Εκτος το οτι θα βγει σε περιορισμενο αριθμο δεν βρισκω κατι αλλο προς το παρόν που να με κανει να πιστευω οτι γινει το sport evo του 21ου αιωνα.
Το Ε30 εγραψε ιστορία και μεσα στους αγωνες και σαν αμαξι που ηταν απεναντι στον τοτε ανταγωνισμο και σαν εμφανιση.
Το 1Μ για την εποχη μας ακομη δεν εχω καταλάβει με τι κριτηρια το καναμε απο τωρα και περιζητητο.
Περιμενε να δουμε τι θα κανει αυτο και βλέπουμε.
M3 CSL
Compact διαστάσεις & στριφτερό....
120ie87 (16-04-11)
stef, εγω πιστευω οτι οταν ειχε βγει στην παραγωγη το Μ3 Ε30 ηταν τερας για την εποχη οσον αφορα δυναμη, κρατημα και εμφανιση.
Εκτος αυτου, αντιμετωπιζε μεσα σε αγωνες και στην καθημερινοτητα διαφορα αμαξια οπως Πορσε, Μερσεντες, και διαφορα αλλα και ηταν ανωτερο σε πολλους τομείς απο τα περισσοτερα αμαξια.
Το εδειχνε στην πραξη δηλαδη και οχι στο μαρκετινγκ.
Τωρα, το 1Μ ποιους εχει απεναντι του, στην τιμη του, στην κατηγορια του και πως θα αποδειξει οτι θα γινει μελλοντικα ενα αμαξι ισαξιο του Μ3 Ε30 οπως λες, εγω προσωπικά δεν το βλέπω περα οτι ειναι το πρωτο τουρμπο Μ που βγηκε και ισως αυτο να του δωσει καποια αξια σε σχεση και με τον περιορισμενο αριθμο παραγωγης του.
Προς το παρον εγω το βλέπω σαν ενα φουσκομένο 135ι με καλυτερο διαφορικό.
Τιποτα το ιδιαιτερο δηλαδη και καμια σχεση με στριφτερα αφου ειναι και 1550 κιλα αμαξι.
M3 CSL
Thomelef (16-04-11)
Ακριβώς αυτό εννοούσα!
Αλλιώς στρίβει και τοποθετείται στη στροφή "στην ιδανική μας διαδρομή" ένα αυτοκίνητο του μεγέθους του 1Μ και αλλιώς τα μεγαλύτερα.... Για μένα (και όχι μόνο) η 3άρα είναι πολύ μεγάλη πλέον σε διαστάσεις και πολύ περισσότερο σε σχέση με το e30. To σημερινό e30 είναι η σειρά 1 (με τους όποιους συμβιβασμούς- για αυτούς που γνωρίζουν, τα χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν τα σημερινά αυτοκίνητα διαφέρουν πολύ από αυτά των αυτοκινήτων της εποχής, 25 χρόνια πριν).
Ίσως να πρέπει να περιμένουμε και άλλη μια έκδοση της 1 Μ coupe, την gts(?) ή evo(?) με μειωμένο βάρος, έτοιμη για την πίστα....
Περί ορέξεως όμως.... κολοκυθόπιτα !
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 16-04-11 στις 07:23
gnx (16-04-11)
Παντως, το safety car εχει πολλες διαφορες με το 1Μ. Ειναι ενα και μοναδικο κομματι.
Και το 1Μ εχει αρκετες διαφορες απο το 135. Εχει αρκετα κομματια απο την αναρτηση της Μ3 Ε92 ας πουμε.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". - Marco Simoncelli R.I.P.
Οι διαφορές του safety απο το απλό 1Μ δεν είναι πολλές. Η ανάρτηση ειναι KW club sport με αποστάτες 5ΜΜ μπροστά για να χωράνε και 255 μπροστά, 285 πισω λάστιχο. Εκτός απο τα coilover τα υπόλοιπα της στοιχεια της ανάρτησης ειναι ιδια και για τα δύο, δανεισμενα απο την Μ3.
αν υπήρχε μέχρι τώρα ένα αμάξι το οποία είχε τα φόντα να συγκριθεί με Ε30 EVO, αυτό
είναι το csl, όπου με παραγωγή 1500 κομμάτια το κάνει, πιο σπάνιο απο τα 2500 του άσσου.
το αμάξι είναι σχεδόν καθαρόαιμο, και με πολύ πιο λίγα κιλά απο τον άσσο που είναι σαν μια
μινιατούρα μπροστά του. και πάλι, το αμάξι είναι υποτιμημένο στην αγορά. προσωπικά δεν
πρόκειτε να υπάρξει αμάξι που να μπορέσει να συγκριθεί ποτέ με ένα Ε30, για τον πάρα μα
πάρα πολύ απλό λόγο, του ότι το Ε30 ήταν η αρχή της χάραξης μιας μεγάλης πορείας. όλα
τα μεταγενέστερα Μ, ήταν απλώς η συνέχεια, η οποία με το πέρας των χρόνων, έχασαν
τον προσανατολισμό τους. και λέγοντας πως έχασαν τον προσανατολισμό τους, ενοούμε
πως σιγά σιγά χάνουν το σκλυροπυρινικό κοινό τους, αποκτώντας ένα άλλο μεγαλύτερο,
το οποίο στο άκουσμα του Μ, προσκυνάνε ότι και αν βγάλει η εταιρεία. τα Μ cars είναι
άλλο ένα μεγάλο θύμα του μάρκετινγκ, που απ'ότι φαίνεται τελικά, τα πάει πάρα πολύ καλά.
the golden days are over. που είναι η ψαγμένη κατασκευή πάνω σε αυτή την καρότσα???
μιλάμε για αμάξι που είναι μια σταλιά και είναι πιο βαρύ απο το Ε46, ή σχεδόν στο ίδιο βάρος.
που είναι το ψαγμένο Μ μοτέρ???που είναι η συλεκτικότητα λοιπόν???ένα ακόμα 135, με
μπλοκέ και πιο πρισμένα φτερά. τπτ παραπάνω. μια κοροιδία δλδ.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Τεσπα, ας ειναι και μακαρι να βγει καλό.
Ομως ακόμη δεν τον είδαμε Γιάννη τον εβγαλαμε...
M3 CSL