Λοιπόν, το stett δεν επηρεάζει καθόλου την ψύξη. Είναι μεν ψηλό αλλά σε πάχος είναι λεπτό και οι θερμοκρασίες (λαδιού) που βλέπω είναι φυσιολογικές και ποτέ πάνω από 120. Το βεντιλατέρ όπως και πριν δουλεύει σπάνια.
Όταν το εγκατέστησα το δούλεψα χωρίς παράλληλο για λίγες μέρες και δεν είχε καθόλου μα καθόλου lag όπως θα περίμενα (και θα ήταν λογικό με τέτοιο κυβισμό) και ένα τσικ καλύτερες αναπνοές μετά τις 4500 στρ/λ. Με autotune μου ανέβασε με τον παράλληλο 2 ολόκληρα psi σε σχέση με την περίοδο πριν την εγκατάστασή του.
Μόλις γύρισα από 2 περάσματα στο ολυμπιακό χωριό και μετά από αλλεπάλληλα τσαρουχώματα η θερμοκρασία εισαγωγής ήταν 25 βαθμοί.
Είμαι μόνο επιφυλακτικός για το κατά πόσο θα μπαίνει χωρίς το chargepipe της stett γιατί απ' όσο θυμάμαι οι λαστιχένιοι σύνδεσμοι οι εργοστασιακοί έπρεπε να κοπούν για να ανοίξουν. Κάν' τους μια ερώτηση.
Και με το stencil που έχει θα μπορείς να το παίζεις και Καββαδίας:
''Σκύψε και δες το μια άγκυρα κι ένα οικόσημο έχει''![]()










Απάντηση με παράθεση
