Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 130

Θέμα: CSL type intake...HELP

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billarasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εμενα η γνωμη μου ειναι πως και οι ελληνες προγραμματιστες ξερουν αλλα βαριουνται να ασχοληθουν ωστε να φτασουν το επιπεδου του εξωτερικου!!!
    Αυτο βεβαια δεν ειναι δικαιολογια στο ερωτημα γιατι ο προγραμματισμος στην Ελλαδα πασχει. Ισα-ισα που αν ισχυει αυτο που λες, τοτε τα πραγματα εειναι ακομα χειροτερα γιατι εκτος απο ασχετοι(που το εχουν αποδειξει πολλες φορες) ειναι και κακοι επαγγελματιες

  2. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Thomelef (17-03-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο βεβαια δεν ειναι δικαιολογια στο ερωτημα γιατι ο προγραμματισμος στην Ελλαδα πασχει. Ισα-ισα που αν ισχυει αυτο που λες, τοτε τα πραγματα εειναι ακομα χειροτερα γιατι εκτος απο ασχετοι(που το εχουν αποδειξει πολλες φορες) ειναι και κακοι επαγγελματιες
    πιστευω πως λογικα δεν ξερουν τοσο καλα τον εγγεφαλο μας οπως ενας του εξωτερικου που φτιαχνει bmw αλλα δνε ασχολουνται κιολας ωστε αν τον μαθουν!!!διπλο το κακο!!!

  4. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billarasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    πιστευω πως λογικα δεν ξερουν τοσο καλα τον εγγεφαλο μας οπως ενας του εξωτερικου που φτιαχνει bmw αλλα δνε ασχολουνται κιολας ωστε αν τον μαθουν!!!διπλο το κακο!!!
    σωστή η παρατήρηση σου αλλά υπάρχει έστω και μια μικρή εξήγηση...

    σκέψου ότι κυκλοφορούν λίγα μητρία και ακόμα πιο λίγα που οι ιδιοκτήτες τους ενδιαφέρονται για το τιουνινγκ.

    καταλαβαίνετε ότι εκ των πραγμάτων έχει ρίσκο το πράμα ...

    δεν μιλάμε για ένα μοτέρ κΟυβάγκ που έχει φτάσει[μετά από πόσα και πόσα] να είναι της πλάκας ιστορία...

    απ την άλλη είναι και που έχει βάλει ο καθένας ιδιοκτήτης τον πήχη, άλλος θέλει να του «δέσουν» το μοτέρ στην αμερική και άλλος αρκείται εδώ
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  5. #4
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    σωστή η παρατήρηση σου αλλά υπάρχει έστω και μια μικρή εξήγηση...

    σκέψου ότι κυκλοφορούν λίγα μητρία και ακόμα πιο λίγα που οι ιδιοκτήτες τους ενδιαφέρονται για το τιουνινγκ.

    καταλαβαίνετε ότι εκ των πραγμάτων έχει ρίσκο το πράμα ...

    δεν μιλάμε για ένα μοτέρ κΟυβάγκ που έχει φτάσει[μετά από πόσα και πόσα] να είναι της πλάκας ιστορία...

    απ την άλλη είναι και που έχει βάλει ο καθένας ιδιοκτήτης τον πήχη, άλλος θέλει να του «δέσουν» το μοτέρ στην αμερική και άλλος αρκείται εδώ
    σωστος!!
    αυτο ακριβος ελεγα πριν 3-4 ποστ!!

  6. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    σωστή η παρατήρηση σου αλλά υπάρχει έστω και μια μικρή εξήγηση...

    σκέψου ότι κυκλοφορούν λίγα μητρία και ακόμα πιο λίγα που οι ιδιοκτήτες τους ενδιαφέρονται για το τιουνινγκ.

    καταλαβαίνετε ότι εκ των πραγμάτων έχει ρίσκο το πράμα ...

    δεν μιλάμε για ένα μοτέρ κΟυβάγκ που έχει φτάσει[μετά από πόσα και πόσα] να είναι της πλάκας ιστορία...

    απ την άλλη είναι και που έχει βάλει ο καθένας ιδιοκτήτης τον πήχη, άλλος θέλει να του «δέσουν» το μοτέρ στην αμερική και άλλος αρκείται εδώ
    σωστότατος ο παναγής...και επειδή μου αρέσει να μιλάω προσωπικά, εγώ δεν
    θα ήθελα σε καμμία περίπτωση να κάνω το αμάξι μου πειραματόζωο για να
    μάθει κάποιος 5 πράγματα παραπάνω έτσι ώστε κάποιοι επόμενοι να πατήσουν
    στις δικές μου στάχτες και να κάνουν δουλειές...αν θέλει κάνας βελτιωτής, ας
    πάρει 2 - 3 Μ3 δικά του, ας τα ανατινάξει, και μετά ας κάνει δουλειά...οι έξω
    τις περισσότερες φορές αυτό κάνουν πάντως και βλέπουν απο πρώτο χέρι που
    πονάει το πράμα...φυσικά και δεν κάνουν όλοι την ίδια δουλειά, αλλά το ότι
    κλείνονται στα μαγαζία τους διαλύοντας τα δικά τους αυτοκίνητα πριν πιάσουν
    οποιουδήποτε πελάτη, είναι κάτι που δηλώνει επαγγελματισμο. δλδ κάτι το
    οποίο λείπει απο εδώ πέρα μέσα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Panos 316T (17-03-11)

  8. #6
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    απ την άλλη είναι και που έχει βάλει ο καθένας ιδιοκτήτης τον πήχη, άλλος θέλει να του «δέσουν» το μοτέρ στην αμερική και άλλος αρκείται εδώ
    Δεν ειναι θεμα τοποθετησης πηχη...ειναι πληρωνω για μια εργασια και θελω να γινεται σωστα ειτε αυτο λεγεται Αμερικη ειτε Ελλαδα. Οπως καταλαβαινεις κανενας δεν θελει να δεσει το μοτερ του και να χρειαστει να το ξαναλυσει την επομενη μερα επειδη ο καθε ασχετος κανει οτι του καπνισει (απο τον μηχανικο που μεχρι χθες αλλαζε λαδια και ξαφνικα ανοιξε συνεργειο και το παιζει γκουρου μεχρι το ρεκτιφιε που ολα τα σφαζει ολα τα μαχαιρωνει με τον ιδιο ακριβως τροπο)
    Καποια μοτερ λοιπον συγχωρουν μικρα λαθη κατα την διαδικασια δεσιματος. Το S54 οχι.

  9. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Panos 316T (17-03-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP