Και δεν έπαιρνες ένα τηλ να έρθω να κοιτάω εγώ τον πισινό για σένα?
Τηλεφωνάκια, καρτούλες εδώ είμαστε για σας μαντμαζέλ κλπ.....
Και δεν έπαιρνες ένα τηλ να έρθω να κοιτάω εγώ τον πισινό για σένα?
Τηλεφωνάκια, καρτούλες εδώ είμαστε για σας μαντμαζέλ κλπ.....
S8N (25-02-11)
εγω εχω αλλη ερωτηση ασχετη με τον πωπω της κυριας(γιατι η θεωρια ειναι οτι αν δεν το μαμισεις να σου μεινει η γλυκα μην το κοιτας καν)
455 ευρω με εκπτωση για 4 μπουζι και 4 πολλαπλασιαστες δεν ειναι πολλα βρε παιδια...η οι 5αρες εχουν πιο ακριβα μπουζι και πολλαπλασιαστες απο τους ασσους?ρωταω ,γιατι δεν το γνωριζω.
ντί μπέστεν κουαλιτάτ (μα'ι' ας)
44,03 ευρώ + ΦΠΑ κοστίζει ο κάθε πολλαπλασιαστής, 5,35 Ευρώ + ΦΠΑ το κάθε λαστιχάκι για μπεκ και 9,54 ευρώ + ΦΠΑ το κάθε μπουζί.
Σύνολο ανταλλακτικών: 212,11 + 23%.
Όλα τα υπόλοιπα είναι κόστος εργασίας.
Μάλιστα, αν περάσει κανείς από τον Σφακιανάκη στη Λαυρίου θα δει το ταμπελάκι χρεώσεων: "75 ευρώ + ΦΠΑ εργατώρα για το συνεργείο της BMW, 45 ευρώ + ΦΠΑ εργατώρα για το συνεργείο της OPEL. Η κοροϊδία είναι ότι οι επισκευές γίνονται στο ίδιο συνεργείο και πιθανότατα από το ίδιο προσωπικό.
Φαντάζομαι λοιπόν πως και ο Νταγκουνάκης 75+ΦΠΑ θα χρεώνει την εργατώρα. Το θέμα είναι ότι στα παίρνουν από την εργασία, από τη διάγνωση, από τον προγραμματισμό, από το κατούρημα, από παντού.
Το ίδιο ισχύει σε πολλές αντιπροσωπείες.
Για παράδειγμα, στο Σφακιανάκη στην Πάτρα που πηγαίνω εγώ, η εργατοώρα είναι 45¤ για Ford και 55¤ για Volvo και μιλάμε για χείριστο επίπεδο συμπεριφοράς, εξυπηρέτησης και εργασιών.
Στον Ζαφειρόπουλο, η τιμή της εργατοώρας για FIAT είναι 55¤ και 60¤ για Lancia και Alfa Romeo.
Την λογική δεν την καταλαβαίνω. Μάλλον πληρώνεις ανάλογα με το σηματάκι που έχεις στο καπώ...