Λοιπον επειδη το παρακουρασαμε το θεμα και τελικα ισως να μπερδευουμε περισσοτερο το μελλοντικο χρηστη απο οτι να του λυνουμε αποριες...
Τα πραγματα ειναι πολυ απλα ή κατι αλλαζει ή οχι δεν μπορει να εχεις καλυτερη αποκριση και να μην αλλαζουν οι χρονοι.
Για να συμβει αυτο το μονο που μπορει να συμβαινει ειναι να μπερδευει τον εγκεφαλο και αυτος να συμπεριφερεται με την χαρτογραφηση που εχει για περισσοτερο γκαζι.
Εκει ειναι και η ψευδαισθηση διοτι εμεις παταμε λιγοτερο το γκαζι και νομιζουμε οτι ξαφνικα το αμαξι "ξυπνησε"
Εκει ειναι και παραδοχη οτι μεσα στη πολη ειναι κουραστικο εως επικινδυνο το ιδιο ακριβως θα συνεβαινε αν πατουσαμε το γκαζι περισσοτερο στο "θεωρητικο" σημειο που το sprint booster μεταφερει την ecu (ανοιγμα πεταλουδας)
Τα αποτελεσματα και στις δυο περιπτωσεις ειναι αυξημενη καταναλωση κλπ
Κανεις δεν ειναι φιλος του προμηθευτη και κανεις δεν ειναι εχθρος του.
Οτι κουβεντα εγινε, εγινε μεσα στα πλαισια του θεματος (αυτοκινηση) του φορουμ και μονο καλο κανει οταν ακουγονται διαφορετικες αποψεις.
Προσωπικα θα συνεχισω την κουβεντα και σε καποια συναντηση με καφεδακι γιατι για εμενα εχει ενδιαφερον να αποσαφηνιστει αυτο το θεμα.
Πανο Ε90 οι ερωτησεις δεν αφορουσαν κανενα προσωπικα,ολες οι γνωμες και οι αποψεις ειναι ευπροσδεκτες.
Οσο για το string pooster θα αποτελει all time θεμα διαφωνιας στα forum...