sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Specialized (26-01-11)
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
με 18άρια, περπατάει καλύτερα γενικότερα το αυτοκίνητο...αυτά τα οποία έχω
εγώ βέβαια, είναι ρέπλικες 18άρες csl...περιμένω όταν θα είναι τα λάστιχα μου
για αλλαγή, να τις βάψω και αυτές σε μαύρο και να βάλω τα pilot cup σε 235/265,
για καθημερινή χρήση...νομίζω είναι ο καλύτερος συνδιασμός...18άρια, 235/265,
cup...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Το προβλημα δεν ειναι το 235/265 αλλα το προφιλ που ειναι στο CSL 35 εμπρος και 30 πισω. Ο θωμας στα 18αρια που λεει να κουμπωσει και θα κρατησει το 235/265 (και καλα θα κανει), δεν θα εχει 35/30 προφιλ που ειναι υπερβολικα χαμηλο και ακαμπτο για τους δρομους μας. Βαλε τις ΟΕΜ διαστασεις. Μια χαρα θα εισαι. Η πισω ζαντα ουτως η αλλως (και η ΟΕΜ και η CSL) 9.5''αρα ειναι (και ειναι streched ετσι και αλλιως μιας και το 255 πεφτει 'λιγο' στην 9.5αρα-αυτο ομως δεν ειναι κατ' αναγκη κακο). Τωρα και η μπροστα με 8.5 και 225 θα εχει λιγο streched look (αλλα θα εχει και το 40αρι προφιλακι που ειναι μια χαρα για τους δρομους μας)
Το προφιλ ειναι που με απασχολει εμενα και οχι τοσο το φαρδος. Και σε πληροφορω, απο προσωπικη εμπειρια,οτι οσο περισσοτερο προφιλ υπαρχει τοσο καλυτερη προσφυση (ειδικα πισω) εχουμε.![]()
BILL007 (27-01-11), m-power_01 (27-01-11), Specialized (28-01-11), Thomelef (27-01-11)