Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 63

Θέμα: Ζ4 35i intercoolers

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κρατάω οτι το Stett μπαίνει αμέσως λόγω υποπλαισίου αλλά δεν μου αρέσει που είναι μεγαλήτερο σε ύψος οπότε δεν ξέρουμε κατα πόσο βοηθάει στην ψύξη αυτό.

    Κρατάω επίσης οτι το hpf είναι μεγαλήτερο σε πλάτος οπότε εκμεταλευόμαστε όλο το intercooler αλλά θα έχουμε δυσκολία στην τοποθέτηση πίσω στους σωλήνες και κάτω στις βάσεις.

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κρατάω οτι το Stett μπαίνει αμέσως λόγω υποπλαισίου αλλά δεν μου αρέσει που είναι μεγαλήτερο σε ύψος οπότε δεν ξέρουμε κατα πόσο βοηθάει στην ψύξη αυτό.

    Κρατάω επίσης οτι το hpf είναι μεγαλήτερο σε πλάτος οπότε εκμεταλευόμαστε όλο το intercooler αλλά θα έχουμε δυσκολία στην τοποθέτηση πίσω στους σωλήνες και κάτω στις βάσεις.

    Για δες......

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  3. #3
    Εγγραφή
    30-05-10
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    557
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κρατάω οτι το Stett μπαίνει αμέσως λόγω υποπλαισίου αλλά δεν μου αρέσει που είναι μεγαλήτερο σε ύψος οπότε δεν ξέρουμε κατα πόσο βοηθάει στην ψύξη αυτό.

    Κρατάω επίσης οτι το hpf είναι μεγαλήτερο σε πλάτος οπότε εκμεταλευόμαστε όλο το intercooler αλλά θα έχουμε δυσκολία στην τοποθέτηση πίσω στους σωλήνες και κάτω στις βάσεις.
    Λοιπόν, το stett δεν επηρεάζει καθόλου την ψύξη. Είναι μεν ψηλό αλλά σε πάχος είναι λεπτό και οι θερμοκρασίες (λαδιού) που βλέπω είναι φυσιολογικές και ποτέ πάνω από 120. Το βεντιλατέρ όπως και πριν δουλεύει σπάνια.
    Όταν το εγκατέστησα το δούλεψα χωρίς παράλληλο για λίγες μέρες και δεν είχε καθόλου μα καθόλου lag όπως θα περίμενα (και θα ήταν λογικό με τέτοιο κυβισμό) και ένα τσικ καλύτερες αναπνοές μετά τις 4500 στρ/λ. Με autotune μου ανέβασε με τον παράλληλο 2 ολόκληρα psi σε σχέση με την περίοδο πριν την εγκατάστασή του.
    Μόλις γύρισα από 2 περάσματα στο ολυμπιακό χωριό και μετά από αλλεπάλληλα τσαρουχώματα η θερμοκρασία εισαγωγής ήταν 25 βαθμοί.
    Είμαι μόνο επιφυλακτικός για το κατά πόσο θα μπαίνει χωρίς το chargepipe της stett γιατί απ' όσο θυμάμαι οι λαστιχένιοι σύνδεσμοι οι εργοστασιακοί έπρεπε να κοπούν για να ανοίξουν. Κάν' τους μια ερώτηση.
    Και με το stencil που έχει θα μπορείς να το παίζεις και Καββαδίας:
    ''Σκύψε και δες το μια άγκυρα κι ένα οικόσημο έχει''

  4. The Following User Says Thank You to jannisa For This Useful Post:

    Panos 316T (28-03-11)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP