Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 32

Θέμα: Υποψηφιος αγοραστης 318 , 316 2001

  1. #21
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο petros047 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Α το facelift ειναι με τα πορτοκαλι φλας; Η με τα διαφανες ασπρα; Γιατι στο car.gr αμα βαλω 2003 μου βγαζει αρκετα με πορτοκαλι φλας εκτος και αν ενοουνε οτι τοτε εβγαλε αδεια.
    Σας επριξα ε?
    Δεν παίζει ρόλο έχει και facelift με πορτοκαλί φλάς!

  2. #22
    Εγγραφή
    24-03-11
    Μηνύματα
    14
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ουσιαστικα αμα βρω αμαξι 316 που να ειναι 1800cc 2003+ μοντελο τοτε ειναι αυτο.
    Αμα ειναι κουπε ειναι μια πολη καλη δικαιολογια για
    Να μην παρω sedan xaxa.
    Ps με τα ασπρα φλας κουπε τα σπαει ειδικα με την ποληακτινη ζαντα της bmw και angle eyes φωτα xenon
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη petros047 : 25-03-11 στις 17:33

  3. #23
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα angel eyes τα έβαζαν μετά και είναι του εμπορίου!Αλλά να ψαχτείς να βρεις με φώτα ξένον εργοστασιακά!Είναι απίστευτα αποδοτικά!

  4. #24
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για πετρέλαιο ενδιαφέρεσαι Πέτρο??(Ξέρω έχω κόλλημμα με το πετρέλαιο λόγω κατανάλωσης!!)

    Δες αυτό!!
    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1021757/

    Έχει και σεντάν πολλά!!

    https://www.car.gr/classifieds/cars/...r=d&pg=2&so=dm

    Κατανάλωση κάτω από 6 λίτρα στο ταξίδι!!

  5. #25
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο petros047 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ουσιαστικα αμα βρω αμαξι 316 που να ειναι 1800cc 2003+ μοντελο τοτε ειναι αυτο.
    Αμα ειναι κουπε ειναι μια πολη καλη δικαιολογια για
    Να μην παρω sedan xaxa.
    Ps με τα ασπρα φλας κουπε τα σπαει ειδικα με την ποληακτινη ζαντα της bmw και angle eyes φωτα xenon

    Για ποιόν λόγο να χεις 1800κ.ε αντί με 1600 που μπορείς να βρεις αρκετά. Η διαφορά είναι μόνο σε 1Kg/m ροπής, τίποτα άλλο. Νομίζω η διαφορά δεν είναι τόσο μεγάλη και στο κ@λοκράτος που ζούμε με τους νόμους που σκαρφίζονται κάθε τόσο, τους φόρους, τα τέλη κυκλοφορίας, τις ασφάλειες, γιατί να μη προτιμήσεις λιγότερα κυβικά με ίδιες σχεδόν επιδόσεις?
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  6. #26
    Εγγραφή
    24-03-11
    Μηνύματα
    14
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απο την πειρα που εχω απο οτι ξερω το κυβικο βοηθαει αρκετα ειδικα σε βαρια αυτοκινητα οπως η bmw και σε αξιοπιστεια. Απο την αλλη ειναι και το συστημα valvetronic.
    Τωρα αν η διαφορα ειναι μονο ενα kg ροπης και δεν θα ελεγα και οχι ισως κολησω μονο στο valvatronic που παλι δεν ξερω αν ειναι τοσο συμαντικο.
    Παλι καλα εχω αρκετο χρονο να ψαξω δεν το βιαζομε.
    Για πετρελαιο ειναι λιγο επιφοβο μενω εντος θεσσαλονικης και απο μπλοκα πολλα φιλος μου την εφαγε 600αρα για diesel

  7. #27
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο petros047 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο την πειρα που εχω απο οτι ξερω το κυβικο βοηθαει αρκετα ειδικα σε βαρια αυτοκινητα οπως η bmw και σε αξιοπιστεια. Απο την αλλη ειναι και το συστημα valvetronic.
    Τωρα αν η διαφορα ειναι μονο ενα kg ροπης και δεν θα ελεγα και οχι ισως κολησω μονο στο valvatronic που παλι δεν ξερω αν ειναι τοσο συμαντικο.
    Παλι καλα εχω αρκετο χρονο να ψαξω δεν το βιαζομε.
    Για πετρελαιο ειναι λιγο επιφοβο μενω εντος θεσσαλονικης και απο μπλοκα πολλα φιλος μου την εφαγε 600αρα για diesel
    Τα valvetronic,όμως, είχαν θέματα καθώς πηδούσαν τα δόντια του εκκεντροφόρου και ξέρω πολλές περιπτώσεις αυτού του είδους που οι άνθρωποι έψαχναν να βρούν κινητήρες!Κάτι τέτοιο είναι πολύ σπάνιο στα 1600!Επίσης έχοντας οδηγήσει το 1800 δεν έχει καμία διαφορά ούτε στις ρεπρίζ ούτε στις επιδόσεις!Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα!

  8. #28
    Εγγραφή
    24-03-11
    Μηνύματα
    14
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μετα την ολη βοηθεια σας και σας ευχαριστω και κοιτωντας αγγελιες γενικα τι υπαρχει τελικα κατελιξα σε 316 με 1600cc χωρης valvetronic γιατι φανταζομε οτι αμα χαλασει θα κλαιω με μαυρο δακρι.
    Τωρα κουπε ,σενταν οτι βρεθει καλυτερο
    Το μονο που δεν εχω ακομα ξεκαθαρισει καλα ειναι αν οταν λεμε facelift ενοουμε απο 2001 και μετα ολα τα bmw?
    Και απλα σε καποια εκδοση του facelift το βγαλανε και με ασπρα φλας ?
    Το τιμονι το σπορ το 3ακτινο πια εκδοση θεωρητε η facelift αλλα με sport pack?

  9. #29
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    1. Facelift sedan και stationvagon, από τα μέσα του 2002, τα coupe από Απριλη του 2003. Εχουν αρκετές διαφορές απ τα προ facelift ως προς το αμάξωμα και τον παραπάνω στάνταρ εξοπλισμό.
    2. Εργοστασιακά όλα έβγαιναν με κίτρινα flash, όσα είχαν λευκά ήταν κατόπιν παραγγελίας.
    3. Το τριάκτινο τιμόνι το χουν μανίσιο μόνο τα σπορ, με τα χειριστήρια δε πάνω του μόνο σαν εξτρά παραγγελία.
    4. Ta facelift coupe έχουν και χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 1,5εκ σε σχέση με τα sedan.
    5. Υπήρχαν 3 βασικές εργοστασιακές εκδόσεις, η στάνταρ, η σπορ +2000ε και η mpack +4000ε. Αυτά όλα από το 2003 μέχρι την εμφάνιση του Ε92.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  10. #30
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο petros047 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μετα την ολη βοηθεια σας και σας ευχαριστω και κοιτωντας αγγελιες γενικα τι υπαρχει τελικα κατελιξα σε 316 με 1600cc χωρης valvetronic γιατι φανταζομε οτι αμα χαλασει θα κλαιω με μαυρο δακρι.
    Τωρα κουπε ,σενταν οτι βρεθει καλυτερο
    Το μονο που δεν εχω ακομα ξεκαθαρισει καλα ειναι αν οταν λεμε facelift ενοουμε απο 2001 και μετα ολα τα bmw?
    Και απλα σε καποια εκδοση του facelift το βγαλανε και με ασπρα φλας ?
    Το τιμονι το σπορ το 3ακτινο πια εκδοση θεωρητε η facelift αλλα με sport pack?
    γνωμη μου ,αν κοιτας γενικα για οικονομικο και με λιγα προβληματα καθως επισης και συμφερων λυση απο χρηση-καταναλωση-συντηρηση μην πας καθολου για 316 αλλα για 318 προφεις λιφτ με κινητηρα Μ43 1.900 (τελη270 ευρω).
    ειναι 1 σκαλα πανω σε ολα απο το 316 προφεις λιφτ και θα βρεις καλοσυντηρημενα (ας εχουν χλμ-ο Μ43 ειναι σκυλι κινητηρας)
    ειχα το ιδιο για αυτο στο λεω

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  11. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    giannis_compact (26-03-11)

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP