
Αρχικό μήνυμα απο
nino X3
Τα μοντελα των αυτοκινητων ειναι προιον μελετης και δοκιμων ατελειωτων ωρων και απο διαφορα τεχνολογικα τμηματα.
Το δε ολο στησιμο του αυτοκινητου ειναι αυτο που "καθοριζει" και την τελικη τιμη και οχι μονο ενας κινητηρας με μεγαλυτερη ιπποδυναμη,ροπη ή κυλινδρους..
Καθε αυτοκινητο απευθυνεται και "καπου" και αναλογα αυτον το προσανατολισμο και τους νομους της φυσικης,εχει καποια χαρακτηριστικα και επιδοσεις,ενω παραλληλα θα πρεπει να τηρει ορισμενες προυποθεσεις οσον αφορα παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια,καταναλωση,εκπομπ ες ρυπων κλπ
Για το αν προσφερει ή οχι κατι το string B.... τα ειπαν ολα οι προλλαλησαντες,το θεμα ομως δεν ειναι εκει.
Ωραια μου δινει καλυτερη αποκριση και καλυτερη (ψευδ)αισθηση,αλλα απο εκει και μετα τι γινεται? αλλαζει την καταναλωση,αν η εταιρεια το εφτιαχνε απο το εργοστασιο(λες να μη μπορουσε?) και αλλαζαν ετσι τα χαρακτηριστικα,χαρακτηρισ ικα για τα οποια εγινε αντικειμενο αγορας τοτε ποσοι θα το επελεγαν?
Τεσπα σιγουρα η αυτοκινηση εξελιχθηκε και απο τους βελτιωτες (μικρους -μεγαλους) και πολλες φορες χαρη σε αυτους αλλαξε και ο τροπος σκεψης των αυτοκινητοβιομηχανιων.
Αυτο που πρεπει να καταλαβουμε ομως ολοι ειναι αγοραζοντας ενα φθηνο μοντελο δεν θα γινει ποτε η "ναυαρχιδα" της εταιρειας και αν ακομα γινει.. τοτε το κοστος ειναι τοσο υψηλο που ξεπερνα πολλες φορες την τιμη της "ναυαρχιδας"
Εν κατακλειδι αν με αυτο (string b.....) κανει ενα χ3 "σουζες" (χαχαχα) ποση αξια εχει οταν ουτε για αυτο εχει φτιαχτει αυτο το αμαξι ,αλλα και το κοστος ανεβαινει στο θεο...