Στο δικο μου που ειναι LCI μπαινει?....και αν ναι οταν βαζω επιλογη D η R η Ν χρειαζεται να παταω ενα πλαϊνο κουμπι με τον αντιχειρα,οπως και ενα κουμπι στο πανω μερος για PARK,αυτο τι γινεται?
![]()
Στο δικο μου που ειναι LCI μπαινει?....και αν ναι οταν βαζω επιλογη D η R η Ν χρειαζεται να παταω ενα πλαϊνο κουμπι με τον αντιχειρα,οπως και ενα κουμπι στο πανω μερος για PARK,αυτο τι γινεται?
![]()
https://www.airtrans.gr
"Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."
Ναι Μιχάλη, κανένα πρόβλημα! Εύκολο..![]()
mixalis (10-02-11)
https://www.airtrans.gr
"Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."
Κάποιοι Γερμανοί το έχουν κάνει Άρη, αλλά είναι μπλεγμένο. Κατ' αρχάς τον ρόλο του πλαϊνού κουμπιού τον παρακάμπτεις πατώντας το φρένο, όπως ανέφερε ο Νίκος Μ-Πάκετ, το P όμως είναι πολύπλοκο.
Αν θες τη γνώμη μου, μόνο για την εμφάνιση δεν αξίζει τον κόπο. Το σπορ κιβώτιο όμως είναι καλή μετατροπή. Στο κοπή τη πίτα μπορείς να πάρεις το έπιπλό μου για βόλτα και να το δοκιμάσεις. Πρόσεχε μόνο γιατί είναι ΠΟΛΛΑ τα άλογα, δεν ξέρω αν έχεις οδηγήσει τόσο δυνατό αυτοκίνητο ποτέ.![]()
aristent (10-02-11)
Πριν απο λιγο καιρο συναντηθηκα με τον Αρη για να μου δωσει κατι () και μιλησαμε για την καψουρα μας.μου ειπε λοιπον για την αλλαγη που εκανε στο κιβωτιο και μου το εδειξε και στην πραξη,ενιωσα αμεσως την διαφορα στο τιμονι οταν πατησε το sport,βαρυνε αρκετα κατι που κατα την γνωμη μου πρεπει να εχει φοβερη αισθηση οταν εισαι με πολλα χιλιομετρα .