Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 24

Θέμα: Βοηθεια προβλημα με bmw e46 325i

  1. #11
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στο θεμα της ιπποδυναμης ολοι οι εγκεφαλοι που προοριζονται για το USA προγραμματιζονται να λειτουργουν με 93oct βενζινη αφου αυτη ειναι η βασικη βενζινη στ'αμερικανικα βενζιναδικα.Οποτε ενας προγραμματισμος θα σου λυσει το θεμα ιπποδυναμης και κοφτη τελικης.Για φωτα ομιχλης πισω,ξεχνα το.Το θεμα των φωτων/φλας μπροστα(μηπως εχεις και τα φωτα και τα πλαινα φλασακια μονιμα αναμμενα??Στα Καναδεζικα ισχυει κι αυτο) αλλαζει ευκολα σ'εναν ηλεκ/γο.

  2. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    stratos (01-02-11)

  3. #12
    Εγγραφή
    15-01-11
    Μηνύματα
    24
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    φιλε mike διλαδι αν βαλω 100oct θα αλλαξει κατι ? και οταν λες ειναι προγραμματισμενος για 93oct τι εννοεις???οταν θα του βαλω 100 οct ??? και πως προγραμματιζεται αλλαζει mode, απο usa σε europe μονο? εχει αλλο εγκεφαλο για την αλλαγη χωρας... στην bmw μου ειπαν οτι πρεπει να το ψαξουν και μπορει αν το κανουν europe να χασω ορισμενα πραγματα οπως τα μπροστα αναμενα φλας οταν βαζω τα πορειας. (μονο εμπρος) η ο κοφτης και η ιπποδυναμη ειναι μονο θεμα εγκεφαλου κινητηρα???? βοηθηστε με σσς παρακαλω..ευχαριστω πολυ....

  4. #13
    Εγγραφή
    15-01-11
    Μηνύματα
    24
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το θεμα ειναι να βρω ενα μαστορα να μπορεσει να μου πει φιλε το αμαξι εχει αυτες τις αλλαγες απο το europe και μπορει να φτιαχτει αυτο αυτο και αυτο και δεν θα υπαρχει προβλημα πουθενα η οτι θα χασεις αυτο και αυτο και θα χρειαστεις αυτα τα ανταλλακτικα δεν πιστευω να ζηταω πολλα..........ευχαριστω

  5. #14
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    η 91-93 αμερικάνικη βενζίνη είναι αντίστοιχη των 95-98 στην Ευρώπη. Στους καταλύτες πρέπει να είναι η διαφορά και γι αυτό γίνεται διαφορετική διαχείριση του καυσίμου..

  6. #15
    Εγγραφή
    15-01-11
    Μηνύματα
    24
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    αν βαλω εγκεφαλο κινητηρα απο europe μεταχειρισμενο ε46 325 θα κανω κατι η οχι????η θελει και αυτο προγραμματισμο? η μονο το δικο του κανει, καποιος μου ειπε οτι μπορει να ειναι κομμενο και απο τον καταλυτη γιατι οταν περναω τις 4500στροφες σφυριζει σαν τουρπινα κατι απο το συστημα εξατμισης προφανως απο τον καταλυτη τι λετε?

  7. #16
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ψάχνοντας λιγάκι βρήκα πως το E36 328 USA (Μ52) φοράει τα χταπόδια του Ευρωπαϊκού 323ti (E36 compact) και καταλύτη του Ε36 Μ3 USA, ενώ το ευρωπαϊκό 328 φοράει άλλα χταπόδια και είναι κοινά από 320 ως 328 και καταλύτη που δεν τον χρησιμοποιεί άλλο μοντέλο..

  8. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    aristent (30-01-11)

  9. #17
    Εγγραφή
    15-01-11
    Μηνύματα
    24
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    1000 ευχαριστω για τον χρονο σας που ειναι πολυτιμος Κ.Νικο τελικα ενα μεγαλο βαθμο στο κοψιμο του ειναι το συστημα εξατμισης ,με το ψαξιμο που κανατε ο καταλυτης και τα χταποδια ειναι 1 ετια + ο εγκεφαλος του κινητηρα.....καποια στιγμη ηθελα να στειλω e-mail στην BMW germany να μου πουν την ετια αλλα τωρα μου λυθηκε η απορια, σας ευχαριστω ολους.....

  10. #18
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ψάχνοντας λιγάκι βρήκα πως το E36 328 USA (Μ52) φοράει τα χταπόδια του Ευρωπαϊκού 323ti (E36 compact) και καταλύτη του Ε36 Μ3 USA, ενώ το ευρωπαϊκό 328 φοράει άλλα χταπόδια και είναι κοινά από 320 ως 328 και καταλύτη που δεν τον χρησιμοποιεί άλλο μοντέλο..
    Που να το'ψαχνες και πολυ δηλ.!!!

    Νικο εισαι Bmw Wikipedia, the free encyclopedia!!!!

  11. #19
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    η 91-93 αμερικάνικη βενζίνη είναι αντίστοιχη των 95-98 στην Ευρώπη. Στους καταλύτες πρέπει να είναι η διαφορά και γι αυτό γίνεται διαφορετική διαχείριση του καυσίμου..
    Δεν ισχυει αυτο που λες.......εκτος αν το λες κοροιδευτικα για την Ελληνικη βενζινη Η Αμερικανικη βενζινη ειναι 91 και 93 οκτανια,μικροτερης αντικροτικοτητας λοιπον εξου και τ'αυτοκινητα που προοριζονται για εκει εχουν μειωμενα αβανσ και διαφορετικη χαρτογραφηση....

  12. #20
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η Ευρωπαϊκή μέτρηση οκτανίων γίνεται σε RON και η Αμερικανική σε ΑΚΙ

    Generally, octane ratings are higher in Europe than they are in North America and most other parts of the world. This is especially true when comparing the lowest available octane level in each country. In many parts of Europe, 95 RON (90–91 AKI) is the minimum available standard, with 97/98 RON being higher specification (sometimes called Super Unleaded). The higher rating seen in Europe is an artifact of a different underlying measuring procedure.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating


    Η 96αρα η Ευρωπαϊκή είναι ίδια με την 91 US ..απ' ότι λένε και οι tuners

    ESS DirectFlash Normal Aspiration optimized ECU software is a result of 100's of dyno runs and exact calibration of all parameters to allow maximum performance gains with improved driveability/fuel consumption and stock engine longevity. Removed top speed governor is included, and you have the option of stock RPM limit or up to 9000RPM, default setting from ESS is 8200 unless otherwise instructed.
    Power is increased by 10 WHP when programmed for premium fuel (91US/96Euro)
    https://www.esstuning.com/products/E...-Software.html

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP