λες δηάδη να του εβαλαν αναποδα τα καλωδια?
και δηλαδη την τροφοδοσια π προοριζοταν για το σιντι να την εβαλαν στον συναγερμο και του συναγερμου στο σιντι?
ετσι οταν κλειδωνει το αμαξι να κοβεται το ρευμα π προοριζοταν για το σιντι αλλα με τη λαθος συνδεση να κοβεται του συναγερμου και γιαυτο να μην δουλευουν τα ρανταρακια?
και ετσι η τροφοδοσια π προοριζοταν για το συναγερμο να καταναλωνεται στο σιντι η καπου αλλου?γιαυτο και το αδειασμα της μπαταριας?
αυτο θες να πεις?
Αν εχουν κανει καποια χαζομαρα με το ενα ογκομετρικο δεν θα δουλευει ουτε το αλλο.
Στο 99% των συναγερμων η δυνδεση τους ειναι σε σειρα. Αρα αν κατα την τοποθετηση τραβηξαν λιγο παραπανω και κοπηκε ενα καλωδιακι δεν λειτουργει ουτε το αλλο.Συνηθως κοβονται στην κοληση στον ασθητηρα πανω.
Λιγο δυσκολο να εχει ρυθμιζομενο ογκομετρικο. Λογικα μονο για το κραδασμικο θα εχει τριμερακι. Αυτο τουλαχιστον δουλευει? Οταν κουνας το αμαξι σκουζει?
Ανοιξε την ποδια βρες την μοναδα του συναγερμου, κοιτα τι μαρκα ειναι και απευθυνσου στον αντιπροσωπο του συναγερμου. Λογικα θα ειναι πιο συνεργασιμος
GiannisRob (21-02-11), z3 2.2 (21-02-11)
Οχι δεν εννοω αυτο.
Το ραδιο σιντι εχει 2 τροφοδοσιες. Μια για τις μνημες που πρεπει να περνει ρευμα συνεχεια και μια για τη λειτουργια που πρεπει να περνει ρευμα οταν μπαινει το κλειδι για να παρει μπρος και να αποσυνδεεται οταν βγαινει το κλειδι (οχι οταν σβηνει η μηχανη). Αυτη η 2η αν συνδεθει λαθος ριχνει τη μπαταρια.
Το παθαινουν συχνα στα VW. Μπες στο forum τους και θα δεις.
λοιπον το παλικαρι πηγε στην αντιπρωσωπεια και του αλλαξαν την μπαταρια επειδη ειχε ξελιγωθει....5 μηνων μπαταρια τωωρα...
και του ειπαν οτι υπηρχε διαρροη στον εγκεφαλο και με ενα update αυτο λυθηκε..
μολις μου το ειπε επεσα κατω απο τα γελοια γιατι μ φανηκε αστειο....
διαρροη?λογω προγραμματος?και με σβηστο αμαξι?
μπορει να κανω και λαθος αλλα εγω τρελαθηκα μολις το ακουσα....
το δικο μας συμπερασμα ηταν οτι η μπαταρια π του ειχαν βαλει πανω ηταν ξαναχρησιμοποιημενη....μιας και απο οταν το αγορασε τα φωτα σην καμπινα τρεμοπαιζαν..οταν ξερω γω επεφταν οι στροφες.....ξερετε οταν συμπλεκταρεις λιγο πριν σβησει σε κανενα παρκαρισμα....ή οταν εστριβε γρηγορα το τιμονι μιασς και ειναι ηλεκτρουδραυλικο
δεν ξερω αν εγινα κατανοητος γιατι και μενα το κανει αυτο π η μπαταρια μ ειναι παμπαλαια.....
ποια ειναι η γνωμη σας στεκει αυτο με τον εγκεφαλο?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DIMITr|S : 21-02-11 στις 15:50
m-power_01 (21-02-11)
καταναλωση απο sofware?οταν ειναι σβηστο το αμαξι?τι δουλεια εχει ρευμα στον εγκεφαλο οταν ειναι σβηστο?
καποιοι εγγεφαλοι μενουν "ξυπνιοι" ακομα και οταν το αυτοκινητο ειναι κλειδωμενο.
στο can bus υπαρχει τουλαχιστον ενας "ξυπνιος" που δεν κοιμαται για να παρει εντολη απο το κλειδι και να ξεκλειδωσει το αυτοκινητο μολις πατησεις το κουμπακι στο κλειδι σου.
απλο παραδειγμα σου φερνω
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)
παντως με το συναγερμο εαν δεν εχει λυθει το θεμα,εδω ειμαι (μιας και ειναι η δουλεια μου)![]()
εχετε ακουστα τους συναγερμους OSIO?
εχω βρει εναν με τηλεειδοποιηση σε πολυ ελκυστικη τιμη με τοποθετηση
αν καποιος εχει εμπειρια με τετοιο συναγερμο ας πει τη γνωμη του!