Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο λόγος που δεν ασχολούνται οι εταιρίες βελτιωσης μαζί του είναι φυσικά το κόστος. Μπορεί η HPF να χρειάζεται ένα μεγάλο budget για να αναπτύξει ενα κιτ για τον S65, κάτι που η ESS μπορεί και να το διέθεσε, μπορεί και όχι. Ο αλλος λόγος είναι οτι είναι πλέον τόσο πιεσμένος και οριακός κινητήρας που δεν διακυνδηνεύει το ονομα που έχει φτιάξει με το να υπάρξει έστω και ένα σπασμένο μοτέρ S65. Ολα είναι θέμα marketing στο τέλος, πέρα απο τους φυσικούς περιορισμούς που δίνει η θερμοδυναμική και η αντοχή των υλικών
σίγουρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο στράτο...η hpf, είναι ίσως μια απο τις πολύ λίγες
εταιρείες που έχουν ολοκληρωμένο R&D...οι τύποι καταρχήν αναλαμβάνουν την
διαφοροποίηση του μπλοκ απο κάποιο στάδιο βελτίωσης και έπειτα...κάτι που εγώ
τουλάχιστο δεν έχω δει καμμία άλλη εταιρεία να κάνει, τουλάχιστο αξιόπιστα...
έχοντας λοιπόν στην διάθεση τους κάποια workshop που έχουν πλέον εξειδίκευση
στο δούλεμα κάποιων κινητήρων, θα έλεγα πως ότι δηλώνουν είναι πιο αξιόπιστο
εν αντιθέση με άλλους κατασκευαστές...για να λένε λοιπόν πως ο s65 δεν μπορεί
να βελτιωθεί στα επίπεδα που βελτιώνουν τον s54, τότε όντως δεν βελτιώνεται...
επίσεις εδώ μιλάμε πως ούτε καν ασχολούνται, ενώ το πιο απλό θα ήταν να
έβγαζαν ένα κιτ με 100 - 150 επιπλέον άλογα, χωρίς πολά optional stages...
απλά προτίμησαν να μην ασχολειθούν...ενοείται πως δεν υπάρχει περίπτωση, να
μην ασχολείθηκαν έστω και με ένα μοτέρ, για να δούν πάνω κάτω τι παίζει...η
παραγωγή δεν σταματάει ποτέ, ούτε απο την πεμβέ, αλλά ούτε και απο αυτούς
φυσικά...απο την άλλη υπάρχουν οι ess και διάφοροι άλλοι, οι οποίοι απο το
πρώτο στάδιο μέχρι και εικοστό, έχουν να κάνουν με περιφερειακά, και μόνο...
θα μου πείς άλλο η υπερτροφοδότηση, άλλο η υπερπλήρωση...για να μην βγάζουν
όμως έστω και ένα κιτάκι με τουλάχιστο 50 άλογα πάνω, και προτιμώντας να
αφήσουν την πίτα στους υπερπληρωτές, τότε σημαίνει πως όντως υπάρχει θέμα,
για τον λόγο ότι το έχουν ψάξει ανοίγοντας σαν μαρούλι ένα ή δύο μοτέρ...
σαν θωμάςπάντως, αν ήταν να συμερριστώ μια άποψη, τότε θα ήταν απο την
hpf, που έχουν ανοίξει κάποια μοτέρ, και που ασχολούνται γενικότερα με την
βελτίωση των μπλόκ ώς προς την αξιοπιστία τους...σε καμμία περίπτωση δεν θα
ακούσω την άποψη του αλουνού που η δουλειά του περιορίζεται στο βίδωσε -
ξεβίδωσε γύρω απο τον κινητήρα...για να λένε λοιπόν οι πρώτοι πως ο s65 δεν
είναι καλή πλατφόρμα για βελτίωση πέρα απο το εργοστάσιο, κάτι παραπάνω
θα ξέρουν...