Σελίδα 5 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 85

Θέμα: Στόχος: 500 whp

  1. #41
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Salonica City
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    1.004
    Thanked
    335
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επειδή στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί καλή επιτυχία Στράτο.

    Όμως θα σου έλεγα να σκεφτείς σοβαρά το πακέτο ανάρτηση - φρένα - διαφορικό. Όπως θα θυμάσαι εγώ πρώτα είχα κάνει αυτές τις βελτιώσεις και μετά άρχισε το πανηγύρι με τα άλογα. Επίσης δεν θα ήτανε κακή ιδέα να βάλεις άκρα κτλ από Μ3. Πολλά παλλικάρια στο e90 το έχουνε κάνει και παραμιλάνε.

    όσο για τα 500 στον τροχό το ξέρεις από σήμερα ότι είναι εφικτό. Αλλά τα Αμερικανάκια τα βγάζουνε κυρίως στις πίστες σε κλειστές συνθήκες κτλ. όχι σε πατήματα μέσα στους ελληνικούς δρόμους όπου σου πετάγεται από σκυλί έως καροτσάκι με γιαγιά.

    Από την άλλη βελτίωση χωρίς να την χρησιμοποιείς δεν βλέπω το λόγο να την κάνεις. Και επειδή σιγά σιγά θα μπαίνει ο διάολος μέσα σου όλο και πιο πολύ στο τέλος θα βρεθείς να πηγαίνεις περισσότερο με τους μεγάλους χάρτες παρά με τους μικρούς.

    Προχώρα λοιπόν αλλά να ξέρεις γιατί την κάνεις την βελτίωση. Και τέλος αν δεν έχεις το συνολικό budget για μια πλήρη αναβάθμιση ξεκίνα πρώτα από φρένα αναρτήσεις κτλ. Πάλι θα νομίζεις ότι οδηγάς ένα ανώτερο αυτοκίνητο και ας μην έχει 500 άλογα. Άλλωστε και τα 500 πια είναι λίγα για τη δουλειά που το θέλεις. Οπότε μετά που θα πάμε; στα 1000?. Πάντα υπάρχει κάτι πιο γρήγορο από μας. Απόδειξη ότι εμένα με το m3 με τρυπάνε σχεδόν τα πάντα. Όπως λέει και η διαφήμιση όμως " δεν βγάζουν απόλαυση". Πλέον δεν με νοιάζει. όταν είχα το 35αρι όμως έτσι και με περνούσε κάποιος έπερνε φωτιά το paypal. Διαφορετική φιλοσοφία, διαφορετικά αυτοκίνητα.

    Ότι και αν κάνεις πάντως καλή επιτυχία.

  2. The Following 7 Users Say Thank You to yodas For This Useful Post:

    bimmer-corfu (05-04-11), imolarot (04-04-11), merlin (04-04-11), Panos 316T (04-04-11), stratos (05-04-11), Thomelef (04-04-11), Z4 DCT (04-04-11)

  3. #42
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν μη τι άλλο, η γνώμη του γιώργη για το συγκεκριμένο αμάξι, είναι απο τις πιο αξιοσέβαστες...
    στρατούλη, προσοχή μεγάλη αγορίνα...και για την περιουσία σου, αλλά προπάντων για εσένα...
    ακολούθα την συμβουλή του γιώργου πρώτα, και μετά κάψτο. τα άλογα δεν λένε τπτ όταν είδη
    έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τον μέσο όρο...η ουσία είναι να μπορείς να οδηγείς και λίγο. στο
    κάτω κάτω κατά καιρούς μπαίνεις και σε πίστες και είσαι τύπος που ευχαριστιέται την οδήγηση.
    κοίτα να αλλάξεις την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ώς προς την οδηγική του πλευρά, και
    όχι ώς προς το πως να το κάνεις κροτίδα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. #43
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    βρε Στρατακο...να σου πω την αληθεια ,με στεναχωρεις οταν σκεφτεσαι ετσι! δεν ειμαι εναντιον της βελτιωσης...ειμαι ομως στον τροπο που θελεις να παραχθει και στην ελλειψη προυποθεσεων ωστε να την αξιοποιησεις! δεν θα στα γραψω απο εδω τα υπολοιπα...θα στα πω ομως απο κοντα...σαν φιλος...

  5. The Following 3 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    BILL007 (07-04-11), deepBLUE (05-04-11), Stefanos_Cool (05-04-11)

  6. #44
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    γιατι δεν ξεκινας με το να του βαλεις αναρτησεις αριστες..να κουμπωνει το αμαξι κατω......φρενα μεγαλυτερα και πιο βαρβατα....ψαλιδια και τετοια απο Μ3 να εχεις κρατημα απο αλλο πλανητη και μετα ολα τα υπολοιπα?

  7. The Following 2 Users Say Thank You to DIMITr|S For This Useful Post:

    deepBLUE (04-04-11), Thomelef (04-04-11)

  8. #45
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    εγω παλι καταλαβα οτι το αυτοκινητο θα ειναι σχεδον τα ιδια αλογα σε καθημερινη βαση γιαυτο και δεν εγινε λογος για αναρτησεις και φρενα,και τα εξτρα αλογα θα τα δουλευει ελεγχομενα μεχρι να βελτιωσει και εκει...
    Στρατο καλη επιτυχια σε οτι κανεις, απλα ο καθενας εχει την δικια του φιλοσοφια στο θεμα αυτοκινητο, καποιοι σκεφτονται οπως εγω και δεν θα χαλαγαν ενα τοσο καλο αυτοκινητο σε ολους τους τομεις (στριψιμο-ταξιδι-χλιδα-γρηγορο) για να φτιαξουν ενα αυτοκινητο κοντρας που θα εισαι συνεχεια με τον φοβο μην γινει κατι... πολλοι θα διαλεγαν μια πιο κοντραδικη καροτσα να πειραματιστουν και να μην εχουν και τοσο μεγαλη χασουρα, βαλτα κατω και σκεψου τα απλα να ξερεις οτι παντα υπαρχει κατι πιο δυνατο και σκεψου οτι τα τουρμπατα εχουν ξεφυγει, τα ιμπιζακια παιζουν εκει που θες να φτασεις αξιζει τοσο κοπο, χρημα και αγχος για το καινουριο σου αμαξι για να κυνηγησεις καποιους κουβαδες με μοτερ?

  9. The Following 2 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    stratos (05-04-11), Thomelef (05-04-11)

  10. #46
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Χτές είχα πάει σε ένα φιλικό πάτημα CRX 550ps τροχό με CBR600RR

    Αυτό που φοβόμασταν όλοι ΜΑ ΟΛΟΙ ήταν μήπως το crx έκοβε σασμάν, διαφορικά, ημιαξόνια κλπ με την πίεση (1.8bar)

    Το παλικάρι φαίνεται το προέβλεψε και εφοδίασε τον παράλληλο με ένα συστηματάκι που δεν το θυμάμαι τώρα, που έκανε το εξής: κάθε σχέση στο σασμάν και διαφορετική πίεση, ακόμα και όσο γκάζι έδινε τόσο ανέβαζε πίεση ΟΜΑΛΑ και όχι απότομα!
    Μέχρι να δούμε το external εμείς απο πίσω να αρχίσει το "τραγούδι" του έπρεπε να το παει πάνω απο 5-6000rpm....

    Πιστεύω οτι Στράτο κάτι τέτοιο θα έχεις και εσύ.... Συμφέρει αν το καλοσκεφτείς γιατί δεν αφήνεις "ανεξέλεγκτη/ες" την/ες τουρμπίνα/ες αλλά φροντίζει αυτό το ηλεκτρονικό πραγματάκι για το πόσο θα φουσκώσει ειδικά σε τέτοιες πιέσεις!

  11. #47
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα, Κρυονέρι
    Μηνύματα
    1.132
    Thanked
    1055
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    κατ αρχας δεν πιστευω οτι μπορει να φτασει με ασφαλεια αυτο το μοτερ 500 αλογα στον τροχο (κοντα 600 στροφαλο).
    αν υπολογισουμε οτι νορμαλ εχει καπου 220 μιλαμε για αυξηση πανω απο 100%...
    δεν εχω ψαξει το θεμα, αλλα δε νομιζω οτι υπαρχει βελτιωση στο Ν54 που να δινει +280 αλογα με κλειστο μοτερ.
    ισως και να κανω λαθος βεβαια, αλλα προσωπικα δεν θα το αποτολμουσα.

    επισης οπως ειπε ο θωμας η βελτιωση ειναι θεμα συνολου.
    αν γυμνασω μονο το δεξι μου χερι δεν προκειται να τους δειρω ολους.

    τωρα δεν ξερω που παμε με φρενα-αναρτηση-μεταδοση-τροχους που ειναι για 220 αλογα, αν εμεις προσθεσουμε αλλα τοσα -και βαλε- και φτασουμε στα 500 (μιλαμε παντα στη θεωρια, οπου εκει πιστευω οτι θα μεινουν και τα συγκεκριμενα "500", οπως και τα περισσοτερα "βελτιωμενα" αλογα στην ελλαδα).

    στρατο σε συμβουλευω να αφησεις το αυτοκινητο ησυχο, διοτι η αποτυχια απο την επιτυχια ειναι παρα πολυ κοντα σε αυτα τα πραγματα και οι ασταθμητοι παραγοντες (που δεν μπορεις να προβλεψεις, για αυτο ακριβως ειναι ασταθμητοι) πολλοι.
    σκεψου οτι δεν υπαρχουν πολλα παιδια στην ηλικια σου με αυτοκινητα των 100 χιλιαδων ευρω.
    υπαρχει μια παροιμια που λεει οποιος θελει τα πολλα, χανει και τα λιγα...
    λαβε τη κι αυτην υποψιν σου.

    τελος επειδη εισαι ανησυχος με τα μηχανολογικα και ειναι πολυ καλο αυτο, θα σου προτεινα να ακολουθησεις το σωστο και επιπονο δρομο των αγωνων και οχι τα ευκολα καραγκιοζιλικια της καρΓιερας στα βραδυνα στεκια.

    παρε μια φθηνη καροτσα, βαλε μεσα ενα μοτερ, ενα μπακετ και ενα ρολμπαρ και ξεκινα.
    νταγκστερ, ντριφτ, αναβασεις μετα απο λιγο, οτι νομιζεις οτι σου αρεσει.
    εκει θα δεις και αν εχεις ταλεντο οδηγου ή μηχανικου.

    εγω σε μια τετοια περιπτωση θα χαιρομουν να συμβαλω να ερθω σαν βοηθος σε καποιο αγωνα, οπως νομιζω και αρκετα παιδια απο εδω.

    με λιγα λογια, παιξε με πιο φθηνο παιχνιδι, σε ασφαλεστερο χωρο και δειξε αυτο που αξιζεις απεναντι στους καλυτερους του χωρου.
    το αποτελεσμα νομιζω θα σε ευχαριστησει και θα σε γεμισει πολυ περισσοτερο απ' το να περασεις το μπαμπη το σουγια και το μητσο το χλαπατσα μεσ΄στα σκοταδια και να κρυβεσαι...
    Τα είπες όλα Στάθη, ελπίζω ο μικρός να σε "ακούσει"...

    υ.γ. Στράτο, με όλη την αγάπη που σου έχω μα πάνω απ' όλα με σεβασμό στις γνώσεις σου και στην σοφή κουβέντα του Στάθη "τελος επειδη εισαι ανησυχος με τα μηχανολογικα και ειναι πολυ καλο αυτο", κοίτα να εκμεταλλευθείς αυτές τις γνώσεις για να παράγεις έργο (3ος χρόνος 4χρονης β.π.μεκ) και όχι για να το "πετάξεις" από το παράθυρο...

    Έχεις όλη την ζωή μπροστά σου, κάντα με την σωστή σειρά για να τα χαρείς!

  12. The Following 5 Users Say Thank You to Stefanos_Cool For This Useful Post:

    Jimmakos (05-04-11), Nino (05-04-11), Ptboul (05-04-11), stratos (05-04-11), Thomelef (05-04-11)

  13. #48
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλησπέρες σε όλους. Ελειψα για μια μερα επειδή έμεινα μεσα για υπηρεσία και δεν μπορεσα να απαντησω.

    Αρχικά να ευχαριστησω ολους για τις ευχες που με δινετε μεσα απο αυτο το thread για την επιτυχη ολοκληρωση του project.


    Θα ήθελα να πω ομως καποια πραγματα γιατι βλέπω οτι ή με εχετε πάρει λίγο με κακό μάτι ή δεν εχετε καταλάβει τον σκοπό αυτής της βελτίωσης.

    Πιο πάνω μερικοί μιλήσατε για βελτίωση σε περιφεριακά όπως φρενα, αναρτήσεις και στήσιμο του αυτοκινήτου. Πραγματα τα οποία θεωρώ περιττα για τον υπάρχον εξοπλισμό. Γιατί να αλλάξω αναρτήσεις? Μηπως μπαίνω πίστα και κυνηγάω τους απόλυτους χρόνους? Το έκανα 2 φορές και τέρμα. Δεν νομίζω οτι θα ξαναμπώ. η στρίβω τόσο συχνα σε ορεινες διαδρομες για να ευχαριστηθω το αυτοκίνητο? Αν ήταν θα αγόραζα ένα evo και θα έκανα την δουλειά μου με λιγότερα χρήματα.

    Γιατί να αντικαταστήσω τα φρένα του αυτοκινητου? Δεν είναι αρκετά? Ετσι και αλλιώς σπάνια πάω πάνω απο 150 σε ανοιχτό δρόμο (όσο και αν δεν το πιστεύετε) και ποτέ δεν πάω του σκοτωμού μέσα στην πόλη για να χρειστούν τα μεγάλα φρένα. Αν ήταν ετσι και απο μαμα το αυτοκίνητο χρειάζεται μεγάλα φρένα. Και απο μαμα φτάνει για πλάκα τα 250 km/h. Απλά τώρα τα φτάνει πιο γρήγορα. Οι απρόβλπεπτοι παράγωντες για φρεναρισμα πάντα υπάρχουν, απλά φροντίζεις απο πρίν να ελαχιστοποιήσεις τις πιθανότητες να συμβεί κάτι. Δεν τρέχεις για παράδειγμα σε μια Κυριακάτικη έξοδο που μπορείς να χρειαστείς τα φρένα λόγω μιας αδέξιας σφήνας δικιάς σου ή κάποιου τρίτου.


    Σε κάποιο σημείο νομίζω έχετε παρεξηγήσει εμένα και την χρήση του αυτοκινήτου που κάνω. Το οτι τις Τετάρτες ή κάποιες άλλες μέρες που δεν γνωρίζετε μαζευόμαστε 10 αυτοκίνητα και τα λέμε και πάμε μια γρήγορη βόλτα στο Λουτράκι ή κάνουμε κανένα πάτημα μεταξύ μας δεν με κάνει κοντράκια. Ούτε αν υπάρξει τυχαίο πάτημα με κάνει κοντράκια. Την δύναμη δεν την εχω για να κάνω καμιά καρριέρα και για να περάσω τον Μπάμη τον σουγιά και τον Μήτσο τον ξερόγκαζο και το crx με τα 550 άλογα. Το κάνω για δικιά μου ευχαρίστηση και μόνο, το κάνω για να μπορώ να ανεβώ μέχρι τα 200 με γρήγορους ρυθμούς και να απογειωθεί η αδρεναλίνη. Ετσι και αλλιώς πάνω απο 200 είναι ζήτημα αν εχω ανέβει πάνω απο 6-7 φορές στα 26.000 km που έχει το οδόμετρο μου.

    Το να στήσω ένα αυτοκίνητο για ιδιαίτερο σκοπό δεν το κάνω για δύο λόγους. Δεν με ενδιαφέρουν οι κόντρες και για αυτό δεν δίνω 10.000 να φτιάξω ένα σούπερ στάρλετ και να τους ράβω όλους, ούτε έχω την οικονομική δυνατότητα να αγοράσω και να συντηρήσω ένα αξιοπρεπές ντριφτάμαξο για τον ελεύθερο χρόνο μου.


    Την επιτυχία του προτζεκτ την στηρίζω για ακόμα μια φορά οτι οδηγάω χαλαρά και με χαμηλή πίεση το αυτοκίνητο κατα 90% τουλάχιστον. Εχοντας πάνω απο 450 ίππους δεν σημαίνει οτι το πατάω τέρμα απο την στιγμη που βγαίνω απο το γκαράζ μέχρι να τελειώσει η βενζίνη στο ντεπόζιτο.

    Θα χαιρομουν αν μου προτείνατε πιο ουσιαστικές λύσεις όπως προτάσεις για συμπλέκτη ή semi-slick λάστιχα για να διαχειρηστουν την ειδη μεγάλη ροπή.


    Οσο για το θεμα, με φοβιζει κυρίως πόσο θα μπορέσει να αντέξει το αυτοκίνητο σε τέρμα γκάζι και με λογικές πιέσεις μέχρι να φτάσει γρηγορους ρυθμούς μεσα σε λίγα δευτερόλεπτα και όχι τόσο τι γίνεται σε χαλαρό cruising ή βόλτα.

    Ελπίζω με το παραπάνω πόστ να ξεκαθάρησα λιγο την λανθασμένη εικόνα που πιθανον να έχετε σχηματίσει κάποιοι για εμένα και τον σκοπο που θελω να βελτιωσω το αυτοκινητο.

  14. The Following 3 Users Say Thank You to stratos For This Useful Post:

    Jimmakos (05-04-11), manos///3 (05-04-11), Panos 316T (05-04-11)

  15. #49
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα, Κρυονέρι
    Μηνύματα
    1.132
    Thanked
    1055
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρες σε όλους. Ελειψα για μια μερα επειδή έμεινα μεσα για υπηρεσία και δεν μπορεσα να απαντησω.

    .......
    Ελπίζω με το παραπάνω πόστ να ξεκαθάρησα λιγο την λανθασμένη εικόνα που πιθανον να έχετε σχηματίσει κάποιοι για εμένα και τον σκοπο που θελω να βελτιωσω το αυτοκινητο.
    Καλή επιτυχία λοιπόν και εύχομαι να το χαρείς με ασφάλεια!

  16. #50
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Στο κόσμο μου
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    5.010
    Thanked
    5441
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Σε ξερω και ξερω πως ο,τι και να ακουσεις απο ολους, εισαι οσο πεισματαρης και ξεροκεφαλος χρειαζεται για να συνεχισεις.

    Απο αρκετες βολτες που εχω κανει, ξερω τι θελει να πει ο Στρατος οτι ΔΕΝ εχει συνεχεια το νου του στο πατημα.Τον εχω ζησει.

    Απο κει και περα θα διαφωνησω μαζι του σε ενα σημειο.
    Κοντρακιας εισαι.Απο τη στιγμη που ο γρηγορος απο πισω σου σου παιξει τα φωτα και αντι να κανεις δεξια τον ραβεις, οταν ακουσεις ενα προκλητικο ξερογκαζο απο ενα "δυνατο" διρχομενο και αντι να συνεχισεις τη μουσικουλα σου εσυ κατεβαζεις....για μενα εισαι κοντρακιας.Το λιγο ή το πολυ δε το εξεταζω και ουτε με νοιαζει.
    Οτι και να κανεις που σε ικανοποιει, σε ευχαριστει και μπορεις να ανταπεξέλθεις, να το συνεχισεις.
    Τα ρισκα τα ξερεις που καλυτερα απο μας.

    Να σου πω να προσεχεις? Αποκλειεται
    Ειναι ανωφελο/ανουσιο? δε θα το πιστευω πραγματικα ουτε εγω.
    Κριμα τα λεφτα? Απο το να τα φας σε μερικα χαζοξενυχτια, 1000 φορες εδω
    Προσεχε μη σπασει? Ισως τοτε κανεις μεγαλυτερο βημα....


    Απο κατι τετοια τρελα/χαζα/παρεξηγημενα τρελοπαιδα(μικρα και μη) μαθαινουμε κυριοι.Η περιεργεια τους μας εξελησει.



  17. The Following 2 Users Say Thank You to Χρίστος For This Useful Post:

    Jimmakos (05-04-11), Panos 316T (05-04-11)

Σελίδα 5 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP