Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 123

Θέμα: Sprint Booster....!

Hybrid View

Vasilis Sprint Booster....! 26-12-09, 20:18
Vasilis κ γω το χορηγησα σε... 26-12-09, 20:35
Driver M Τρεις σκάλες? Βλέπω... 26-12-09, 20:56
///M3L Install SB. 28-12-09, 15:51
Dathanaso Τοποθέτηση sprintbooster 01-01-10, 21:17
Dathanaso Ε46 04-01-10, 15:15
Vasilis φιλε γιωργο... θα ... 09-04-11, 15:24
Samaro Το Kickdown είναι ένα... 09-04-11, 20:27
GIORGOS 17 Απο Μανδρα Αττικης 09-04-11, 21:40
Vasilis thumb thumb σαφως κ τα... 10-04-11, 22:16
Vasilis :thumbsup::thumbsup::thumbsup:... 11-04-11, 07:47
Stathis φιλε μου καλε jonmedic,... 12-04-11, 14:45
Nino Λοιπον επειδη το... 12-04-11, 14:38
ghost-rider Θεμα με μαγνητακια... 13-04-11, 19:08
Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το να αλλάξεις την απόκριση του γκαζιού δεν είναι καμμία μα καμμία ουσιαστική βελτίωση στο
    αμάξι...είναι ψυχολογικό το θέμα περισόττερο. γιατί??? γιατί πολύ απλά, με το 1/4 του γκαζιού,
    έχεις την ίδια απόκριση που θα είχες στα 3/4 του γκαζιού...με λίγα λόγια, νομίζοντας πως έχεις
    καβάντζα γκάζι νομίζεις πως κάνεις κάτι...το αν κάνει δουλειά ή όχι, μπορείτε πολύ εύκολα να
    το διαπυστώσεται πάντως...πατήστε τέρμα γκάζι και μετά ενεργοποιήστε το μαραφέτι...θα
    δείτε ότι στο wot, δεν υπάρχει καμμία μα καμμία διαφορά...είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα, με
    το sport button που έχει το αμάξι μου. απλά το κάνει και καλά πιο ξυράφι στην απόκριση του
    γκαζιού, και προσωπικά το θεωρώ ολίγον τι περιττό...οκ για καμμιά μπάντα, είναι καλή φάση
    να το έχεις, αλλά και πάλι χλιαρά πράγματα, μιάς και μπορείς να βυθίσεις περισόττερο το
    πόδι σου στο πεντάλ...ουσιαστικά ξεγελιέσαι, γιατί με λίγο γκάζι παράγεις το ίδιο έργο που
    θα παρείγαγες αν πατούσες λίγο παραπάνω...αν αξίζει να δώσεις 200 ευρώ για να μην πατάς
    το γκάζι μέχρι κάτω, τότε οκ. εγώ προσωπικά, το θεωρώ πεταμένα λεφτά, όπως είπαν και
    2 - 3 άτομα παραπάνω...
    επίσεις μου κάνει και εντύπωση που κάποιος πείρε και βραβείο για κάτι τέτοιο, μιάς και η
    BMW στο Ε46 Μ3, το βάζει εδω και 10 ολόκληρα χρόνια...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Nino (13-04-11), stratos (14-04-11), Vasilis (13-04-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    το να αλλάξεις την απόκριση του γκαζιού δεν είναι καμμία μα καμμία ουσιαστική βελτίωση στο
    αμάξι...είναι ψυχολογικό το θέμα περισόττερο. γιατί??? γιατί πολύ απλά, με το 1/4 του γκαζιού,
    έχεις την ίδια απόκριση που θα είχες στα 3/4 του γκαζιού...με λίγα λόγια, νομίζοντας πως έχεις
    καβάντζα γκάζι νομίζεις πως κάνεις κάτι...το αν κάνει δουλειά ή όχι, μπορείτε πολύ εύκολα να
    το διαπυστώσεται πάντως...πατήστε τέρμα γκάζι και μετά ενεργοποιήστε το μαραφέτι...θα
    δείτε ότι στο wot, δεν υπάρχει καμμία μα καμμία διαφορά
    ...είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα, με
    το sport button που έχει το αμάξι μου. απλά το κάνει και καλά πιο ξυράφι στην απόκριση του
    γκαζιού,
    και προσωπικά το θεωρώ ολίγον τι περιττό...οκ για καμμιά μπάντα, είναι καλή φάση
    να το έχεις
    ,
    αλλά και πάλι χλιαρά πράγματα, μιάς και μπορείς να βυθίσεις περισόττερο το
    πόδι σου στο πεντάλ...ουσιαστικά ξεγελιέσαι, γιατί με λίγο γκάζι παράγεις το ίδιο έργο που
    θα παρείγαγες αν πατούσες λίγο παραπάνω
    ...αν αξίζει να δώσεις 200 ευρώ για να μην πατάς
    το γκάζι μέχρι κάτω, τότε οκ. εγώ προσωπικά, το θεωρώ πεταμένα λεφτά, όπως είπαν και
    2 - 3 άτομα παραπάνω...
    επίσεις μου κάνει και εντύπωση που κάποιος πείρε και βραβείο για κάτι τέτοιο, μιάς και η
    BMW στο Ε46 Μ3, το βάζει εδω και 10 ολόκληρα χρόνια
    ...



    θωμακο

    τα πες ολα!

    σου εχει σε μια Μ3 αυτο το μαραφετι που ειναι αχρειαστο με τοση δυναμη!

    νομιζεις οτι ''εστω κ αν ξεγελαει'' δεν χρειαζεται στον οδηγο ενος κατωτερου (αρκετα) αυτοκινητου σε δυναμη?


    τωρα...το αν αξιζει ή οχι τα 200+ ευρω ειναι υποκειμενικο...

    για μενα τα αξιζει! (προσωπικη αποψη χωρις κανενα απολυτως οφελος!)
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    το να αλλάξεις την απόκριση του γκαζιού δεν είναι καμμία μα καμμία ουσιαστική βελτίωση στο
    αμάξι...είναι ψυχολογικό το θέμα περισόττερο. γιατί??? γιατί πολύ απλά, με το 1/4 του γκαζιού,
    έχεις την ίδια απόκριση που θα είχες στα 3/4 του γκαζιού...με λίγα λόγια, νομίζοντας πως έχεις
    καβάντζα γκάζι νομίζεις πως κάνεις κάτι...το αν κάνει δουλειά ή όχι, μπορείτε πολύ εύκολα να
    το διαπυστώσεται πάντως...πατήστε τέρμα γκάζι και μετά ενεργοποιήστε το μαραφέτι...θα
    δείτε ότι στο wot, δεν υπάρχει καμμία μα καμμία διαφορά...είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα, με
    το sport button που έχει το αμάξι μου. απλά το κάνει και καλά πιο ξυράφι στην απόκριση του
    γκαζιού, και προσωπικά το θεωρώ ολίγον τι περιττό...οκ για καμμιά μπάντα, είναι καλή φάση
    να το έχεις, αλλά και πάλι χλιαρά πράγματα, μιάς και μπορείς να βυθίσεις περισόττερο το
    πόδι σου στο πεντάλ...ουσιαστικά ξεγελιέσαι, γιατί με λίγο γκάζι παράγεις το ίδιο έργο που
    θα παρείγαγες αν πατούσες λίγο παραπάνω
    ...αν αξίζει να δώσεις 200 ευρώ για να μην πατάς
    το γκάζι μέχρι κάτω, τότε οκ. εγώ προσωπικά, το θεωρώ πεταμένα λεφτά, όπως είπαν και
    2 - 3 άτομα παραπάνω...
    επίσεις μου κάνει και εντύπωση που κάποιος πείρε και βραβείο για κάτι τέτοιο, μιάς και η
    BMW στο Ε46 Μ3, το βάζει εδω και 10 ολόκληρα χρόνια...
    αυτο ακριβως ειπα και εγω και νομιζω οτι ετσι ακριβως ειναι!!

  5. The Following User Says Thank You to Nino For This Useful Post:

    Stathis (13-04-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτο ακριβως ειπα και εγω και νομιζω οτι ετσι ακριβως ειναι!!
    ακριβώς έτσι είναι κύριε νίνο...
    για να πείθεις τον εαυτό σου πως με ρελαντιές, το αμάξι είναι πιο γρήγορο
    ενώ θα μπορούσες να κάνεις το ίδιο, πατώντας περισόττερο γκάζι...απο την
    στιγμή που αλλάζει ο συγχρονισμός της πεταλούδας στο πάτημα του γκαζιού,
    είναι ένα ανώφελο προιόν το οποίο δεν εξυπηρετεί σε τπτ παραπάνω απο ενα
    αμάξι που δεν το φοράει...προσωπικά θεωρώ πως με τα ίδια λεφτά, κάποιος
    μπορεί να βάλει σωληνάκια υψηλής, καλύτερα υγρά φρένων και να έχει ένα
    τελείως διαφορετικό αμάξι σε σχέση με τα φρένα...επίσεις μπορεί να πάρει ένα
    ζευγάρι τοπ μάουντς και να παίξει λίγο με την ανάρτηση, και να δεί επίσεις ένα
    τελείως διαφορετικό όχημα. θα μπορούσε να πάρει ένα short shift και να έχει
    πάλι ένα τελείως διαφορετικό και πιο διασκεδαστικό αυτοκίνητο...πολά μπορεί
    να κάνει κάποιος με αυτά τα λεφτά και να το ευχαριστηθεί πολύ περισόττερο
    απο το συγκεκριμένο μπλιμπλίκι, γιατί όλα τα παραπάνω, είναι πραγματικές
    βελτιώσεις και όχι γκατζετάκια που απλά μας κοροιδεύουν με το δούλεμα που
    κάνουν, και μάλιστα εις γνώση μας...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (13-04-11), Nino (13-04-11), Stathis (13-04-11)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP