Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 79

Θέμα: Τεχνικες οδηγησης σε πιστα

  1. #51
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ψηλε χρειαζομαι μια μονο στροφη για να ζεσταθω!

    Ο χαμενος κερναει σουτζουκακια στου Μανωλη
    χεχεχε...άκου τι σου λέω!!!θα χάσεις. την κυριακή δεν ξέρω τι θα κάνεις μετά την
    επιστροφή σου απο την θεσσαλονίκη
    το σουτζουκάκι στο μανώλη θα το προκαταβάλουμε την παρασκευή το βράδυ...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #52
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επειδή τον τελευταίο καιρό έχω συχνή επαφή με πισωκινητο κεντρομηχανο, ένα mg tf , έχω να πω ότι είναι αρκετά διαφορετικό Απο την κλασική διάταξη που έχουμε συνηθίσει . Είναι πιο απότομα και δυστροπα στο όριο. Σαφώς και τα συμπεράσματα μου δεν είναι τόσο ασφαλή αφού βασίζονται σε ένα και μόνο αυτοκίνητο , αλλά επιβεβαιώνει την θεωρία των κεντρομηχανων και της συγκεντρωμενης μάζας
    Aσε τον ανοδηγητο εχει αυτο το κωλοπραμα...δε παλευεται.
    Πιστευω οτι και να γινεις φιλος με αυτο το πραμα καποια στιγμη θα στην επαιξει...και θα στην επαιξει πολυ ασχημα

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eχεις απολυτο δικιο σε αυτο Σπυρο.

    Το διαπιστωσα ο ιδιος οδηγωντας ενα 430.Ενιωσα εντελως απειρος. Εχει διαφορετικη τεχνικη ωστε να κρατησεις τα μουτρα ιδανικα και οριακα!
    Ε γραψε τιποτα για την εμπειρια αυτη ντε!!! Με το τσιγκελι θα στο βγαλουμε!!!

    Παντως στο βιντεακι πας πολυ ομορφα.
    Εχεις παρα πολυ σωστο ελεγχο του μοτερ σου και δεν το πνιγεις.
    Απλωνεις υπεροχα μετα απο καθε apex και μενεις στο ρυθμο σου χωρις να χανεις ταχυτητα
    Απολαυστικο το βιντεο και πιστευω σταθηκες πολυ καλα πισω απο την κουνελοπουτσα το clio!
    Ευγε λαμπρε μου νεε!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη z3 2.2 : 28-03-11 στις 17:22
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  3. The Following User Says Thank You to z3 2.2 For This Useful Post:

    manos///3 (28-03-11)

  4. #53
    Εγγραφή
    18-05-10
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    697
    Thanked
    635
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    σε τι χρονους παιζει μανο το csl?

  5. #54
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το CSL παιζει στο 1:30-1:32







    Ο Μανος στο 1:38 +
    Αλλα παντα κατι φταίει...
    Την μια ειναι ο δισκος....Την αλλη τα λάστιχα...Την παραλλη οι αναρτησεις....το κάθησμα...η πιεση των ελαστικών....τα μπουζι....τα φρενα....το διαφορικό...

    Η αληθεια ομως ειναι οτι δεν φταίει ποτε ο Μανος

    χιχιχιχιχιχι
    ελα ρε συμπεεεεεεεε, μην τον πονεσεις πολυ !!!
    M3 CSL

  6. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    m-power_01 (28-03-11)

  7. #55
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    λέω να εκμεταλευτώ το γεγονός ότι θα έχω στο αμάξι μου την διάσημη τηλεμετρία, του
    διάσημου ρεκορντκαρ της κύπρου...απο αυτό και μόνο έχω αβαντάζ σε σχέση με το μάνο.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    chief (28-03-11), m-power_01 (28-03-11)

  9. #56
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Στοκ csl με ημισλικ πολυ δυσκολα κατω απο 1.34
    Το Μ3 εχει απο 1.35 και πανω.

    Το καλυτερο μου ειναι 133.2 αλλα οχι στοκ.

    Σεφακο εχεις δικιο ...ολα τα αλλα φταινε ...εγω ποτε!
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  10. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    m-power_01 (28-03-11)

  11. #57
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στοκ csl με ημισλικ πολυ δυσκολα κατω απο 1.34
    Το Μ3 εχει απο 1.35 και πανω.

    Το καλυτερο μου ειναι 133.2 αλλα οχι στοκ.

    Σεφακο εχεις δικιο ...ολα τα αλλα φταινε ...εγω ποτε!
    χαχαχαχαχα...κουφάλα κρητικέ!!!
    άντε λέμε και λίγες μέρες έμειναν να βρεθούμε ρε
    μανωλάκο...άνοιξε και ο καιρός, μια χαρά θα'ναι...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    manos///3 (28-03-11)

  13. #58
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Να πουμε παιδια (Μανο...) τι χρειαζεται ενα "πολιτικο" αυτοκινητο για να μπαινει 2-3 φορες το χρονο σε πιστα οπως τις Σερρες, να κανει 10-20 γυρους καθε φορα και να αντεχει ?

    Υγρα φρενων ?
    Σινεμπλοκ κλπ αναρτησης αντεχουν ?
    Λαδια μοτερ, ιδια με τα καθημερινα ?

    Εκτος απο ρυθμισεις δηλαδη, τι υλικα χρειαζομαστε στο αμαξι μας να την παλεψει στην πιστα και να μην ερθει σπιτι με την ΕΛΠΑ ??
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  14. #59
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αυτά που την ακούν άσχημα, είναι τα λάστιχα και τα τακάκια...
    αναρτήσεις - συνεμπλόκ, τρώνε και αυτά το ζόρι τους, αλλά δεν διαλύονται το ίδιο
    με τα παραπάνω δύο. γενικά δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα, αλλά το ότι
    υπάρχουν φθορές, υπάρχουν. επίσεις, καλό είναι να γίνεται μια αλλαγή λαδιού μετά
    την πίστα, αν η θερμοκρασία του ανέβει απο 125 βαθμούς και πάνω...λόγο υψηλής
    θερμοκρασίας, το λάδι χάνει αρκετά την αρχική του σύσταση. όσο για τα πρώτα που
    έγραψα, τα λάστιχα με σωστό σεταπ, μπορεί να βγάλουν αρκετές γύρες, να δώσουν
    καλύτερο αποτέλεσμα, και να μην χρειαστεί να τα πετάξεις μετά απο μια επίσκεψη...
    τα τακάκια, μπορεί κάποιος να βάλει σκληρότερα, πράγμα που θα έχει επίπτωση στον
    δίσκο...πάντως η πίστα, γενικώς είναι κάτι που αξίζει για κάποιον που γουστάρει την
    οδήγηση στο όριο και γενικότερα αν είναι φίλος της αυτοκίνησης.
    μια επίσκεψη την συνιστώ ανεπιφύλακτα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  15. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    m-power_01 (30-03-11), nikos1400 (30-03-11)

  16. #60

    Προεπιλογή

    Μια τετράδα λάστιχα , κατα προτίμηση με ζάντες για ευκολία.
    Τα υπόλοιπα ανάλογα τι θα κανείς μέσα στην πίστα , αν έχεις σκοπό να κυνηγησεις το χρονόμετρο καλό θα ήταν να έχεις καλά υγρά , σωληνακια και τακακια...
    Ίσως βέβαια κάτι Απο αυτά να εγκαταληψει ... Μπορεί νακαψεις τα τακακια ή να βραζεις τα υγρά . Όπως και να έχει ένας έλεγχος πριν και ένας μετά νομίζω δεν παει χαμένος.
    Προϋπόθεση να έχεις το αμάξι συντηρημενο ευθυγραμισμενο κλπ για να ευχαριστηθεις κιόλας

  17. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    nikos1400 (30-03-11)

Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP