
Αρχικό μήνυμα απο
chief
Μανο, στην εξοδο της Κ5 και Κ13, ειναι σωστο να ανοίγεσαι τοσο εξω ?
Εγω νομιζω οτι θα εμενα στην μεση περιπου (στην εξοδο) για να παρω τα S που ακολουθουν μετα τις στροφες που ειπα, καπως καλυτερα.
Δεν ξερω, μπορει να λέω και μαλκιες.
Παμε λιγο μαθημα 
ΠΟΥΛΑΜΕ ΑΡΓΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ , ΟΧΙ ΤΙΣ ΓΡΗΓΟΡΕΣ
Για να επιταχυνω απο τα 60km/h στα 90 θα χρειαστω 50 μετρα
Για να επιταχυνω απο τα 120km/h στα 150 θα χρειαστω 150 μετρα
Αν πουλησω μια γρηγορη στροφη, πχ Κ13 Σερρες, θα χρειαστω περισσοτερα μετρα/χρονο να καλυψω ωστε να πετυχω την ιδανικη ταχυτητα στην ευθεια που ακολουθείται απο τη στροφη .
Αν πουλησω αργη στροφη ο χρονος που χρειαζεται για να πιασω τα ιδανικα χλμ ειναι ελαχιστος
ΟΔΗΓΑΜΕ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΤΙΣ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ
Με αυτο το τροπο εχουμε ΠΑΝΤΑ περισσοτερα km/h στο apex μιας γρηγορης καμπης.
Εδω συγκρινω δυο διαφορετικες προσεγγισεις στη Κ13 Σερρων με ιδια specs του αυτοκινητου μου.
Με σκουρο μπλε ειναι η γωμετρικη χαραξη (apex στη μεση) και τοποθετηση μεσοαριστερα στην εξοδο.
Με κοκκινο ειναι late apex και τοποθετηση μεσο δεξια στην εξοδο.
Προσεξτε τη διαφορα ταχυτητας πριν τη Κ14. Επισης μεγαλη διαφορα στην τελικη της ευθειας επειδη πουλησα τη Κ14, τη πρωτη καμπη στο συμπλεγμα στροφων πριν την μεγαλη ευθεια.

Uploaded with ImageShack.us
Θεωρητικα αν απομονώσουμε καποιες στροφες και τις οδηγησουμε γεωμετρικα θα πετυχουμε καλυτερο χρονο στα συγκεκριμενα τμηματα. Ομως στη πιστα ολες οι στροφες συνδεονται με ευθειες και ο τροπος που πρεπει να στριβουμε εχει να κανει με το ΤΙ ταχυτητα πρεπει να πιασουμε στις ευθειες. Το πρωτευον ειναι η ταχυτητα στις ευθειες και οχι στις στροφες.
Συμπερασματικα
Η Κ5 δεν ειναι τοσο αργη οσο φαίνεται. Αν ειναι να πουλησω στροφη, αυτη θα ειναι η Κ6 , δηλαδη η πρωτη στο S. Ειτε εχω στη Κ6 ταχυτητα εισοδου 90 ειτε 95 , δε θα επηρεασει τη τελικη πριν τη Κ10.
Οσο για τη Κ13 πιστευω να σε καλυψα με τη τηλεμετρια.
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo