Στο πρωτο ασφαλτινο δρομο στην Ελλαδα, αρχες του 20ου αιωνα, διαπιστωθηκε πως ο εργολαβος ειχε βαλει τα μισα υλικα μετα απο μετρηση του παχους απο τις αρχες. Διαβαστε το στο βιβλιο του Καμπουρακη ''Μια σταγονα ιστορια''
Στη Κρητη τα μοναδικα ασφαλτινα κομματια του Βορειου οδικου αξονα Κρητης που αντεχουν ποιοτικα στο χρονο ,ειναι αυτα που κατασκευαστηκαν επι δικτατοριας 1967-74 απο τη γνωστη ΜΟΜΑ που καταργηθηκε επι κυβερνησεως Μητσοτακη. Γιατι αραγε???
Ακομα και ο νεος βοηθητικος διαδρομος τροχοδρομησης αεροπλανων στο Ν. Καζαντζακης αποτελει διαδρομο δοκιμης αμορτισερ των αεροπλανων!!!
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo