Ρε συ μην τρελαίνεσαι.

Στο λέω από δική μου εμπειρία.

Όταν έχεις πολλά και σημαντικά να κάνεις είναι 101% σίγουρο ότι έχεις ξεχάσει κάποιο ΠΟΛΥ απλό που συνήθως δημιουργεί το πρόβλημα.

Να χτύπησες βαλβίδες αν είναι σωστά χρονισμένο το βλέπω δύσκολο.

Μετά όταν μίζαρες γύρναγε το μοτέρ; Το λέω για αποφυγή του λεγόμενου hydro lock (το οποίο πιθανώς να έγινε λόγω κάκιστου πετρελαίου). Αν έχεις την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ υποψία για το παραπάνω (δλδ το να γέμισαν οι θάλαμοι με πετρέλαιο το οποίο είναι ουσιαστικά σα νερό) καλό είναι να κάνεις μια εξαέρωση των θαλάμων ΠΡΙΝ προσπαθήσεις να ξαναβάλεις μπροστά.

Προχώρα με τα απλά και αν δε δεις φως τότε να αγχωθείς, όχι από τώρα.