Αν είναι τελικά θέμα με τους πολλαπλασιαστές τσούζει κάμποσο Άρη η αντικατάσταση τους στην αντιπροσωπεία. Εψαξα στο χαμό να βρω την απόδειξη να σου πω πόσο μου στοίχισε στην αντιπροσωπεία, δεν μπόρεσα να την βρω μέσα στον χαμό αλλά με τα περαστικά την διάγνωση και την αγορά του αν δεν με γελάει η μνήμη μου ήταν κάπου στα 136¤ ο ένας χαχαχαχαναι, ναι καλά άκουσες. Μετά από λίγο καιρό πάλι τα ίδια σε άλλο κύλινδρο, άλλα τόσα και τελικά αγόρασα από το ebay άλλους τέσσερις και ξεμπέρδεψα (έτσι θέλω να πιστεύω προς το παρόν, ). Καλού κακού κρατάω και την συμβουλή του γνωστού Νικόλα
να κρατάω πλέον μερικούς στο πορτ μπαγκάζ μου για την κακιά στιγμή.
Είχαν περίπου 52-54.000χλμ, στην πλάτη τους αλλά απ'ότι μου είπαν στην αντιπροσωπεία έχει τύχει να αντικαταστήσουν πολλαπλασιαστές μέσα στην εγγύηση
με ελάχιστα χιλιόμετρα λειτουργίας...
Υ.Γ. Εσύ τουλάχιστον τους έχεις τέσσερις...![]()
S8N (22-02-11)
Και όλα αυτά λόγω κινητήρα vlavitronic?
Εαν είχε τον προηγουμενο κινητήρα με τα 150 άλογα δεν θα του παρουσίαζε τέτοιο πρόβλημα?
Τι να πώ ρε Άρη! Εύχομαι γρήγορα ξεμπερδέματα!
S8N (22-02-11)
Ptboul (22-02-11)
https://www.airtrans.gr
"Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."
Ptboul (22-02-11)
Good news: Πήγα το πρωί στον Νταγκουνάκη και εξυπηρετήθηκα αμέσως ως προς τη διάγνωση.
Bad news: Θέλω 4 μπεκ, πολλαπλασιαστή 1ου κυλίνδρου και μπουζί 1ου κυλίνδρου.
Good news: Τα μπεκ θα τα περάσουν στην εγγύηση χαριστικά.
Bad news: Τα υπόλοιπα θα τα πληρώσω από την τσέπη μου.
Good news: Τους είπα να αντικαταστήσουν όλους τους πολλαπλασιαστές και τα μπουζί και δέχθηκαν.
Bad news: Και γιατί να μη δεχθούν, αφού εγώ θα τα πληρώσω.
Good news: Τα ανταλλακτικά θα είναι αύριο το πρωί εκεί, οπότε θ' αφήσω και το έπιπλο.
Bad news: Σήμερα γύρισα τη μισή Αττική σε ρυθμούς Driving Miss Daisy.
Good news: Πήγαν να μου κάνουν και επαναπρογραμματισμό!
Bad news: Ο οποίος κόλλησε στο sport κιβώτιο που έβαλα, οπότε έφαγαν Χ.
Good news: Πρόλαβα να πάω και στην Πολεοδομία Γλυφάδας!
Bad news: Είχαν στάση εργασίας οι υπάλληλοι, με τη βοήθεια του ΠΑΜΕ.
Good news: Η Βάρης-Κορωπίου δεν είχε κίνηση!
Bad news: Είχε όμως μια τάφρο και σα ******* που είμαι έπεσα μέσα.
Good news: Πήγα βρίζοντας σε βουλκανιζατέρ να τσεκάρουν τις ζάντες, οι οποίες ήταν ok.
Bad news: Έφυγα 20 ευρώ φτωχότερος.
Good news: Στο γυρισμό με πήρε τηλ. ο αδερφός μου να μου πει πως ήρθαν τα φρένα της 545 από τη Γερμανία, και πως τα άφησε στο πατρικό μου.
Bad news: Έφαγα παντόφλα ΚΑΙ από τη μάνα μου.
Good news: Με λένε Άρη...
Bad news: ... και η BMW μου εξακολουθεί να ρετάρει.
alexm (22-02-11), aristent (22-02-11), bill_m3 (22-02-11), chrisgiapz3 (29-01-13), E60_Arkadia (23-02-11), gant (22-02-11), GiannisRob (22-02-11), individual (23-02-11), Jimmakos (22-02-11), Kostas_1 (22-02-11), m-power_01 (23-02-11), Nick bmwlover (22-02-11), NickE60 (22-02-11), nikos-Mpacket (22-02-11), nikos1400 (23-02-11), Nino (22-02-11), PANOS-E60 (22-02-11), Ptboul (22-02-11), tsagio (23-02-11), z3 2.2 (22-02-11)
why the fuck θες 4 μπεκ???
αφου βεβαια ειναι εγγυησαουα...δε μας νοιαζει μπιτ
αλλα γιατι??
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)
S8N (22-02-11)
Μην τους αλλάξεις όλους Άρη... γιατι?? Και οι νέοι έχουν πιθανότητες να βραχυκυκλώσουν (δεν καλύπτονται από εγγύηση) όπως υπάρχει πιθανότητα να μην βραχυκυκλώσουν οι υπόλοιποι από αυτούς που έχεις τώρα ..πεταμένα λεφτά νομίζω
Εναν πάντα να τον έχεις ρεζέρβα μέσα στο αυτοκίνητο... δύο ταυτόχρονα αποκλέιεται να χαλάσουν ...θα πρέπει να είσαι πολύ καντέμης
Nick bmwlover (22-02-11), S8N (22-02-11)
Κυριε ποιητα.... εχω μια απορια!!!!
Γιατι τα φρενα πηγαν στο πατρικο και οχι σπιτι σου;
Υ.Γ:εαν σου βασταγεας τα πηγαινες σπιτι σου....αντρες γυναικοκρατουμενοι
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alexm : 22-02-11 στις 15:50
joseph (27-02-11), nikos-Mpacket (22-02-11), PANOS-E60 (22-02-11), Ptboul (22-02-11), S8N (22-02-11)