χαχαχαχα ισως να εχετε δικιο μαλλον ψυχολογικο δικο μου ειναι που δεν το σκιζω..αλλα δεν εννοω σε γκαζια και στροφες εκει το παταω,ενταξει και λιγο drift κανουμε αλλα λιγο με ευλαβια!!στο θεμα μας τωρα που λεει και ο everget στα cup!!
χαχαχαχα ισως να εχετε δικιο μαλλον ψυχολογικο δικο μου ειναι που δεν το σκιζω..αλλα δεν εννοω σε γκαζια και στροφες εκει το παταω,ενταξει και λιγο drift κανουμε αλλα λιγο με ευλαβια!!στο θεμα μας τωρα που λεει και ο everget στα cup!!
https://www.youtube.com/watch?v=pVK5kyQV5AQ must see!!!
λοιπον το cup ειναι φανταστικο λαστιχο για οποιον θελει καλη προσφυση! τα εχω κανενα μηνα και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος! με ενα ελαφρυ ζεσταμα γινονται τσιχλα και ξεκινας ταπα!!! βεβαια μου ειπε ο λαστιχας μου οτι ειναι για καμια 10.000 χιλιομετρα και ειναι και πανακριβα τα ατιμα! προς το παρον φορεσα μονο πισω
Φοβασε τον Μπιλ απ οτι βλεπω...![]()
M3 CSL
καλα εκανες.
τα cup ειναι αλλη ιστορια και πολυ καλυτερα και απο τα 888
M3 CSL
Oχι ακριβως 10.000 χλμ ...προσθεσε πολυ παραπανω.
Μη σε ξεγελασει μετα απο καιρο η λιγη γομα που θα εχει μεινει . Τη πατησα μια φορα ο μ@λακας και τα αλλαξα ενω ειχαν ακομα 2 χιλιοστα γομα.
Κρατανε στο δρομο μεχρι να λιωσουν! Ιδανικη πιεση ζεστα στα 32 psi.
Επισης Χριστοφορε τα cup τη προηγουμενη φορα φαγωνονταν πιο πολυ στη μεση απο υπερθερμανση . Θα επρεπε να ριξεις πιεση.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manos///3 : 09-02-11 στις 10:53
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
Δικιο εχεις Μανο.
Τα πισω μπορω να πω ειναι ομοιόμορφα φαγωμένα χωρις να εχω σημαντικη φθορα μετα απο 4 track days.
Τα μπροστα και ειδικά το δεξι που εχει λιγο περισσοτερη εχουν φθορά στην μεση και προς τα έξω, αλλα τιποτα στην εξωτερικη πλευρα του ελαστικου εκει που ειναι δηλαδη αυτα τα χ χ χ χ χ χ
M3 CSL