Σελίδα 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 29 από 29

Θέμα: ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ.....?

  1. #21
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή


    Στο δικο μου που ειναι LCI μπαινει?....και αν ναι οταν βαζω επιλογη D η R η Ν χρειαζεται να παταω ενα πλαϊνο κουμπι με τον αντιχειρα,οπως και ενα κουμπι στο πανω μερος για PARK,αυτο τι γινεται?

  2. #22
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.291
    Thanked
    1233
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σωστός ο Άρης! Κιτ καλωδίωσης είναι που ταιριάζει το λεβιέ του Μ5 στο step ..ίσως χρειαστεί λιγάκι τρόχισμα ή λιμάρισμα η ράβδος του λεβιέ
    Νικολα ετσι το εβαλε και ο Αντωνης? (zinant) Δεν εχω αυτοματο απλα για να μαθαινουμε αν μπαινει και τι θελει.

  3. #23
    Εγγραφή
    28-03-10
    Περιοχή
    ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    544
    Thanked
    489
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έλα Μιχάλη, έτοιμο κιτάκι (οι φωτό είναι από 3άρα αλλά αναφέρει πως μπαίνει και σε Ε60 steptronic):

    https://www.motivemods.com/BMW-SMG-S.../bmw-sh-r3.htm

    Το μόνο που θα σου λείπει είναι το αλουμινένιο πλαίσιο, το οποίο αγοράζεις από dealer. Μπορείς όμως ν' αφήσεις και το δικό σου αφού έχεις ενδείξεις εκεί.
    Ευχαριστώ πολύ
    Ίσως προτείνω στον Νίκο να το κάνουμε μαζί.....έ Νίκο?


    https://www.airtrans.gr


    "Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
    Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."

  4. #24
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ναι Μιχάλη, κανένα πρόβλημα! Εύκολο..

  5. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    mixalis (10-02-11)

  6. #25
    Εγγραφή
    28-03-10
    Περιοχή
    ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    544
    Thanked
    489
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι Μιχάλη, κανένα πρόβλημα! Εύκολο..
    Μπράβο βρε Νικόλα ήξερα ότι είσαι τρομερό παιδί και το δείχνεις συνεχώς με τισ πράξεις σου.....


    https://www.airtrans.gr


    "Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
    Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."

  7. #26
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στο δικο μου που ειναι LCI μπαινει?....και αν ναι οταν βαζω επιλογη D η R η Ν χρειαζεται να παταω ενα πλαϊνο κουμπι με τον αντιχειρα,οπως και ενα κουμπι στο πανω μερος για PARK,αυτο τι γινεται?
    Κάποιοι Γερμανοί το έχουν κάνει Άρη, αλλά είναι μπλεγμένο. Κατ' αρχάς τον ρόλο του πλαϊνού κουμπιού τον παρακάμπτεις πατώντας το φρένο, όπως ανέφερε ο Νίκος Μ-Πάκετ, το P όμως είναι πολύπλοκο.

    Αν θες τη γνώμη μου, μόνο για την εμφάνιση δεν αξίζει τον κόπο. Το σπορ κιβώτιο όμως είναι καλή μετατροπή. Στο κοπή τη πίτα μπορείς να πάρεις το έπιπλό μου για βόλτα και να το δοκιμάσεις. Πρόσεχε μόνο γιατί είναι ΠΟΛΛΑ τα άλογα, δεν ξέρω αν έχεις οδηγήσει τόσο δυνατό αυτοκίνητο ποτέ.

  8. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    aristent (10-02-11)

  9. #27
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πρόσεχε μόνο γιατί είναι ΠΟΛΛΑ τα άλογα, δεν ξέρω αν έχεις οδηγήσει τόσο δυνατό αυτοκίνητο ποτέ.
    Επαναλαμβάνω, σου έχω βρει μοτέρ Ν52 3λιτρο με 265 άλογα και 12.000 χλμ...
    Μπας και δεις και εσύ καμια άσπρη μέρα!!!

  10. #28
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επαναλαμβάνω, σου έχω βρει μοτέρ Ν52 3λιτρο με 265 άλογα και 12.000 χλμ...
    Μπας και δεις και εσύ καμια άσπρη μέρα!!!
    Τα πρώτα 10.000 ευρώ που θα βρω στον δρόμο, είναι δικά του πες του!

  11. #29
    Εγγραφή
    04-01-10
    Περιοχή
    Νεο Ηράκλειο-Μεταμορφωση
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    856
    Thanked
    1112
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κάποιοι Γερμανοί το έχουν κάνει Άρη, αλλά είναι μπλεγμένο. Κατ' αρχάς τον ρόλο του πλαϊνού κουμπιού τον παρακάμπτεις πατώντας το φρένο, όπως ανέφερε ο Νίκος Μ-Πάκετ, το P όμως είναι πολύπλοκο.

    Αν θες τη γνώμη μου, μόνο για την εμφάνιση δεν αξίζει τον κόπο. Το σπορ κιβώτιο όμως είναι καλή μετατροπή. Στο κοπή τη πίτα μπορείς να πάρεις το έπιπλό μου για βόλτα και να το δοκιμάσεις. Πρόσεχε μόνο γιατί είναι ΠΟΛΛΑ τα άλογα, δεν ξέρω αν έχεις οδηγήσει τόσο δυνατό αυτοκίνητο ποτέ.
    Πριν απο λιγο καιρο συναντηθηκα με τον Αρη για να μου δωσει κατι () και μιλησαμε για την καψουρα μας.μου ειπε λοιπον για την αλλαγη που εκανε στο κιβωτιο και μου το εδειξε και στην πραξη,ενιωσα αμεσως την διαφορα στο τιμονι οταν πατησε το sport,βαρυνε αρκετα κατι που κατα την γνωμη μου πρεπει να εχει φοβερη αισθηση οταν εισαι με πολλα χιλιομετρα .

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP