Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 35

Θέμα: 318ci ESS supercharger,απορίες!?!

  1. #11
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bill987 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όπως είπαν και τα παιδιά, για το δικό μας μοτερ η μόνη λύση είναι μία, μετατροπή σε 330 ή 325 και αν έχει μείνει κανένα χοντρό (ψιλό δεν φτάνει...) πετάμε και ένα esssssss πάνω
    υπάρχει κ ακόμα μια λυση να δώσει κάτι παρά πάνω κ να βάλει έναν s54 μετά εάν δε του φτάνουν τα 340 άλογα άς βάλει κανένα superchanger kit αλλιώς κατά τ γνώμη μου δεν αξίζει να δώσει 5-6 χιλιάδες ευρώ να μπασταρδεψει το αμάξι ειδικά για τα 50 άλογα που θα πάρει τοποθετώντας ένα 25αρι

  2. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    υπάρχει κ ακόμα μια λυση να δώσει κάτι παρά πάνω κ να βάλει έναν s54 μετά εάν δε του φτάνουν τα 340 άλογα άς βάλει κανένα superchanger kit αλλιώς κατά τ γνώμη μου δεν αξίζει να δώσει 5-6 χιλιάδες ευρώ να μπασταρδεψει το αμάξι ειδικά για τα 50 άλογα που θα πάρει τοποθετώντας ένα 25αρι
    Φίλε μου για μετατροπή σε 25άρι πάνω από 1000-1500¤ δεν θα του βγει (να δώσει και τα δικά του) και πίστεψέ με, τα 50 άλογα θα φανούν!!

  3. #13
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Όντως ισχύει κάτι τέτοιο
    Από ότι δείχνουν τα περιεχόμενα των πληροφοριών μιλάμε για επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου και στις 2 περιπτώσεις
    Για περισσότερες λεπτομέρειες δεν έχεις παρά να τους στείλεις ένα mail...

    https://www.esstuning.com/categories...ries/320d-163/

  4. #14
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδια αν δεν κανω λαθος δινει κιτακι για 2λιτρο M52TUB20 εκτος και αν ειναι ο 6κυλινδρος?

  5. #15
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dblade Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια αν δεν κανω λαθος δινει κιτακι για 2λιτρο M52TUB20 εκτος και αν ειναι ο 6κυλινδρος?
    Είναι 6κύλινδρος ο Μ52!!!

  6. #16
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το ρυμαδι και το ψηλιαστηκα

  7. #17
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ενα 330 και τελος!!!

  8. The Following User Says Thank You to ΔημήτρηςΜ3 For This Useful Post:

    Jimmakos (17-02-11)

  9. #18

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    υπάρχει κ ακόμα μια λυση να δώσει κάτι παρά πάνω κ να βάλει έναν s54 μετά εάν δε του φτάνουν τα 340 άλογα άς βάλει κανένα superchanger kit αλλιώς κατά τ γνώμη μου δεν αξίζει να δώσει 5-6 χιλιάδες ευρώ να μπασταρδεψει το αμάξι ειδικά για τα 50 άλογα που θα πάρει τοποθετώντας ένα 25αρι
    Κανοντας μια σωστη πληρη μετατροπη σε Μ54 ειτε 2.5 είτε 3.0 δεν μπασταρδευεις το αμαξι...Φτιαχνεις κατι οπως εβγαινε απο το εγοστασιο. Η μονη διαφορα θα ειναι 5 παλιονουμερα στον θολο.
    Επισης οι μετατροπες εχουν πεσει παρα πολυ. Και γιατι το αμαξι ειναι πλεον τουλαχιστον 6ετιας αλλα και λογω της τιμης της βενζινης/ φορολογιας.
    Επισης δεν ειναι μονο τα αλογα...κερδιζεις σε φρενα, και σε βημα για ανετο ταξιδι. Καθως και την μεταξενια λειτουργια του 6κυλινδρου.

    Με s54 ''μπασταρδευεις''... Αναγκαστικα στο πισω πλαισιο ανοιγεις δουλειες!
    Οπως επισης και φαναρτζοδουλειες σε φτερα για να χωρεσουν ζαντες με εντελως διαφορετικα οφσετ .

  10. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    giannis_compact (18-02-11)

  11. #19
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    με τα λεφτά που θα κάνεις μια πλήρη κ σωστή μετατροπή όπως έβγαινε από τό εργοστάσιο θα αγοράσεις ένα γνήσιο

  12. #20
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κανοντας μια σωστη πληρη μετατροπη σε Μ54 ειτε 2.5 είτε 3.0 δεν μπασταρδευεις το αμαξι...Φτιαχνεις κατι οπως εβγαινε απο το εγοστασιο. Η μονη διαφορα θα ειναι 5 παλιονουμερα στον θολο.
    Επισης οι μετατροπες εχουν πεσει παρα πολυ. Και γιατι το αμαξι ειναι πλεον τουλαχιστον 6ετιας αλλα και λογω της τιμης της βενζινης/ φορολογιας.
    Επισης δεν ειναι μονο τα αλογα...κερδιζεις σε φρενα, και σε βημα για ανετο ταξιδι. Καθως και την μεταξενια λειτουργια του 6κυλινδρου.

    Με s54 ''μπασταρδευεις''... Αναγκαστικα στο πισω πλαισιο ανοιγεις δουλειες!
    Οπως επισης και φαναρτζοδουλειες σε φτερα για να χωρεσουν ζαντες με εντελως διαφορετικα οφσετ .
    Εχει απολυτο δικιο ο Σπυρος!Και δεν πιστευω πως με τα λευτα αυτα αγοραζεις γνησιο διοτι αν πουλησεις το δικο σου θα θες καποια χρηματα απο πανω σιγουρα!Για να κανεις μετατροπη σε 2,5 γυρω στα 2μισι χιλιαρικα θελουν πια...

  13. The Following User Says Thank You to giannis_compact For This Useful Post:

    m-power_01 (19-02-11)

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP