
Αρχικό μήνυμα απο
ghost-rider
Kαθε ποτε λογαριαζεις να καθαριζεις ενα after market φιλτρο? Και καθε ποτε αλλαζεις το εργοστασιακο?
Ο κατασκευαστης λεει ενα σωρο χιλιομετρα, αλλα καπου στα 20.000 αν το δεις θελει καθαρισμα, νομιζω, προσωπικα.
Και καπου εκει θα επρεπε να αλλαξεις και το χαρτινο.
Προσωπικα ενστερνιζομαι απολυτα τη θεωρια που ειναι κατα του φυσήματος...
Γιατι ενα χαρτινο που το φυσας σιγουρα δε φιλτραρει σωστα μετα...
Αν ενα φιλτρακι αφτερ μαρκετ κοστιζει 70 ευρω πανω κατω και για 100.000 χλμ θες και ενα κιτ καθαρισμου(5 καθαρισματα θα τα βγαλει με λιγη προσοχη), εχεις ξοδεψει λιγοτερα απο 100 ευρω. 100 πες, χοντρικα.
Αν καθε 20.000 χλμ αλλαζεις χαρτινο φιλτρο εισαι παλι στα 100 πανω κατω για τα ιδια χλμ.
Οπως και να χει νομιζω μια η αλλη θα ερθει κανεις.
Τωρα για το θεμα του φιλτραρισματος, η λογικη :"επιτρεπει περισσοτερο αερα να περνα=>θα περασουν και περισσοτερα μικροσωματιδια" δεν ειναι απολυτη...
Η βαμβακερη γαζα δεν πονταρει μονο στη διηθηση αλλα και στην επικόλληση σωματιδιων επανω στο λαδι.
Το μονο θεμα ειναι οτι θελει προσεκτικο λαδωμα. Οχι πολυ για να μην "μπουκωσει" αλλα ουτε και λιγο γιατι μετα κραταει μονο τις μυγες και τυχον πετρες... Κατι σαν σήτα θα καταληξει.
Ενας καλος μπουσουλας ειναι το αρχικο λαδωμα που εχει καινουριο.
Στο καθαρισμα προσπαθει κανεις να το "αντιγραψει".
Προσωπικα ειμαι υπερ της βαμβακερης γαζας. Απλα οχι φιλτρο οτι να ναι, ουτε κατι με αυτοσκοπο την απολυτη αποδοση.