Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 79

Θέμα: Τεχνικες οδηγησης σε πιστα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε Κρητικε, αμα σε πιστα του ενος χιλιομετρου σου εριξα 2,5 δευτερα στις Σερρες που ειναι 3 χιλιομετρα πιστα θα σου ριξω (3Χ2,3) 7,5 δευτερα λογικα.


    ps. συμπε, το δικο σου το οικοπεδο που ειναι ρε ?????????Το εσβησες κουφάλα?? Ητανε και ωραιο γωνιακό απ οτι εμαθα...





    p.s.2. Οσοι εχετε αυπνίες βαζετε το βιντεο αυτο. Ειναι πιο αργος και απ το Replay. Θα σας παρει ο υπνος σιγουρα.

    https://www.youtube.com/watch?v=dJhjf4kPAWU


    χιχιχιχιχι
    ντεν υπάρχει βίντεο, ντεν υπάρχει χωράφι...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μανο, στην εξοδο της Κ5 και Κ13, ειναι σωστο να ανοίγεσαι τοσο εξω ?
    Εγω νομιζω οτι θα εμενα στην μεση περιπου (στην εξοδο) για να παρω τα S που ακολουθουν μετα τις στροφες που ειπα, καπως καλυτερα.

    Δεν ξερω, μπορει να λέω και μαλκιες.
    Παμε λιγο μαθημα

    ΠΟΥΛΑΜΕ ΑΡΓΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ , ΟΧΙ ΤΙΣ ΓΡΗΓΟΡΕΣ

    Για να επιταχυνω απο τα 60km/h στα 90 θα χρειαστω 50 μετρα
    Για να επιταχυνω απο τα 120km/h στα 150 θα χρειαστω 150 μετρα
    Αν πουλησω μια γρηγορη στροφη, πχ Κ13 Σερρες, θα χρειαστω περισσοτερα μετρα/χρονο να καλυψω ωστε να πετυχω την ιδανικη ταχυτητα στην ευθεια που ακολουθείται απο τη στροφη .
    Αν πουλησω αργη στροφη ο χρονος που χρειαζεται για να πιασω τα ιδανικα χλμ ειναι ελαχιστος

    ΟΔΗΓΑΜΕ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΤΙΣ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ

    Με αυτο το τροπο εχουμε ΠΑΝΤΑ περισσοτερα km/h στο apex μιας γρηγορης καμπης.

    Εδω συγκρινω δυο διαφορετικες προσεγγισεις στη Κ13 Σερρων με ιδια specs του αυτοκινητου μου.
    Με σκουρο μπλε ειναι η γωμετρικη χαραξη (apex στη μεση) και τοποθετηση μεσοαριστερα στην εξοδο.
    Με κοκκινο ειναι late apex και τοποθετηση μεσο δεξια στην εξοδο.
    Προσεξτε τη διαφορα ταχυτητας πριν τη Κ14. Επισης μεγαλη διαφορα στην τελικη της ευθειας επειδη πουλησα τη Κ14, τη πρωτη καμπη στο συμπλεγμα στροφων πριν την μεγαλη ευθεια.



    Uploaded with ImageShack.us

    Θεωρητικα αν απομονώσουμε καποιες στροφες και τις οδηγησουμε γεωμετρικα θα πετυχουμε καλυτερο χρονο στα συγκεκριμενα τμηματα. Ομως στη πιστα ολες οι στροφες συνδεονται με ευθειες και ο τροπος που πρεπει να στριβουμε εχει να κανει με το ΤΙ ταχυτητα πρεπει να πιασουμε στις ευθειες. Το πρωτευον ειναι η ταχυτητα στις ευθειες και οχι στις στροφες.

    Συμπερασματικα
    Η Κ5 δεν ειναι τοσο αργη οσο φαίνεται. Αν ειναι να πουλησω στροφη, αυτη θα ειναι η Κ6 , δηλαδη η πρωτη στο S. Ειτε εχω στη Κ6 ταχυτητα εισοδου 90 ειτε 95 , δε θα επηρεασει τη τελικη πριν τη Κ10.
    Οσο για τη Κ13 πιστευω να σε καλυψα με τη τηλεμετρια.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  3. The Following 15 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    alexk (05-12-12), Azurius (05-12-12), bill_m3 (05-12-12), chief (05-12-12), chrisgiapz3 (05-12-12), Eleni (05-12-12), ghost-rider (05-12-12), GiannisRob (05-12-12), gnx (05-12-12), kostas 325 (05-12-12), Kostas_1 (05-12-12), nikos valvetronic (05-12-12), pilot (05-12-12), soc12r (05-12-12), Thomelef (05-12-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP