Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 34

Θέμα: Drift Guide

  1. #11
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δοκτορα ωραιο θεμα ανοιξες παλι, μας φουντοσες βραδιατικα

  2. The Following User Says Thank You to S54POWER For This Useful Post:

    Dr. Yamastura (10-04-11)

  3. #12
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    επισης να επισημανω και το εξης καθως το παρελειψα πριν..

    το αμαξι μας πρεπει οπωσδηποτε να εχει καλα και δυνατα φρενα..οχι για να σε σταματησουν μην βγεις απο την πιστα αλλα για να σε βοηθουσουν να τοποθετησεις το αμαξι στο drift αφου εχει ξεκινησει..τα βαρια αμαξια του drift (πχ..bmw) δουλευουν πολυ σωστα με φρενα κατα την διαρκεια του drift και το φρενο ουσιαστικα λειτουργει εν μερει σαν χειροφρενο..για να απλωσει το αμαξι την παντα, να ανοιξει την γωνια του!!!εγω προσωπικα χρησιμοποιω ελαχιστα φρενα στο αμαξι μου αλλα χρησιμοποιω πολυ χειροφρενο..μην νομιζετε μια η αλλη ειναι..ο χρηστος αναποδα χρησιμοποιει φρενα και λιγο χειροφρενο..κανενα απο τα δυο δεν ειναι λαθος οτι θελει ο καθενας....παντως η υπερβολη και στα δυο ειναι αχρειαστη!

  4. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Dr. Yamastura (11-04-11)

  5. #13
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    ενας αλλος μυθος του drift ειναι το μοτερ....

    ενα αμαξι πιστας δεν χρειαζεται τα απειρα αλογα για να παει με το πλαι...ενα bmw πχ..ε36 δεν χρειαζεται παραπανω απο 200 αλογα για να παει μια κλειστη πιστα ολη με το πλαι..ας μην ξεχναμε οτι εχουμε ριξει και το βαρος με το να βγαλουμε τα αχρειαστα πισω καθισματα, ρεζερβα, μοκετες κτλ κτλ..απο κει και περα μπορεις να παιξεις με κλιμακωση κιβωτιου..ουτως ωστε το μοτερ να ειναι συνεχεια στο ωφελιμο ευρος ροπης του...αυτο το γδυσιμο σε συνδυασμο με ενα καλοκλιμακομενο σασμαν και ενα 1ο σταδιο στο μοτερ ειναι ικανα να μας χαρισουν πολλα χαμογελα..δεν χρειαζεται να πιεζεις ενα μοτερ που ουτως η αλλως θα σκιστει στην πιστα..ας μην ξεχναμε αλλο οι εργοστασιακες ανοχες και αλλο του καθε μαστρο μητσου οταν θα εχεις θερμοκρασιες λαδιου και νερου στα κοκκινα για 30 λεπτα!!!!!οποτε το να βαζεις χερι αν δεν εισαι απολυτος σιγουρος ειναι λιγο επικινδυνο!!!

    επισης στο θεμα μοτερ στο drift δεν χρειαζομαστε την απολυτη δυναμη..αλλα συνδυασμο δυναμης και ροπης..πχ..τα εξακυλινδρα μοτερ της bmw συνδυαζουν το αρκετα μεγαλο ευρος ροπης πχ.. απο τις 3-3.5χιλ rpm μεχρι τον κοφτη 6.5-7.0χιλ rpm..οπου μπορεις να χρησιμοποιησεις για να πας με το πλαι χωρις σκαλοπατια και σκαμπανεβασματα που κανουν δυσκολο το εργο του οδηγου!!!

    φυσικα οσο ανεβαινουν τα αλογα τοσο βοηθιεται και ο οδηγος στο drift αλλα τα πολλα αλογα θελουν και εμπειρια...γιατι το αμαξι απλωνει πολυ και μαζευει χιλιομετρα για την πλακα..οποτε θελει προσοχη...

  6. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Jimmakos (11-04-11)

  7. #14
    Εγγραφή
    24-09-10
    Περιοχή
    Φιλοθέη
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    1.502
    Thanked
    2548
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Συμφωνώ Νίκο σε όσα έγραψες,μόνο που σήμερα για να είσαι ανταγωνιστικός,για αγώνες μιλάω,πρέπει να έχεις πολλή δύναμη.
    Δεν μπορείς π.χ με 286 άλογα να συναγωνιστείς αλλους με 400-600.
    Είναι αδύνατον.Μπορείς να έχεις απλά μια αξιοπρεπή παρουσία,κάνοντας παράλληλα το χαβαλέ σου.
    UP YOURS!

  8. The Following User Says Thank You to Dr. Yamastura For This Useful Post:

    Jimmakos (11-04-11)

  9. #15
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    https://www.youtube.com/watch?v=WFPySKM5CCw
    https://www.youtube.com/watch?v=djsglaibEM8
    https://www.youtube.com/watch?v=CLYv...eature=related

    Τι να πούμε τώρα.....
    ΜΚ1 ειχαμε με semiRocket 4άρι σασμάν 2500cc υπερκιβυσμένο με 2 2πλά webber 48mm....
    Το κακό είναι οτι δεν το πρόλαβα γιατί το πουλήσανε όταν ήμουν 14 χρονών!

    Ένα απο αυτά τα 3 θα έπαιρνα και εκεί να δείς πανηγύρι!

  10. #16
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr. Yamastura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνώ Νίκο σε όσα έγραψες,μόνο που σήμερα για να είσαι ανταγωνιστικός,για αγώνες μιλάω,πρέπει να έχεις πολλή δύναμη.
    Δεν μπορείς π.χ με 286 άλογα να συναγωνιστείς αλλους με 400-600.
    Είναι αδύνατον.Μπορείς να έχεις απλά μια αξιοπρεπή παρουσία,κάνοντας παράλληλα το χαβαλέ σου.
    εννοειται αυτο...μιλαω για καθαρα ερασιτεχνικα αμαξια..που απλα πανε βολτα πιστα και περνανε καλα!!για να φτιαξει κανεις κανονικο drift car θελει πολλα ακομα πραγματα..και πολυ δαπανηρα..

  11. #17
    Εγγραφή
    24-09-10
    Περιοχή
    Φιλοθέη
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    1.502
    Thanked
    2548
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δημήτρη αυτά τα βίντεο δεν προσθέτουν κάτι σε γνώσεις...
    Είναι λίγο οφ τόπικ...Το ξέρω ότι αναπολείς το εσκορντ σας και γι' αυτό σε συγχωρώ!!χαχαχα
    Άσε τους τύπους του 2ου και 3ου βίντεο.Δεν θα τους είχα και για παράδειγμα προς μιμηση...Λαθος τρόπος εκμάθησης...
    Ο πρώτος κάνει απλά skidpad...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dr. Yamastura : 11-04-11 στις 16:08
    UP YOURS!

  12. #18
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr. Yamastura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημήτρη αυτά τα βίντεο δεν προσθέτουν κάτι σε γνώσεις...
    Είναι λίγο οφ τόπικ...Το ξέρω ότι αναπολείς το εσκορντ σας και γι' αυτό σε συγχωρώ!!χαχαχα
    Άσε τους τύπους του 2ου και 3ου βίντεο.Δεν θα τους είχα και για παράδειγμα προς μιμηση...Λαθος τρόπος εκμάθησης...
    Ο πρώτος κάνει απλά skidpad...
    Mα δεν αναφέρθηκα στον χειρισμό..... Κουλομαρίες είναι όλοι τους

    Στα αυτοκίνητα που έπρεπε να είχαν γυαλοκαθαριστήρες στα παράθυρα αναφέρομαι

  13. #19
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr. Yamastura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνώ Νίκο σε όσα έγραψες,μόνο που σήμερα για να είσαι ανταγωνιστικός,για αγώνες μιλάω,πρέπει να έχεις πολλή δύναμη.
    Δεν μπορείς π.χ με 286 άλογα να συναγωνιστείς αλλους με 400-600.
    Είναι αδύνατον.Μπορείς να έχεις απλά μια αξιοπρεπή παρουσία,κάνοντας παράλληλα το χαβαλέ σου.
    Και οχι μονο αυτο αλλα ακομη κι αν πηγαινεις τεζα με 300hp σε μια κλειστη πιστα,μολις μπουν τα τουρμπατα τερατα,απλως εκμηδενιζεται η προσπαθεια σου....
    Υ.Γ. παρε παραδειγμα πως καιει λαστιχο το Μ3 σε σχεση με το 328...το στροφαρισμα παραγει καπνο....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  14. #20
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr. Yamastura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνώ Νίκο σε όσα έγραψες,μόνο που σήμερα για να είσαι ανταγωνιστικός,για αγώνες μιλάω,πρέπει να έχεις πολλή δύναμη.
    Δεν μπορείς π.χ με 286 άλογα να συναγωνιστείς αλλους με 400-600.
    Είναι αδύνατον.Μπορείς να έχεις απλά μια αξιοπρεπή παρουσία,κάνοντας παράλληλα το χαβαλέ σου.
    Ο κυπριος Παμπος Χαραλάμπους μπορει και μαλιστα βγαινει πρωτος.
    M3 CSL

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP