Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 63

Θέμα: 1ο service x3!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    03-02-11
    Περιοχή
    ATHENS-LAMIA
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    225
    Thanked
    133
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο trueno Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ξέρεις πόσο τα δίνουν?




    Μάλλον δεν εχεις οδηγησει το Q5....
    όντως δεν το έχω οδηγήσει... από αυτά που ακούω και διαβάζω έκρινα.. για πες μας όμως τη γνώμη σου για τη σύγκριση αυτή...μ ενδιαφέρει...

    ( αν και είμαι λίγο )

  2. #2
    Εγγραφή
    17-05-10
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    511
    Thanked
    948
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spyrosK Εμφάνιση μηνυμάτων
    όντως δεν το έχω οδηγήσει... από αυτά που ακούω και διαβάζω έκρινα.. για πες μας όμως τη γνώμη σου για τη σύγκριση αυτή...μ ενδιαφέρει...

    ( αν και είμαι λίγο )
    sorry για το off-topic καταρχην..
    Σπύρο να διευκρινισω καταρχάς ότι αυτά που ψαχνω κυριως σε ενα αυτοκινητο ειναι α)αισθηση τιμονιου β) σφιχτή αναρτηση με μικρες κλισεις γ) αισθηση κιβωτιου
    Με αυτα τα κριτηρια λοιπόν εκρινα ολα τα υποψηφια αυτοκινητα , μαζι και το Q5.
    Οτανλοιπον ημουν σε διαδικασια εξευρεσης αυτοκινητου , και ειχα ήδη οδηγησει την Χ3, πήγα για test drive του Q5. Πολύ γρηγορο μεν αλλα ως εκεί..
    Το μεγαλύτερο μειονεκτημά του για μενα ηταν το τιμονι του. Ελαφρυ , ασαφές χωρίς αίσθηση. Στα πρωτα 500 μετρα ειχε τελειωσει για εμένα το θεμα Q5. Αφού ο πωλητης επέμενε να το πάμε μερικα χιλιομετρα παρακατω στην Βαρης - Κορωπιου και εγώ προφασιστηκα πως βιαζομαι για να γυρισουμε πίσω...Και να φανταστειτε ότι με τις εκπτωσεις που ειχα λόγω τριων παιδιων το Q5 ειχε μόλις 500 Ευρώ ακριβότερη τιμη από την Χ3 και ήταν και καινούριο μοντελο.
    Αλλα δευτερευοντα μειονεκτηματα: θόρυβος (Το Α4 της οικογενειας ειναι πιο ησυχο) , κλίσεις , τραχυτητα κινητηρα. Το δε s-tronic τι να πω....Ενα DSG που ειχα δοκιμασει σε ενα Golf GTI μου ειχε φανεί πολύ καλύτερο ειδικα σε θεματα κραδασμων.
    Τέλος πάντων πιστευω ότι η Χ3 μετα το facelift ειναι από τα πιο καλοστημένα αυτοκινητα οσον αφορά το στριψιμο, ανωτερη σε αυτον τον τομέα και από την Ε60 520 την οποία ειχα για ενα Σαββατοκυριακο.

    Μερικες κρισεις για το Q5 σε σχεση με την παλια και την καινουρια Χ3 μπορεις να διαβασεις και εδω

    https://www.bimmerfest.com/forums/sh...?t=510746thumb

  3. The Following 2 Users Say Thank You to trueno For This Useful Post:

    Jorgos (24-02-11), spyrosK (19-02-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο trueno Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τέλος πάντων πιστευω ότι η Χ3 μετα το facelift ειναι από τα πιο καλοστημένα αυτοκινητα οσον αφορά το στριψιμο, ανωτερη σε αυτον τον τομέα και από την Ε60 520 την οποία ειχα για ενα Σαββατοκυριακο.
    Έχει αλλάξει κάτι στην ανάρτηση μεταξύ προ-facelift & facelift?

  5. #4
    Εγγραφή
    17-05-10
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    511
    Thanked
    948
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχει αλλάξει κάτι στην ανάρτηση μεταξύ προ-facelift & facelift?
    Nαι , επειδη δεχτηκαν πολυ κριτική για την σκληρότητα της αναρτησης , αλλαξαν ρυθμισεις και η μετα-facelift Χ3 ειναι πολυ πιο ενδοτικη στις ανωμαλίες. Aν μπορουσε να διαχειριστει λίγο καλυτερα τις εγκάρσιες ανωμαλίες στις χαμηλές ταχύτητες θα ηταν τέλεια! Αλλά δεν μπορεις να τα εχεις όλα...

  6. #5
    Εγγραφή
    03-02-11
    Περιοχή
    ATHENS-LAMIA
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    225
    Thanked
    133
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο trueno Εμφάνιση μηνυμάτων
    sorry για το off-topic καταρχην..
    Σπύρο να διευκρινισω καταρχάς ότι αυτά που ψαχνω κυριως σε ενα αυτοκινητο ειναι α)αισθηση τιμονιου β) σφιχτή αναρτηση με μικρες κλισεις γ) αισθηση κιβωτιου
    Με αυτα τα κριτηρια λοιπόν εκρινα ολα τα υποψηφια αυτοκινητα , μαζι και το Q5.
    Οτανλοιπον ημουν σε διαδικασια εξευρεσης αυτοκινητου , και ειχα ήδη οδηγησει την Χ3, πήγα για test drive του Q5. Πολύ γρηγορο μεν αλλα ως εκεί..
    Το μεγαλύτερο μειονεκτημά του για μενα ηταν το τιμονι του. Ελαφρυ , ασαφές χωρίς αίσθηση. Στα πρωτα 500 μετρα ειχε τελειωσει για εμένα το θεμα Q5. Αφού ο πωλητης επέμενε να το πάμε μερικα χιλιομετρα παρακατω στην Βαρης - Κορωπιου και εγώ προφασιστηκα πως βιαζομαι για να γυρισουμε πίσω...Και να φανταστειτε ότι με τις εκπτωσεις που ειχα λόγω τριων παιδιων το Q5 ειχε μόλις 500 Ευρώ ακριβότερη τιμη από την Χ3 και ήταν και καινούριο μοντελο.
    Αλλα δευτερευοντα μειονεκτηματα: θόρυβος (Το Α4 της οικογενειας ειναι πιο ησυχο) , κλίσεις , τραχυτητα κινητηρα. Το δε s-tronic τι να πω....Ενα DSG που ειχα δοκιμασει σε ενα Golf GTI μου ειχε φανεί πολύ καλύτερο ειδικα σε θεματα κραδασμων.
    Τέλος πάντων πιστευω ότι η Χ3 μετα το facelift ειναι από τα πιο καλοστημένα αυτοκινητα οσον αφορά το στριψιμο, ανωτερη σε αυτον τον τομέα και από την Ε60 520 την οποία ειχα για ενα Σαββατοκυριακο.

    Μερικες κρισεις για το Q5 σε σχεση με την παλια και την καινουρια Χ3 μπορεις να διαβασεις και εδω

    https://www.bimmerfest.com/forums/sh...?t=510746thumb
    επανέρχομαι για να διευκρινίσω οτι ως κατοχος του χ3 ειμαι σχεδόν απόλυτα ευχαριστημένος με το αμάξι.ειναι στα πλαισια που ήθελα, οικογενειακό,ποιοτικό,στιβ αρό, με καλούς χώρους, ασφαλές και με εξαιρετική συμπεριφορά (τιμόνι, φρένα, αισθηση).Μόνο τον κινητήρα ηθελα λιγο πιο δυνατό(2λιτρο). η συγκριση με το Q5 γίνεται γιατι ειναι πιο "φρεσκο" και γενικά σε ολα τα περιοδικα-site ειδικού τυπου θεωρείτε κορυφαίο. οταν κοιταζα για αυτοκίνητο δεν τη δοκίμασα αλλά πιστεύω πως την αποψή σου θα είχα(ήταν και αρκετά πιο ακριβή τοτε)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP