Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 123

Θέμα: Sprint Booster....!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-01-10
    Μηνύματα
    690
    Thanked
    318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    να πω οτι το ειχα βαλει κιολας...

    εσεις οι ιδιοι το ειπατε οτι βελτιωνει την αποκριση του ηλεκτρογκαζου..
    και μαλιστα το εχετε δοκιμασει κιολας.
    δηλαδη μειωνεται το χρονικο διαστημα απο την στιγμη που πατησεις γκαζι μεχρι να ανοιξει η πεταλουδα.
    αρα βελτιωνεται και η ρεπριζ στο χρονικο διαστημα που αφορα την παραπανω ενεργεια..
    μετα το αμαξι παει ιδια.. δεν πηρε αλογα.
    τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο.

    ουτε παραπληροφορω ουτε τιποτα..
    αν το κανω μαλλον δεν ειπωθηκε καλα απο εσας κατι παραπανω.
    εγω ενα συμπερασμα εβγαλα (απο αυτα που διαβαζω εδω μεσα) και πεσατε να με φατε.

    τωρα αν θα παθει κακο καποιος απο αυτο..
    οσο επικινδυνο ειναι να πατησεις το sport (σε αμαξια που το εχουν) αλλο τοσο ειναι και αυτο.. (γνωμη μου)

    τελος και απο μενα
    πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..

  2. The Following 3 Users Say Thank You to panos90 For This Useful Post:

    deepBLUE (11-04-11), stratos (11-04-11), Vasilis (11-04-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νομιζω οτι αυτο που ηθελε να τονισει ο Σταθης ειναι
    οτι πολλες φορες γραφονται πραγματα που δεν ισχυουν και παρασυρονται σε ασκοπο εξοδο οσοι διαβαζουν η ακουνε ,δεν ειναι και πολυ μακρια απο την πραγματικοτητα αυτο το γεγονος.....
    ολοι εχουμε γνωμη και κριση ,εκει που καποιος ρωταει ομως για να πληρωσει κιολας για κατι ,ας ειμαστε προσεκτικοι ειδικα αν δεν εχουμε ιδια γνωση του θεματος...

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  4. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    Stathis (12-04-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομιζω οτι αυτο που ηθελε να τονισει ο Σταθης ειναι
    οτι πολλες φορες γραφονται πραγματα που δεν ισχυουν και παρασυρονται σε ασκοπο εξοδο οσοι διαβαζουν η ακουνε ,δεν ειναι και πολυ μακρια απο την πραγματικοτητα αυτο το γεγονος.....
    ολοι εχουμε γνωμη και κριση ,εκει που καποιος ρωταει ομως για να πληρωσει κιολας για κατι ,ας ειμαστε προσεκτικοι ειδικα αν δεν εχουμε ιδια γνωση του θεματος...
    ..και εκει ακριβως οι γνωμες δυιστανται ρε πατριωτη!

    αν ειχα στην κατοχη μου παλι ενα θεοβαρο αυτοκινητο με λιγους ιππους,

    παλι θα το αγοραζα ανεπιφυλακτα...κ εχω ιδια γνωση στο προιον!
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  6. The Following User Says Thank You to Vasilis For This Useful Post:

    katsaraios (11-04-11)

  7. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panos90 Εμφάνιση μηνυμάτων
    να πω οτι το ειχα βαλει κιολας...

    εσεις οι ιδιοι το ειπατε οτι βελτιωνει την αποκριση του ηλεκτρογκαζου..
    και μαλιστα το εχετε δοκιμασει κιολας.
    δηλαδη μειωνεται το χρονικο διαστημα απο την στιγμη που πατησεις γκαζι μεχρι να ανοιξει η πεταλουδα.
    αρα βελτιωνεται και η ρεπριζ στο χρονικο διαστημα που αφορα την παραπανω ενεργεια..
    μετα το αμαξι παει ιδια.. δεν πηρε αλογα.
    τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο.

    ουτε παραπληροφορω ουτε τιποτα..
    αν το κανω μαλλον δεν ειπωθηκε καλα απο εσας κατι παραπανω.
    εγω ενα συμπερασμα εβγαλα (απο αυτα που διαβαζω εδω μεσα) και πεσατε να με φατε.

    τωρα αν θα παθει κακο καποιος απο αυτο..
    οσο επικινδυνο ειναι να πατησεις το sport (σε αμαξια που το εχουν) αλλο τοσο ειναι και αυτο.. (γνωμη μου)

    τελος και απο μενα
    φιλε μου δεν επεσε να σε φαει κανεις.
    απλως ειναι λαθος τα συμπερασματα σου.

    οι επιδοσεις ενος αυτοκινητου καθοριζονται χοντρικα απο την ιπποδυναμη και το βαρος.
    υπαρχουν κι αλλες παραμετροι βεβαιως οπως η μεταδοση, οι τροχοι, τα ελαστικα κλπ αλλα δεν μας απασχολουν εφοσον θα μιλησουμε για το ιδιο αυτοκινητο.

    η αλλαγη λοιπον στους χαρτες του γκαζιου ΔΕΝ επιφερει καλυτερευση των επιδοσεων. ειναι πολυ ευκολο να το καταλαβει κανεις αυτο.
    το κουμπι σπορτ δεν προσθετει κατι ουτε το καλωδιο του μπουλεκου (εξαιρειται το κουμπι power των Μ που αυξανει την ιπποδυναμη αλλαζοντας ολη τη χαρτογραφηση).

    ετσι απο τη στιγμη που δεν μεταβληθηκε ουτε το βαρος ουτε η δυναμη του αυτοκινητου οι επιδοσεις σου θα ειναι απολυτως ιδιες φιλε μου. τοσο απλα.

    και για να θυμηθουμε και λιγο φυσικη γυμνασιου, εδω μιλαμε για το δευτερο νομο του νευτωνα.
    a = F/m

    απο τη στιγμη λοιπον που δεν αλλαζει το F και το m, δεν μεταβαλεται το a, οσα βραβεια και να παρει ο μπουλεκος...

    ανθρωπος που δεν αντιλαμβανεται ουτε τοσο βασικα πραγματα που τα ξερουν και μικρα παιδια (και δεν εννοω εσενα) τι να πουμε...?
    μεγεια του με χαρα του και η γνωση του και το πουστερ!

  8. #5
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ...βαλτε ενα μαλακοτερο ελατηριο κατω απο το πενταλ του γκαζιου. Το ιδιο αποτελεσμα θα εχετε (μιας και το ελαφρυτερο πεταλ θα το πατατε πιο ευκολα και περισσοτερο οποτε θα εχετε το ιδιο αποτελεσμα στην αισθηση μιας και αυτο ειναι το μονο που βελτιωνει το booster) και θα γλυτωσετε και τα λεφτα. Εναλλακτικα μπορειτε να ασχοληθητε με την εκγυμναση του δεξιου κατω ακρου ωστε με την μυικη ενδυναμωση να πατατε πιο ευκολα το πεταλ του γκαζιου
    Το παραπανω μπορει καποιοι να το παρουν σαν αστειο (και οντως ετσι ειναι,για αστειο το λεω) αλλα δυστυχως αυτην ειναι και η πραγματικοτητα για την αποτελεσματικοτητα του συγκεκριμενου προιοντος

  9. #6
    Εγγραφή
    26-02-11
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    38
    Thanked
    15
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλε μου δεν επεσε να σε φαει κανεις.
    απλως ειναι λαθος τα συμπερασματα σου.

    οι επιδοσεις ενος αυτοκινητου καθοριζονται χοντρικα απο την ιπποδυναμη και το βαρος.
    υπαρχουν κι αλλες παραμετροι βεβαιως οπως η μεταδοση, οι τροχοι, τα ελαστικα κλπ αλλα δεν μας απασχολουν εφοσον θα μιλησουμε για το ιδιο αυτοκινητο.

    η αλλαγη λοιπον στους χαρτες του γκαζιου ΔΕΝ επιφερει καλυτερευση των επιδοσεων. ειναι πολυ ευκολο να το καταλαβει κανεις αυτο.
    το κουμπι σπορτ δεν προσθετει κατι ουτε το καλωδιο του μπουλεκου (εξαιρειται το κουμπι power των Μ που αυξανει την ιπποδυναμη αλλαζοντας ολη τη χαρτογραφηση).

    ετσι απο τη στιγμη που δεν μεταβληθηκε ουτε το βαρος ουτε η δυναμη του αυτοκινητου οι επιδοσεις σου θα ειναι απολυτως ιδιες φιλε μου. τοσο απλα.

    και για να θυμηθουμε και λιγο φυσικη γυμνασιου, εδω μιλαμε για το δευτερο νομο του νευτωνα.
    a = F/m

    απο τη στιγμη λοιπον που δεν αλλαζει το F και το m, δεν μεταβαλεται το a, οσα βραβεια και να παρει ο μπουλεκος...

    ανθρωπος που δεν αντιλαμβανεται ουτε τοσο βασικα πραγματα που τα ξερουν και μικρα παιδια (και δεν εννοω εσενα) τι να πουμε...?
    μεγεια του με χαρα του και η γνωση του και το πουστερ!
    κοιταξε αν και δεν μαρεσει να παιρνω το μερος καμιας πλευρας σε αντιπαραθεσεις ...αλλο σου λεει ο φιλος....σου μιλαει για τον παραγοντα χρονο (Τ)....αν σε χρονο Τ =1 δευτερολεπτο με το μπλιμλικι εχεις ηδη ανοιξει την πεταλουδα σου τερμα και εχεις καψει χ παραπανω καυσιμο εχεις παρει E κινητικη ενεργεια ,,,αν ομως δεν ανοιξε η πεταλουδα καθολου αυτο το δευτερολεπτο τοτε πηρες 0 ..αρα τα συμπερασματα αν εχεις βγαλει την βασικη εκπαιδευση σε σχολειο και οχι στο ουφατζιδικο της γειτονιας ειναι οτι το μπλιμλικι δουλευει εστω και για αυτο το δευτερολεπτο,,,αυτα

  10. The Following User Says Thank You to jonmedic For This Useful Post:

    Vasilis (12-04-11)

  11. #7
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλε μου δεν επεσε να σε φαει κανεις.
    απλως ειναι λαθος τα συμπερασματα σου.

    οι επιδοσεις ενος αυτοκινητου καθοριζονται χοντρικα απο την ιπποδυναμη και το βαρος.
    υπαρχουν κι αλλες παραμετροι βεβαιως οπως η μεταδοση, οι τροχοι, τα ελαστικα κλπ αλλα δεν μας απασχολουν εφοσον θα μιλησουμε για το ιδιο αυτοκινητο.

    η αλλαγη λοιπον στους χαρτες του γκαζιου ΔΕΝ επιφερει καλυτερευση των επιδοσεων. ειναι πολυ ευκολο να το καταλαβει κανεις αυτο.
    το κουμπι σπορτ δεν προσθετει κατι ουτε το καλωδιο του μπουλεκου (εξαιρειται το κουμπι power των Μ που αυξανει την ιπποδυναμη αλλαζοντας ολη τη χαρτογραφηση).

    ετσι απο τη στιγμη που δεν μεταβληθηκε ουτε το βαρος ουτε η δυναμη του αυτοκινητου οι επιδοσεις σου θα ειναι απολυτως ιδιες φιλε μου. τοσο απλα.

    και για να θυμηθουμε και λιγο φυσικη γυμνασιου, εδω μιλαμε για το δευτερο νομο του νευτωνα.
    a = F/m


    απο τη στιγμη λοιπον που δεν αλλαζει το F και το m, δεν μεταβαλεται το a, οσα βραβεια και να παρει ο μπουλεκος...

    ανθρωπος που δεν αντιλαμβανεται ουτε τοσο βασικα πραγματα που τα ξερουν και μικρα παιδια (και δεν εννοω εσενα) τι να πουμε...?
    μεγεια του με χαρα του και η γνωση του και το πουστερ!

    Και όμως εδώ δεν λέμε για τον πρώτο νόμο του Νεύτωνα αλλά για την πρώτη παράγωγο της επιτάχυνσης. Η πρώτη παράγωγος είναι ο ρυθμός μεταβολής του μεγέθους που μετράμε.

    Πιο σωστό είναι να πούμε: d(a)/dt = (df(F)/dt) / m

    Αυτό ισχύει γιατί η ελκτική δύναμη του κινητήρα που είναι το διάνυσμα F μεταβάλεται με μια συνάρτηση f στον χρόνο t. Η συνάρτηση αποτελείται απο πολλούς παράγωντες όπως οι συνθήκες μέτρησης, η πίεση των ελαστικών, η ποιότητα βενζίνης και μεταξύ άλλων και το πόσο γρήγορα ανοίγει η πεταλούδα. Αφού ανοίγει πιο γρήγορα η πεταλούδα σε χρόνο Δt τότε η ελκτική δύναμη ανακτάται πιο γρήγορα και επομένως υπάρχει διαφορά στην μεταβολή της επιτάχυνσης.

    Ο απλουστευμένος νόμος του Νεύτωνα που ανέφερες παραπάνω ισχύει για την ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση, δηλαδή για σταθερή επιτάχυνση, δηλαδή για σταθερή ελκτική δύναμη F. Αφου η δύναμη F αλλάζει τότε αλλάζει και ο ρυθμός αλλαγής της επιτάχυνσης a. Οπότε δεν ισχύει αυτό που έγραψες παραπάνω.

  12. The Following 2 Users Say Thank You to stratos For This Useful Post:

    panos90 (12-04-11), Vasilis (12-04-11)

  13. #8
    Εγγραφή
    16-01-10
    Μηνύματα
    690
    Thanked
    318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλε μου δεν επεσε να σε φαει κανεις.
    απλως ειναι λαθος τα συμπερασματα σου.

    οι επιδοσεις ενος αυτοκινητου καθοριζονται χοντρικα απο την ιπποδυναμη και το βαρος.
    υπαρχουν κι αλλες παραμετροι βεβαιως οπως η μεταδοση, οι τροχοι, τα ελαστικα κλπ αλλα δεν μας απασχολουν εφοσον θα μιλησουμε για το ιδιο αυτοκινητο.

    η αλλαγη λοιπον στους χαρτες του γκαζιου ΔΕΝ επιφερει καλυτερευση των επιδοσεων. ειναι πολυ ευκολο να το καταλαβει κανεις αυτο.
    το κουμπι σπορτ δεν προσθετει κατι ουτε το καλωδιο του μπουλεκου (εξαιρειται το κουμπι power των Μ που αυξανει την ιπποδυναμη αλλαζοντας ολη τη χαρτογραφηση).

    ετσι απο τη στιγμη που δεν μεταβληθηκε ουτε το βαρος ουτε η δυναμη του αυτοκινητου οι επιδοσεις σου θα ειναι απολυτως ιδιες φιλε μου. τοσο απλα.

    και για να θυμηθουμε και λιγο φυσικη γυμνασιου, εδω μιλαμε για το δευτερο νομο του νευτωνα.
    a = F/m

    απο τη στιγμη λοιπον που δεν αλλαζει το F και το m, δεν μεταβαλεται το a, οσα βραβεια και να παρει ο μπουλεκος...

    ανθρωπος που δεν αντιλαμβανεται ουτε τοσο βασικα πραγματα που τα ξερουν και μικρα παιδια (και δεν εννοω εσενα) τι να πουμε...?
    μεγεια του με χαρα του και η γνωση του και το πουστερ!
    δεν διαφωνω πουθενα με αυτα που λες και ουτε ερχονται σε αντιθεση με οτι ειπα..

    τα μαθηματικουλια 1ης λυκειου δεν αρκουν για να περιγραψουν τη συναρτηση σχεσης μεταξυ δυναμης και επιταχυνσης του αυτοκινητου.

    καταρχας αυτος ο τυπος θεωρει οτι ο συντελεστης επιτυχυνσης a ειναι σταθερος.. (διαφορετικα θα γραφοταν ως a(παραμετροι εξαρτησης) )

    ποιο αμαξι εχει σταθερο συντελεστη επιταχυνσης?

    ειναι συναρτησει αλλων παραμετρων και ΑΝ θελουμε να βγαλουμε συμπερασματα θα πρεπει να μπλεξουμε με παραγωγους κλπ.

    αλλα και παλι τα παραπανω δεν αναιρουν αυτο που ειπα γιατι εγω μιλησα για το χρονικο διαστημα που μεσολαβει μεχρι να ανοιξει η πεταλουδα. (το οποιο οπως και ειπατε βελτιωνεται)

    να το εξηγησω και μαθηματικα...
    οταν εγω παταω το γκαζι στο ΠΑΤΩΜΑ και το αμαξι ΔΕΝ επιταχυνει ακομα. δηλαδη το a=0 τι νοημα εχει η αναγωγη του προβληματος στον μαθηματικο τυπο? μηδεν δυναμη.

    εγω το ΜΟΝΟ που ειπα ειναι οτι αν ανοιξει πιο γρηγορα η ρημαδα η πεταλουδα, ε πιο γρηγορα θα ξεκινησει η επιταχυνση του ταφου με τα 1500 κιλα και τα 140 αλογα, απο στην στιγμη που θελησα γκαζι..

    μετα το αμαξι παει ΙΔΙΑ.

    // με προλαβε ο στρατος.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη panos90 : 12-04-11 στις 12:51
    πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..

  14. The Following 2 Users Say Thank You to panos90 For This Useful Post:

    stratos (12-04-11), Vasilis (12-04-11)

  15. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panos90 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω το ΜΟΝΟ που ειπα ειναι οτι αν ανοιξει πιο γρηγορα η ρημαδα η πεταλουδα, ε πιο γρηγορα θα ξεκινησει η επιταχυνση του ταφου με τα 1500 κιλα και τα 140 αλογα, απο στην στιγμη που θελησα γκαζι..μετα το αμαξι παει ΙΔΙΑ.

    // με προλαβε ο στρατος.
    Αυτο ακριβως ρωταω δυο post πιο πανω,για πιο λογο και με πιο τροπο ανοιγει πιο γρηγορα η πεταλουδα? απο εκει εξαρτωνται ολα διαβασε και θελω τη γνωμη σου οπως και του Στρατου.

  16. #10
    Εγγραφή
    16-01-10
    Μηνύματα
    690
    Thanked
    318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο ακριβως ρωταω δυο post πιο πανω,για πιο λογο και με πιο τροπο ανοιγει πιο γρηγορα η πεταλουδα? απο εκει εξαρτωνται ολα διαβασε και θελω τη γνωμη σου οπως και του Στρατου.
    με τεχνικους ορους κλπ δεν ξερω να σου απαντησω , δεν ειμαι μηχανολογος, τα μαθηματικουλια ομως δεν ειναι επιστημη μονο των μηχανολογων...

    εγω πηρα βαση αυτο που ειπαν και εβγαλα ενα συμπερασμα.. so simple.
    πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP