sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Aσε τον ανοδηγητο εχει αυτο το κωλοπραμα...δε παλευεται.
Πιστευω οτι και να γινεις φιλος με αυτο το πραμα καποια στιγμη θα στην επαιξει...και θα στην επαιξει πολυ ασχημα
Ε γραψε τιποτα για την εμπειρια αυτη ντε!!! Με το τσιγκελι θα στο βγαλουμε!!!
Παντως στο βιντεακι πας πολυ ομορφα.
Εχεις παρα πολυ σωστο ελεγχο του μοτερ σου και δεν το πνιγεις.
Απλωνεις υπεροχα μετα απο καθε apex και μενεις στο ρυθμο σου χωρις να χανεις ταχυτητα
Απολαυστικο το βιντεο και πιστευω σταθηκες πολυ καλα πισω απο την κουνελοπουτσα το clio!
Ευγε λαμπρε μου νεε!!!![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη z3 2.2 : 28-03-11 στις 17:22
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)
manos///3 (28-03-11)
σε τι χρονους παιζει μανο το csl?
Το CSL παιζει στο 1:30-1:32
Ο Μανος στο 1:38 +
Αλλα παντα κατι φταίει...
Την μια ειναι ο δισκος....Την αλλη τα λάστιχα...Την παραλλη οι αναρτησεις....το κάθησμα...η πιεση των ελαστικών....τα μπουζι....τα φρενα....το διαφορικό...
Η αληθεια ομως ειναι οτι δεν φταίει ποτε ο Μανος
χιχιχιχιχιχι
ελα ρε συμπεεεεεεεε, μην τον πονεσεις πολυ !!!
M3 CSL
m-power_01 (28-03-11)
λέω να εκμεταλευτώ το γεγονός ότι θα έχω στο αμάξι μου την διάσημη τηλεμετρία, του
διάσημου ρεκορντκαρ της κύπρου...απο αυτό και μόνο έχω αβαντάζ σε σχέση με το μάνο.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
chief (28-03-11), m-power_01 (28-03-11)
Στοκ csl με ημισλικ πολυ δυσκολα κατω απο 1.34
Το Μ3 εχει απο 1.35 και πανω.
Το καλυτερο μου ειναι 133.2 αλλα οχι στοκ.
Σεφακο εχεις δικιο ...ολα τα αλλα φταινε ...εγω ποτε!
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
m-power_01 (28-03-11)
manos///3 (28-03-11)
Να πουμε παιδια (Μανο...) τι χρειαζεται ενα "πολιτικο" αυτοκινητο για να μπαινει 2-3 φορες το χρονο σε πιστα οπως τις Σερρες, να κανει 10-20 γυρους καθε φορα και να αντεχει ?
Υγρα φρενων ?
Σινεμπλοκ κλπ αναρτησης αντεχουν ?
Λαδια μοτερ, ιδια με τα καθημερινα ?
Εκτος απο ρυθμισεις δηλαδη, τι υλικα χρειαζομαστε στο αμαξι μας να την παλεψει στην πιστα και να μην ερθει σπιτι με την ΕΛΠΑ ??
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
αυτά που την ακούν άσχημα, είναι τα λάστιχα και τα τακάκια...
αναρτήσεις - συνεμπλόκ, τρώνε και αυτά το ζόρι τους, αλλά δεν διαλύονται το ίδιο
με τα παραπάνω δύο. γενικά δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα, αλλά το ότι
υπάρχουν φθορές, υπάρχουν. επίσεις, καλό είναι να γίνεται μια αλλαγή λαδιού μετά
την πίστα, αν η θερμοκρασία του ανέβει απο 125 βαθμούς και πάνω...λόγο υψηλής
θερμοκρασίας, το λάδι χάνει αρκετά την αρχική του σύσταση. όσο για τα πρώτα που
έγραψα, τα λάστιχα με σωστό σεταπ, μπορεί να βγάλουν αρκετές γύρες, να δώσουν
καλύτερο αποτέλεσμα, και να μην χρειαστεί να τα πετάξεις μετά απο μια επίσκεψη...
τα τακάκια, μπορεί κάποιος να βάλει σκληρότερα, πράγμα που θα έχει επίπτωση στον
δίσκο...πάντως η πίστα, γενικώς είναι κάτι που αξίζει για κάποιον που γουστάρει την
οδήγηση στο όριο και γενικότερα αν είναι φίλος της αυτοκίνησης.
μια επίσκεψη την συνιστώ ανεπιφύλακτα...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
m-power_01 (30-03-11), nikos1400 (30-03-11)
Μια τετράδα λάστιχα , κατα προτίμηση με ζάντες για ευκολία.
Τα υπόλοιπα ανάλογα τι θα κανείς μέσα στην πίστα , αν έχεις σκοπό να κυνηγησεις το χρονόμετρο καλό θα ήταν να έχεις καλά υγρά , σωληνακια και τακακια...
Ίσως βέβαια κάτι Απο αυτά να εγκαταληψει ... Μπορεί νακαψεις τα τακακια ή να βραζεις τα υγρά . Όπως και να έχει ένας έλεγχος πριν και ένας μετά νομίζω δεν παει χαμένος.
Προϋπόθεση να έχεις το αμάξι συντηρημενο ευθυγραμισμενο κλπ για να ευχαριστηθεις κιόλας
nikos1400 (30-03-11)