναι η συλεκτικότητα λοιπόν???ένα ακόμα 135, με
    μπλοκέ και πιο πρισμένα φτερά. τπτ παραπάνω. μια κοροιδία δλδ.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    chief (16-04-11), EVERGET (16-04-11)

  13. #259
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    που είναι το ψαγμένο Μ μοτέρ???που είναι η συλεκτικότητα λοιπόν???ένα ακόμα 135, με
    μπλοκέ και πιο πρισμένα φτερά. τπτ παραπάνω. μια κοροιδία δλδ.
    Γιατί η Μ3 Ε46, είχε κανένα ψαγμένο μοτέρ?
    Φυσική εξέλιξη του μοτέρ της Ε36 3.2 είχε...
    Και εκείνη με πρισμένα φτερά σε σύγκριση με την Ε36 ήταν....
    Την συλλεκτικότητα θα την καταλάβεις το 2035....

  14. #260
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τεσπα, ας ειναι και μακαρι να βγει καλό.

    Ομως ακόμη δεν τον είδαμε Γιάννη τον εβγαλαμε...
    M3 CSL

Σελίδα 26 από 35 ΠρώτηΠρώτη ... 162425262728 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP