Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 36

Θέμα: shift light??

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτες οι συζητησεις εχουν γινει πολλες φορες και με πολυ ψαξιμο,απλα για να καταλαβεις ο maf δεν μπορει να διαβασει περισσοτερο αερα..οτι και να κανεις εκτος εαν καταφερεις να του αλλαξεις τις τασεις εξοδου προς τον εγκεφαλο και με ιδια ταση εισοδου να ψεκαζει παραπανω ξεγελοντας το αλλα στον εγκεφαλο δεν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα διορθωσης..
    εχω παρακολουθησει τις συζητησεις σας!!!
    αυτο με τον μαφ δεν ισχυει!!!
    το δικο μου διαβαζει περισσοτερα γραμμαρια μαφ απο οτι μαμα!!!
    απο τα γραμμαρια επισης βλεπεις αν δυναμωνεις η οχι!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stratos : 10-02-11 στις 01:37

  2. #2
    Εγγραφή
    01-07-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    43
    Thanked
    10
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billarasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχω παρακολουθησει τις συζητησεις σας!!!
    αυτο με τον μαφ δεν ισχυει!!!
    το δικο μου διαβαζει περισσοτερα γραμμαρια μαφ απο οτι μαμα!!!
    απο τα γραμμαρια επισης βλεπεις αν δυναμωνεις η οχι!!
    ooooooo yes συμφωνω με μπιλαρα.....ΤΣΑΜΠΑ λεφτα η εισαγωγη csl και προγγραμα....πσιτευω πως απο το προγραμα που φοραμε με εσενα μπιλαρα (σχεδον ιδιο φενεται) αντε η ειαγωγη να δινει ενα αμαξι κερδος περισοτερο απο οτι εχουμε παρει εμεις.....κλαιν μαην δηλαδη....δινεις 4000 και περνεις π.χ 5 αμαξια εμεις δωσαμε 600 πανω κατω περιπου και πειραμε π,χ 4 αμαξια,....
    και απο οτι ειδα μετα απο σχεδον 3 εβδομαδες περιπου το προγραμα ειναι ακομα στον εγκεφαλο με της ιδες ρυθμισεις.....δηλαδη....<<δεν εχει ΧΑΘΕΙ>>....ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΧΑΘΕΙ,....ΟΧΑΟΧΑΟΧΑ

  3. #3
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    pallini
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billarasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχω παρακολουθησει τις συζητησεις σας!!!
    αυτο με τον μαφ δεν ισχυει!!!
    το δικο μου διαβαζει περισσοτερα γραμμαρια μαφ απο οτι μαμα!!!
    απο τα γραμμαρια επισης βλεπεις αν δυναμωνεις η οχι!!
    δηλαδη με την εισαγωγη-πατεντα που εχεις βαλει στο δυναμομετρο ο μαφ με τερμα γκαζι σου διαβασε περισσοτερο αερα (με data log in) απο οτι με την μαμα εισαγωγη,αρα σου ψεκασε παραπανω βενζινες και με το προγραμμα που εβαλες δεν σου διορθωσε το μειγμα (αυτο το εκανε απο μονη της η dme για να εισαι στα επιτρεπτα ορια διορθωσης απο τους λ) και το μονο που εκανες ειναι να διορθωσεις τα avans για καλυτερη καυση στους κυλινδρους...λογικα η διαφορα εαν ισχυει κατι τετοιο θα ειναι μικρη (σε καροτσες) απλα μου κανει εντυπωση που καταφερε ο μαφ να διαβασει περισσοτερο αερα..με την ιδια διαμετρο εισαγωγης δλδ??ειμαι off topic το ξερω σορυ.

  4. #4
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
    δηλαδη με την εισαγωγη-πατεντα που εχεις βαλει στο δυναμομετρο ο μαφ με τερμα γκαζι σου διαβασε περισσοτερο αερα (με data log in) απο οτι με την μαμα εισαγωγη,αρα σου ψεκασε παραπανω βενζινες και με το προγραμμα που εβαλες δεν σου διορθωσε το μειγμα (αυτο το εκανε απο μονη της η dme για να εισαι στα επιτρεπτα ορια διορθωσης απο τους λ) και το μονο που εκανες ειναι να διορθωσεις τα avans για καλυτερη καυση στους κυλινδρους...λογικα η διαφορα εαν ισχυει κατι τετοιο θα ειναι μικρη (σε καροτσες) απλα μου κανει εντυπωση που καταφερε ο μαφ να διαβασει περισσοτερο αερα..με την ιδια διαμετρο εισαγωγης δλδ??ειμαι off topic το ξερω σορυ.
    με το προγραμμα πειραξαμε το αβανς το μιγμα τον κοφτη και λιγο τους εκκεντροφορους!!!
    το αμαξι ηδη μετραγε περισσοτερο μαφ απο οτι μαμα!!!
    με την εισαγωγη διαβαζει λιγο περισσοτερο!!!
    το αμαξι με εισαγωγη πηρε περιπου 2+ αμαξια!!!
    εγω παντως ειμαι ευχαριστημενος απο το αμαξι μου για τα ευρο που εχω δωσει!!!
    καποιος αλλος ισως οχι!!!

  5. #5
    Εγγραφή
    01-07-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    43
    Thanked
    10
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγω παντως ειμαι ευχαριστημενος απο το αμαξι μου για τα ευρο που εχω δωσει!!!
    καποιος αλλος ισως οχι!!![/QUOTE]

    M ΑΡΕΣΕΙΣ.........~!!!!!!!!!

  6. #6
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
    απλα μου κανει εντυπωση που καταφερε ο μαφ να διαβασει περισσοτερο αερα..με την ιδια διαμετρο εισαγωγης δλδ??ειμαι off topic το ξερω σορυ.
    pipe pressure loss λεγεται αυτο που σου κανει εντυπωση

    https://www.efunda.com/formulae/flui...e_friction.cfm

    με απλα λογια οταν καταφερνουμε να μειωσουμε τις απωλειες στο συστημα μας (ειτε απο πιο ελευθερο φιλτρο, ειτε απο μεγαλυτερη διαμετρο ειτε απο μικροτερες απωλειες λογω στροβιλισμων (wall friction losses) κτλ τοτε εχουμε περισσοτερη παροχη αερα στον κινητηρα μας. Δεν ειναι μονο η μεγαλυτερη διαμετρο (ειναι ομως η σημαντικοτερη) που μας δινει τελικα περισσοτερη παροχη αερα

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP