Kostas_1 (01-03-11)
πριν 4 μηνες αγορασε φιλος απο το ****** , καρτα γραφικων στην τιμη των 110 ευρω! την περασμενη εβδομαδα, η καρτα χαλασε και πηγε στο σερβις ! αφου την αφησε 2 μερες εκει τον ενημερωσαν, πως η καρτα επισκευαστηκε και να περασει να την παρει! αφου επεστρεψε στο καταστημα, επεμεινε να δοκιμασουν την καρτα μπροστα του! αφου λοιπον την δοκιμασαν μπροστα του, διαπιστωσαν πως το προβλημα παρεμενε( αραγε εκαναν τον κοπο να την επισκευασουν..ή ηταν τυχαιο?) ! ο φιλος λοιπον, ζητησε την αντικατασταση της , αφου η επισκευη της δεν ηταν εφικτη! η απαντηση που πηρε, ηταν πως το προιον δεν υπαρχει ωστε να την αντικαταστησουν, αλλα αν ηθελε μπορουσε να αγορασει μια αλλη με τα ιδια χαρακτηριστικα στην τιμη των 300 ευρω! στην απαιτηση του να του επιστρεψουν τα χρηματα,,,του ειπαν πως παρολλο δεν υπηρχε το συγκεκριμενο προιον...του το κοστολογουσαν πλεον 40 ευρω...παρολλο που εκεινος την ειχε αγορασει 110 ευρω! σαφεστατα δεν δεχθηκε τα 40 ευρω που του επεστρεφαν και πλεον ...θα κινηθει νομικα !αυτη κυριοι ειναι η εξυπηρετηση...του ''κολοσσου '' και ''επαγγελματια'' του ειδους *****....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 01-03-11 στις 22:28 Αιτία: *
εγω παντως απο το ***** εχω μεινει ικανοποιημενος, γι αυτο και συνεχιζω να αγοραζω απο εκει.
μου εχει τυχει να χαλασει cd writer στο εξαμηνο και να μου το αντικαταστησουν με καινουριο πιο καλο μοντελο, πληρωνοντας διαφορα 3-4 ευρω αν θυμαμαι καλα.
εχω ακουσει ομως σκηνικα με λαπτοπ χαλασμενα.. ο κολλητος μου ειχε μεγαλη ιστορια με turbo-x laptop.. γενικα να το ξερετε χτυπανε πολλα turbox στη μητρικη...
Εγω ειχα παρει μια καρτα που βγαζει παραλληλη θυρα πριν ενα χρονο απο το πλαισιο η οποια δεν "επαιζε" σε ΧP !! παρακαλω διοτι ηθελε αναβαθμιση στους drivers.Αφου κατεβασαμε οτι υπηρχε και δεν υπηρχε απο το site παλι δεν βγαζαμε ακρη.Στο τελος αναγκαστηκα και το πηγα πισω να το φτιαξουν γιατι το ηθελα αμεσα για την δουλεια μου και δεν ειχα χρονο ουτε για αντιδικιες κτλ .Οι τυποι το εφτιαξαν και με χρεωσαν ενα 20ρικο.Και αναρωτιεμαι ειναι δυνατον να πουλανε προιοντα που θελουν αναβαθμιση σε XP ?Που να βγαλει ακρη ο καθε φουκαρας πατερας αν δεν το κατεχει το αθλημα.Μια που θα το αγοραζει και μια που θα πληρωνει για να του κανουν αναβαθμιση..
τα λαμογια θελουν να επιστρεψουν 40 ευρω,,την στιγμη που πληρωθηκαν 110 , 4 μηνες πριν...διοτι υποστηριζουν πως τοσο θα την χρεωναν ,,,αν υπηρχε! αραγε πως υπολογισαν την τιμη σε ενα προιον που δεν βγαινει πλεον?? βεβαια για να αγορασει τωρα μια αντιστοιχη...ζητανε 300 ευρω...!αυτα τα κανουν στην ελλαδα,,,διοτι υπαρχουν πελατες που δεν το κυνηγανε το θεμα και δεν ξερουν τα δικαιωματα τους ,οπως και οτι δεν υπαρχει πολιτεια για να τους προστατεψει!
φυσικα και δεν ισχυει αυτο!
υπαρχει υποχρεωση επιστροφης χρηματων αν το προϊον ειναι αθικτο στην αρχικη του συσκευασια.
η προθεσμια υπαναχωρησης του πελατη ειναι 14 ημερολογιακες ημερες.
παρακατω θα βρειτε τους νομους που ισχυουν.
διαβαστε τους ωστε να γνωριζετε τα δικαιωματα σας...
https://nomothesia.ependyseis.gr/eu-...?bodyId=568851
https://ec.europa.eu/consumers/cons_...os_laws_el.pdf
τωρα αν ο γερμανος και ο καθε γερμανος διαφημιζει ενα νομο που ισχυει απο το 1994, τι να πουμε...
περαστικα του και περαστικα μας που ο καθε "εξυπνος" προσπαθει να μας "πουλησει" ως δικη του υπηρεσια το νομο του κρατους...
επισης θα παρακαλεσω να αποφευγετε τη δημοσιευση ονοματων για περιστατικα που συνεβησαν σε "καποιο γνωστο σας" ή τα ακουσατε "καπου", διοτι το φορουμ δεν εχει διαθεση για περιπετειες.
αν υπαρχει καποια καταγγελια που θελετε να κανετε ειναι απαραιτητο απο κατω να αναγραψετε και τα στοιχεια σας.
A8hnaios (01-03-11), GiannisRob (01-03-11), Konstantinos E60 (02-03-11), Kostas_1 (02-03-11), Monsta (02-03-11), Κωνσταντίνος (02-03-11)
Όπως είπε και ο Στάθης αν η αρχική συσκευασία είναι άθικτη και υπάρχει απόδειξη αγοράς τότε υποχρεούνται να σου επιστρέψουν πίσω τα χρήματά σου και ας είναι όχι μόνο 700Ε αλλά και 70000Ε!
Βέβαια στην ψωροκώσταινα κοιτάμε να αποφύγουμε να δώσουμε χρήματα..... Και το κάθε κατάστημα/φίρμα/μαγαζί/πολυεθνική σε "ψήνει" να πάρεις κάτι άλλο ίδιας αξίας οπότε το επιστρεφόμενο προιόν μπαίνει ΠΑΛΙ στο ράφι και μεταπωλείται.... Άρα διπλό κέρδος κύριοι δεν θέλει και πολύ μυαλό, για αυτό σου λένε να είναι άθικτη η συσκευασία
Και πρίν πεί κανείς οτι αυτά δεν μεταπωλούνται σας πληροφορώ ο αδερφός μου ήταν υποδιευθυντής σε κατάστημα One Way (οι παλιοί θα τα θυμάστε) οπότε τα έχω δεί με τα μάτια μου τι γίνεται![]()
υπαρχουν πανω απο ενας τροποι ακυρωσης μιας συναλλαγης.
ακομα και χωρις να προσκομισει ο πελατης το αρχικο παραστατικο πωλησης.
σε αυτες τις περιπτωσεις τα παραστατικα επιστροφης τα εκδιδει το καταστημα.
το παραστατικο αγορας χρειαζεται περισσοτερο για λογους ευκολιας και ταχυτητας.
π.χ. αν μου εχει χαλασει η συσκευη την οποια αγορασα πριν 1,5 χρονο, το καταστημα θα χρειαστει καποιο χρονο ωστε να εντοπισει την αποδειξη μου ειδικα αν δεν θυμαμαι ακριβως την ημερομηνια αγορας.
επισης σε περιπτωση επιστροφης εντος 14 ημερων ειναι δυνατη η επιστροφη ακομα και χωρις αποδειξη (ο πελατης δεν υποχρεουται να την κρατησει) αν ο πελατης μπορει να αποδειξει οτι αγορασε απο το συγκεκριμενο καταστημα το προϊον (π.χ. με επιδειξη ταυτοτητας και εφοσον εχει εκδοθει ονομαστικη αποδειξη ή τιμολογιο).
η φυλαξη της αποδειξης δεν ειναι υποχρεωτικη, απλα διευκολυνει και γλιτωνει χρονο και τις δυο πλευρες.