
Αρχικό μήνυμα απο
Nikos M5
Εγω βρισκω ωραια στοιχεια επανω της, οπως τα πισω φωτιστικα σωματα που παραπεμπουν στο πολυ αγαπημενο Ε34, το σποιλερ ειναι πολυ αγριο και σιγουρα δε θες να το δεις αποτομα κολλημενο στον καθρεφτη σου μιας και δειχνει να θελει να σε καταπιει. Απο εκει και περα οι ζαντες ειναι απαραδεκτες για τετραπορτο αυτοκινητο, (το αυτο ισχυει και για το Ε60, οπου οσο ομορφες δειχνουν στο Μ6 τοσο πολυ με χαλανε στο Μ5 ,σορρυ Νικ). Πενταμπρατση και σενταν δε δενουν με τιποτα. Για μενα οποιος πειραματιστηκε με ζαντες σε Μ5 , ειτε Ε34, ειτε Μ39, ειτε Ε60, δε νομιζω οτι πετυχε καλυτερο αποτελεσμα απο το εργοστασιακο εκτος και αν ανηκει σε κατηγορια "ΜΠΑΞ".
Οι καθρεφτες θα επρεπε να ειναι ξεχωριστοι οπως αρμοζει στα ///Μ (αν και το Ε34 φορουσε τους ιδιους με τα απλα 34αρια).
Προσωπικα θα το ηθελα με πολυ ποιο φουσκωμενα φτερα και καποιο στυλιστικο στοιχειο στα πλαγια που να βγαζει κακια.....ισως καποια διχρωμια καπου....ειναι αρκετα αναλατο οπως ειναι και το Μ5 Ε60 αλλωστε.
Οι μεγαλυτεροι θα θυμουνται το ψαρωμα που δημιουργουσε στο περασμα του το Μ5 Ε34 και ειδικοτερα στην 3.8λτ nurburgring εκδοση, με τις φαρδιες πισω ζαντες, τις ασημι φασες σε μαρσπιε και προφυλακτηρες.....το ποιο ξεχωριστο Μ5 που φωναζε απο μακρυα ποσο κακο και διαφορετικο ειναι.
Οσο για το μοτερ του, εχω πει τη γνωμη μου....και 800 αλογα να βγαζει, ας πει ο Κλαρκσον και η Βικη οτι ειναι οτι καλυτερο εχουν οδηγησει κλπ κλπ κλπ....απ τη στιγμη που εβαλαν τουρμπο δε μου κανει καμια αισθηση. Μου θυμηζει Scoda που προσπαθει απο 1,800 κυβικα να βγαλει αλογα για να εντυπωσιασει.
Ενα Ε60 στο 1/4 της τιμης φανταζει πλεον τρομακτικα δελεαστικο.