Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 70

Θέμα: ECU Programming

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Δημητρη, εγω (που δεν ξερω) δεν θα επιχειρουσα να πειραξω καποιο "σφραγισμενο" εγκεφαλο αν εννοεις αυτο.


    Οι "αγραφοι" ομως ειναι ωραια ιδεα.

    Θα ητανε καλη φαση ενα αυτοκινητο στο γκαραζ μονο για διασκεδαση, και να μπορεις να επεμβεις με το λαπτοπ σου μεχρι ενα σημειο στη λειτουργια του.
    Βεβαια νομιζω οτι μεγαλυτερες διαφορες με "πειραγμα" στον εγκεφαλο μονο μπορει να δει καποιος σε υπερτροφοδοτουμενο αυτοκινητο.
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  2. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Jimmakos (08-03-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...p?t=838&page=2

    δές ποστ 17-18...έτσι είναι καταγεγραμμένο και ένα πρόγραμμα στον εγκέφαλο
    του αυτοκινήτου...τα διάφορα προγράμματα με τα γραφικά, ουσιαστικά διαβάζουν
    όλο αυτό το κατεβατό και το μεταφράζουν σε ένα περιβάλον με γραφικά...το θέμα
    είναι, πως κανένα πρόγραμμα δεν μπορεί να κάνει τον ίδιο προγραμματισμό, που
    μπορεί να κάνει ένας προγραμματιστής απο τον ίδιο τον κώδικα...αυτό μπορεί να
    το καταλάβει άνετα κάποιος, απο το γεγονός ότι τα αμάξια τα οποία προγραμματίζονται
    με τέτοιου είδους προγράμματα, κουμπώνονται πάνω σε δυναμόμετρα για να βλέπει
    ο *προγραμματιστής* που βρίσκεται και τι έχει κάνει...ο νίκος τελευταία φορά που
    ρύθμισε το Μ3, το έκανε χωρίς χρήση δυναμόμετρου και το αμάξι δουλεύει πλέον
    όπως πρέπει...επίσεις, αφού είναι τόσο εύκολος και καλός ο προγραμματισμός
    με τέτοια προγράμματα, τότε ας πάν όλοι με τα χειροκίνητα σαζμάν στα Μ3, να
    τους βάλουν τα shift light που έχουν τα smg, και να τους βάλουν εγκέφαλο απο
    smg, να δουλέψει σε χειροκίνητο... ο προγραμματισμός πρέπει να γίνεται
    πάντα απο άτομα που ΚΑΤΕΧΟΥΝ το άθλημα του προγραμματισμού...για να το κάνω
    πιο λιανά,υπάρχει περίπτωση στον κώδικα, να χρειαστεί να αλαχτούν 3-4 γραμμές
    για να ολοκληρωθεί ένα πρόγραμμα...στο πρόγραμμα, δεν ξέρει κανείς πόσες είναι
    αυτές οι γραμμές και ποιές είναι...το αποτέλεσμα είναι με ένα τσίμπημα και τράβηγμα
    του γραφικού, να αλλαχτούν 250 γραμμές...αυτό συμβαίνει, γιατί όλα τα
    προγράμματα, βλέπουν βασικές λειτουργείες των εγκεφάλων, ΑΠ'ΟΛΑ τα αμάξια...
    δλδ...σήμερα έχουμε να προγραμματίσουμε ένα FIAT, ένα PORSCHE, και ένα M3...
    είναι δυνατόν να γίνεται αυτό και να γίνεται και σωστά με ένα universal software???
    είναι σαν αυτό που είπα, πως πάμε σε ένα συνεργείο με autologik ή οτιδήποτε
    άλλο διαγνωστικό, να μας βγάλει πλήρη διάγνωση...δεν γίνεται. κάποια βασικά
    πράγματα θα γίνουν. όχι όμως σωστή δουλειά...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Jimmakos (08-03-11), Panos 316T (08-03-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...p?t=838&page=2

    δές ποστ 17-18...έτσι είναι καταγεγραμμένο και ένα πρόγραμμα στον εγκέφαλο
    του αυτοκινήτου...τα διάφορα προγράμματα με τα γραφικά, ουσιαστικά διαβάζουν
    όλο αυτό το κατεβατό και το μεταφράζουν σε ένα περιβάλον με γραφικά...το θέμα
    είναι, πως κανένα πρόγραμμα δεν μπορεί να κάνει τον ίδιο προγραμματισμό, που
    μπορεί να κάνει ένας προγραμματιστής απο τον ίδιο τον κώδικα...αυτό μπορεί να
    το καταλάβει άνετα κάποιος, απο το γεγονός ότι τα αμάξια τα οποία προγραμματίζονται
    με τέτοιου είδους προγράμματα, κουμπώνονται πάνω σε δυναμόμετρα για να βλέπει
    ο *προγραμματιστής* που βρίσκεται και τι έχει κάνει...ο νίκος τελευταία φορά που
    ρύθμισε το Μ3, το έκανε χωρίς χρήση δυναμόμετρου και το αμάξι δουλεύει πλέον
    όπως πρέπει...επίσεις, αφού είναι τόσο εύκολος και καλός ο προγραμματισμός
    με τέτοια προγράμματα, τότε ας πάν όλοι με τα χειροκίνητα σαζμάν στα Μ3, να
    τους βάλουν τα shift light που έχουν τα smg, και να τους βάλουν εγκέφαλο απο
    smg, να δουλέψει σε χειροκίνητο... ο προγραμματισμός πρέπει να γίνεται
    πάντα απο άτομα που ΚΑΤΕΧΟΥΝ το άθλημα του προγραμματισμού
    ...για να το κάνω
    πιο λιανά,υπάρχει περίπτωση στον κώδικα, να χρειαστεί να αλαχτούν 3-4 γραμμές
    για να ολοκληρωθεί ένα πρόγραμμα...στο πρόγραμμα, δεν ξέρει κανείς πόσες είναι
    αυτές οι γραμμές και ποιές είναι...το αποτέλεσμα είναι με ένα τσίμπημα και τράβηγμα
    του γραφικού, να αλλαχτούν 250 γραμμές...αυτό συμβαίνει, γιατί όλα τα
    προγράμματα, βλέπουν βασικές λειτουργείες των εγκεφάλων, ΑΠ'ΟΛΑ τα αμάξια...
    δλδ...σήμερα έχουμε να προγραμματίσουμε ένα FIAT, ένα PORSCHE, και ένα M3...
    είναι δυνατόν να γίνεται αυτό και να γίνεται και σωστά με ένα universal software???
    είναι σαν αυτό που είπα, πως πάμε σε ένα συνεργείο με autologik ή οτιδήποτε
    άλλο διαγνωστικό, να μας βγάλει πλήρη διάγνωση...δεν γίνεται. κάποια βασικά
    πράγματα θα γίνουν. όχι όμως σωστή δουλειά...


    σωστος
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP