μάνο άκου να δείς πως πάει το πράγμα.
ναι ο προγραμματισμός γίνεται όλος απο την αρχή.
αρχικά με πρόγραμμα ίδιας φιλοσοφίας ότοκαντ.
πάνω στο σχέδιο λοιπόν ξανασχεδιάζεις καινούριες γραμμές που
μετά τις μετατρέπεις σε διαδρομές για εργαλεία.
δλδ ουσιαστικά το μοντέλο είναι ένας οδηγός για να δημιουργήσεις
τα λεγόμενα toolpaths.
αυτό που διαβάζει η μηχανή είναι μόνο νούμερα.
τα εξειδικευμένα προγραμματα μετατρέπουν τις γραμμές - καμπύλες σε συντεταγμένες.
δλδ πες οτι είσαι στο οτοκαντ και φτιαχνεις μια γραμμή, της οποίας η αρχή ξεκινάει απο το σημείο 0,0(Χ=0 Υ=0)
και τελειώνει στο σημείο 1000, 250(Χ=1000 Υ=250).
μπορείς να φανταστείς πως θα είναι αυτή η γραμμή???
είναι μια λοξή γραμμή που ξεκινάει απο το υποτιθέμενο σημείο 0 και ανηφορίζει προς τα δεξιά και φτάνει την άλλη άκρη της στο ένα μέτρο μήκος
με 25 πόντους διαφορά απο την ευθεία του σημείου εκίνησης.
αυτή τη γραμμή λοιπόν πες οτι είναι μια κοπτική διαδρομή.
πετάς λοιπόν το εργαλείο σου επάνω και βλέπεις ένα κονδύλι να κινείτε
πάνω σε αυτή τη γραμμή.
το θέμα όμως είναι οτι η μηχανή δε μπορεί να το διαβάσει έτσι.
έτσι λοιπόν με μία ειδική παράμετρο μετατρέπεις αυτό το οποίο βλέπεις στη οθόνη σου σε κάτι που η μηχανή μπορεί να διαβάσει(κάτι σα να μετατρέπεις τη μορφή του αρχείου την ώρα που το σώζεις. δλδ αλάζεις φορμάτ της ζωγραφιάς σε συντεταγμένες).
δες στη προηγούμενη σελίδα τα ατάτς και το κατεβατό που πόσταρα νωρίτερα και θα καταλάβεις.
όσον αφορά για το συγκεκριμένο κομμάτι ο συγκεκριμένος τρόπος παραγωγής δεν είναι και ο πιο γρήγορος.
στην ουσία όμως εδώ φτιάχνεται το αρχικό καλούπι που θα τοποθετηθει σε μηχανή υψηλότερης παραγωγικότητας.
αυτό θα πάει στον παντογράφο και ο παντογράφος αντιγράφοντας αυτό το μοντέλο θα βγάλει τα τριπλάσια και σε πιο λίγο χρόνο.