Thomelef (17-03-11)
σωστή η παρατήρηση σου αλλά υπάρχει έστω και μια μικρή εξήγηση...
σκέψου ότι κυκλοφορούν λίγα μητρία και ακόμα πιο λίγα που οι ιδιοκτήτες τους ενδιαφέρονται για το τιουνινγκ.
καταλαβαίνετε ότι εκ των πραγμάτων έχει ρίσκο το πράμα ...
δεν μιλάμε για ένα μοτέρ κΟυβάγκ που έχει φτάσει[μετά από πόσα και πόσα] να είναι της πλάκας ιστορία...
απ την άλλη είναι και που έχει βάλει ο καθένας ιδιοκτήτης τον πήχη, άλλος θέλει να του «δέσουν» το μοτέρ στην αμερική και άλλος αρκείται εδώ
τούρμπο και πράσινα άλογα
σωστότατος ο παναγής...και επειδή μου αρέσει να μιλάω προσωπικά, εγώ δεν
θα ήθελα σε καμμία περίπτωση να κάνω το αμάξι μου πειραματόζωο για να
μάθει κάποιος 5 πράγματα παραπάνω έτσι ώστε κάποιοι επόμενοι να πατήσουν
στις δικές μου στάχτες και να κάνουν δουλειές...αν θέλει κάνας βελτιωτής, ας
πάρει 2 - 3 Μ3 δικά του, ας τα ανατινάξει, και μετά ας κάνει δουλειά...οι έξω
τις περισσότερες φορές αυτό κάνουν πάντως και βλέπουν απο πρώτο χέρι που
πονάει το πράμα...φυσικά και δεν κάνουν όλοι την ίδια δουλειά, αλλά το ότι
κλείνονται στα μαγαζία τους διαλύοντας τα δικά τους αυτοκίνητα πριν πιάσουν
οποιουδήποτε πελάτη, είναι κάτι που δηλώνει επαγγελματισμο. δλδ κάτι το
οποίο λείπει απο εδώ πέρα μέσα.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Panos 316T (17-03-11)
Δεν ειναι θεμα τοποθετησης πηχη...ειναι πληρωνω για μια εργασια και θελω να γινεται σωστα ειτε αυτο λεγεται Αμερικη ειτε Ελλαδα. Οπως καταλαβαινεις κανενας δεν θελει να δεσει το μοτερ του και να χρειαστει να το ξαναλυσει την επομενη μερα επειδη ο καθε ασχετος κανει οτι του καπνισει (απο τον μηχανικο που μεχρι χθες αλλαζε λαδια και ξαφνικα ανοιξε συνεργειο και το παιζει γκουρου μεχρι το ρεκτιφιε που ολα τα σφαζει ολα τα μαχαιρωνει με τον ιδιο ακριβως τροπο)
Καποια μοτερ λοιπον συγχωρουν μικρα λαθη κατα την διαδικασια δεσιματος. Το S54 οχι.
Panos 316T (17-03-11)