Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 68

Θέμα: bmw 120i vialle lpg

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το LPG είναι Liquefied Propane Gas, δηλαδή προπάνιο σε υγρή μορφή. Ψεκάζεται σχεδόν υγρό για να κατεβάσει την θερμοκρασία του θαλάμου καύσης που αναπτύσσεται λόγω του φτοχώτερου μείγματος.

    Ακουσα οτι πρέπει να το γυρνάμε συχνα σε βενζίνη για να αποκατασταθούν τα προβλήματα λίπανσης του κινητήρα. Ισχείει κάτι τέτοιο?

  2. The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:

    oldcarskickass (26-03-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    To υγραεριο που βαζουν στα αυτοκινητα τι ειναι? Βουτανιο?
    Στην καλυτερη περιπτωση θα ειναι κατι τετοιο...
    Εχει μικροτερη θερμογονο δυναμη απο τη βενζινη.
    Καλυτερα δεν μπορει να αποδώσει. Αντιθετως και παραπανω λιτρα θα καταναλωσει και λιγοτερο θα αποδώσει, φυσιολογικα.

    Στα τελευταια ομως, εχω ακουσει οτι το ψεκαζουν υγρο και εκμεταλλεύονται τη θερμοτητα που απορροφα κατα τη μεταβολη του σε αέρια μορφή. Ετσι ριχνουν τη θερμοκρασια στην πολλαπλη και βγαζουν τα "σπασμενα" απο αποψη αποδοσης.

    Θεωρητικα παρολα αυτα, επειδη ειναι πιο φτωχο καυσιμο το LPG(εχει μικροτερη θερμογόνο δυναμη...) αν ριξεις την ιδια ποσοτητα καυσιμου θα εισαι πιο στεγνος και αρα θα ανεβασεις θερμοκρασιες, σωστα?
    Αρα πρεπει να καψει παραπανω για να μην υπαρξει θεμα... Αν καψει το ιδιο κατι δεν παει καλα. Προσωπικη εκτίμηση το τελευταιο.
    Μου ακουγεται περιεργο που καποιοι δηλωνουν οτι καιει πιο λιγο(σε λιτρα μιλαω οχι σε γιούρα...).

    Απο εκει και περα ειναι πιο καθαρο καυσιμο και... δεν νοθευεται οποτε θεωρητικα για τη μηχανη θα ειναι προτιμοτερο αν και εφοσον γινουν σωστες ρυθμισεις.
    Τα οσα ακουγονται για τις βαλβιδες θεωρω οτι ειναι αποτελεσμα φτωχου μιγματος καποιων αυτοκινητων που προσπαθησαν να τα δουλεψουν στα ιδια λιτρα/100 με πιο φτωχο καυσιμο. Δεν ειμαι και βεβαιος, αλλα το βρισκω λογικο.

    Εκτος των αλλων το υγραεριο αφηνει και πιο καθαρα υπολοιπα καυσης.
    Ειναι και πιο φθηνο...
    Εγω εχω μπει σε σκεψεις.
    Ενας απο τους λογους που κανω πισω καιρο τωρα ειναι το σφαξιμο της πλεξουδας και το τρυπημα του πισω πατώματος.


    Αμα το ματανιωσει κανεις και αποφασισει να το ξηλωσει θα ειναι σουρωτήρι το πάτωμα του χωρου αποσκευών?

    Το αν ένα ΜΕΙΓΜΑ (αέρας + καύσιμο) είναι πλούσιο ή φτωχό ΔΕΝ έχει ΚΑΜΙΑ απολύτως σχέση με το πόση θερμογόνο δύναμη έχει.

    Το αν ένα ΜΕΙΓΜΑ (ξαναλέω μείγμα, γιατί το καύσιμο μόνο του δεν μπορεί να χαρακτηριστεί φτωχό ή πλούσιο) είναι φτωχό ή πλούσιο το καθορίζει η στοιχειομετρική του αναλογία.

    Το αν δύο στοιχειομετρικώς καιόμενα μείγματα δίνουν άλλες θερμοκρασίες έχει να κάνει με τη θερμογόνο δύναμη του εκάστοτε καυσίμου. (ΠΡΟΣΟΧΗ για να τα συγκρίνεις πρέπει να έχεις ΙΔΙΟΥΣ λόγους Λ ΚΑΙ στα 2 καύσιμα).

    Το προτιμότερο ή όχι για την μηχανή και την λίπανση της και γενικά την λειτουργία της, ΘΕΩΡΩ (δλδ μπορεί να είμαι και ΤΕΛΕΙΩΣ οφ) έχει να κάνει με την αρχική μελέτη των μετάλλων και των θερμοκρασιών λειτουργίας των μερών της.
    Και αυτό δεν είναι άμεσα συνδεόμενο με τη θερμοκρασία νερού που βλέπουμε, καθώς ο θάλαμος καύσης και τα μέρη στην ΑΜΕΣΗ γειτονία του βλέπου κάποιες αρκετές εκατοντάδες βαθμούς παραπάνω, που είναι εν μέρει λογικό να μην έχουν άμεσο αντίκτυπο στα ψυκτικά - λιπαντικά υγρά.

    Τα μέταλλα όμως την βλέπουν αυτή τη θερμοκρασία κανονικά, και έχει μεγάλη σχέση το σε ποιες θερμοκρασίες σχεδιάστηκαν εξαρχής να λειτουργούν.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το LPG είναι Liquefied Propane Gas, δηλαδή προπάνιο σε υγρή μορφή. Ψεκάζεται σχεδόν υγρό για να κατεβάσει την θερμοκρασία του θαλάμου καύσης που αναπτύσσεται λόγω του φτοχώτερου μείγματος.

    Ακουσα οτι πρέπει να το γυρνάμε συχνα σε βενζίνη για να αποκατασταθούν τα προβλήματα λίπανσης του κινητήρα. Ισχείει κάτι τέτοιο?
    Υπάρχουν και αέριας έκχυσης συστήματα.
    Αν ψεκάζονταν υγρό θα είχες τεράστιες απώλειες και πολλά κατάλοιπα γιατί θα είχες μειωμένη επιφάνεια ανάμιξης.
    Το θέμα είναι ότι το αέριο δεν έχει καμία λιπαντική ικανότητα, βασικά ούτε η βενζίνη έχει αλλά συγκρινόμενη με το αέριο είναι αρκετά μεγαλύτερη.

    Αν κατέβει η θερμοκρασία του θαλάμου καύσης (λόγω της καύσης ή του καυσίμου) έχεις μειωμένη απόδοση λόγω κατανάλωσης έργου για να διασταλούν τα αέρια(τα οποία θερμαίνονται ΜΟΝΟ από την ίδια την καύση).

    Αυτό που θέλεις να κατεβάσεις είναι η θερμοκρασία του εισερχόμενου μείγματος.

    Το θέμα με το αέριο θεωρώ ότι είναι 2 (λολ):
    η προσφερόμενη λίπανση στις βαλβίδες και τις έδρες τους και η αυξημένη θερμοκρασία καύσης του ίδιου του αερίου, η οποία είναι (από ότι είδα από το νετ, δεν το έχω ψάξει περαιτερω, δεν έχω χρόνο) μεγαλύτερη από της βενζίνης.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  4. The Following 2 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    Nick bmwlover (20-04-11), pralinas (19-06-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πληροφοριακα το ΚΙΤ Viale που εβαλε ο φιλος θεωρειτα το κορυφαιο αυτη την στιγμη και ερχεται με παραγγελια και προγραματισμενο για καθε αυτοκινητο ξεχωριστα.
    σε Χ5 4.4 κοστισε 3500 ευρω και η αποδοση του αυτοκινητου ειναι τουλαχιστον ισοδυναμη αν δεν πω πως πηρε παραπανω.

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  6. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και αν θυμάμαι καλά (αργά είναι έρχονται ένα ένα) το θέμα με το αέριο δεν είναι τόσο η θερμογόνος δύναμη η οποία είναι πάνω κάτω η ίδια με της βενζίνης (η οποία είναι ίδια πάνω κάτω με του πετρελαίου), αλλά με έναν άλλο όρο, ο οποίος λέγεται πυκνότητα ενέργειας, ή κάπως έτσι.

    Γιαυτό και η αυξημένη κατανάλωση
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  7. #5
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το αν ένα ΜΕΙΓΜΑ (αέρας + καύσιμο) είναι πλούσιο ή φτωχό ΔΕΝ έχει ΚΑΜΙΑ απολύτως σχέση με το πόση θερμογόνο δύναμη έχει.

    Το αν ένα ΜΕΙΓΜΑ (ξαναλέω μείγμα, γιατί το καύσιμο μόνο του δεν μπορεί να χαρακτηριστεί φτωχό ή πλούσιο) είναι φτωχό ή πλούσιο το καθορίζει η στοιχειομετρική του αναλογία.

    Χρησιμοποιησα τη φραση φτωχο καυσιμο για το υγραεριο και οχι για το πιθανο μειγμα μεσα στον κυλινδρο.
    Εννοοντας οτι εχει μικροτερη θερμογονο δυναμη.
    Λαθος, αλλα συνηθεια, μιας και ετσι το ακους συχνα πυκνα.

  8. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    oldcarskickass (26-03-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP