https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...p?t=838&page=2
δές ποστ 17-18...έτσι είναι καταγεγραμμένο και ένα πρόγραμμα στον εγκέφαλο
του αυτοκινήτου...τα διάφορα προγράμματα με τα γραφικά, ουσιαστικά διαβάζουν
όλο αυτό το κατεβατό και το μεταφράζουν σε ένα περιβάλον με γραφικά...το θέμα
είναι, πως κανένα πρόγραμμα δεν μπορεί να κάνει τον ίδιο προγραμματισμό, που
μπορεί να κάνει ένας προγραμματιστής απο τον ίδιο τον κώδικα...αυτό μπορεί να
το καταλάβει άνετα κάποιος, απο το γεγονός ότι τα αμάξια τα οποία προγραμματίζονται
με τέτοιου είδους προγράμματα, κουμπώνονται πάνω σε δυναμόμετρα για να βλέπει
ο *προγραμματιστής* που βρίσκεται και τι έχει κάνει...ο νίκος τελευταία φορά που
ρύθμισε το Μ3, το έκανε χωρίς χρήση δυναμόμετρου και το αμάξι δουλεύει πλέον
όπως πρέπει...επίσεις, αφού είναι τόσο εύκολος και καλός ο προγραμματισμός
με τέτοια προγράμματα, τότε ας πάν όλοι με τα χειροκίνητα σαζμάν στα Μ3, να
τους βάλουν τα shift light που έχουν τα smg, και να τους βάλουν εγκέφαλο απο
smg, να δουλέψει σε χειροκίνητο...
ο προγραμματισμός πρέπει να γίνεται
πάντα απο άτομα που ΚΑΤΕΧΟΥΝ το άθλημα του προγραμματισμού...για να το κάνω
πιο λιανά,υπάρχει περίπτωση στον κώδικα, να χρειαστεί να αλαχτούν 3-4 γραμμές
για να ολοκληρωθεί ένα πρόγραμμα...στο πρόγραμμα, δεν ξέρει κανείς πόσες είναι
αυτές οι γραμμές και ποιές είναι...το αποτέλεσμα είναι με ένα τσίμπημα και τράβηγμα
του γραφικού, να αλλαχτούν 250 γραμμές...αυτό συμβαίνει, γιατί όλα τα
προγράμματα, βλέπουν βασικές λειτουργείες των εγκεφάλων, ΑΠ'ΟΛΑ τα αμάξια...
δλδ...σήμερα έχουμε να προγραμματίσουμε ένα FIAT, ένα PORSCHE, και ένα M3...
είναι δυνατόν να γίνεται αυτό και να γίνεται και σωστά με ένα universal software???
είναι σαν αυτό που είπα, πως πάμε σε ένα συνεργείο με autologik ή οτιδήποτε
άλλο διαγνωστικό, να μας βγάλει πλήρη διάγνωση...δεν γίνεται. κάποια βασικά
πράγματα θα γίνουν. όχι όμως σωστή δουλειά...
