Gregory_///M (18-01-11)
Οι πιεσεις που αναφερει ο κατασκευαστης ειναι για πολυ καλης ποιοτητας ασφαλτου οπως ειναι στις ευρωπαικες χωρες. Στην Ελλαδα, απο προσωπικη εμπειρια, αυτες οι πιεσεις Δεν δουλευουν στην μετριας ποιοτητας γυαλισμενη ασφαλτο (στο 90% των περιπτωσεων δηλαδη). Το αμαξι απο σταση δεν ξεκιναει με τιποτα. Για να βελτιωσουμε λιγο την προσφυση στα μωσαικα που εχουμε για δρομους ξεφουσκωνουμε λιγο (1-3 psi). Προσωπικα εχω τα πισω 31-32 και τα μπροστα 32-33. Τωρα μπορει στην πιστα, η σε πολυ καινουργια ασφαλτο να θελει τις ενδεδειγμενες πιεσεις αλλα η χρηση των περισσοτερων αυτοκινητων σε αυτες τις συνθηκες, ειναι περιορισμενη.
Με το λιγοτερο αερα παιρνουμε και δωρο λιγο πιο ανετη κυλιση (και δυστυχως περισσοτερο κοπανισμα ζαντας αν τσακωσουμε μεγαλη λακουβα, υπερυψωμενα καπακια, χαντακια κτλ-φαινομενο αρκετα συχνο). Γενικα θελουμε να εχουμε μαλακοτερα πλαινα ωστε το λαστιχο να ακολουθει πιο ευκολα την επιφανεια του δρομου. Για αυτο και τα 18αρια ειναι καλυτερα για τον δρομο (λογο υψηλοτερου προφιλ με συνεπεια λιγοτερο ακαμπτο ελαστικο->περισσοτερη προσφυση στην ευθεια και πιο προοδευτικη τοποθετηση στις στροφες πραγμα θετικο οταν κινουμαστε στο δρομο) αλλα οι περισσοτεροι, οπως και εγω, εχουμε 19αρια λογω εμφανισης. Και εγω εχω 19αρες CSL με OEM διαστασεις ελαστικων (225/40 & 255/35).
BILL007 (19-01-11), m-power_01 (26-01-11)
Δημήτρη, είναι ΟΚ οι CSL 19" με τις ΟΕΜ διαστάσεις? Ο Βαγγέλης στο δικό μου είχε βάλει τις CSL διαστάσεις (235 μπρος & 265 πίσω) αλλά εγώ σκέφτομαι στην επόμενη μου αλλαγή να γυρίσω σε αυτές που έχεις κι εσύ (225/40 & 255/35). Είναι ΟΚ ειδικά με τις φαρδύτερες μπροστινές ζάντες?
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Specialized (26-01-11)
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
με 18άρια, περπατάει καλύτερα γενικότερα το αυτοκίνητο...αυτά τα οποία έχω
εγώ βέβαια, είναι ρέπλικες 18άρες csl...περιμένω όταν θα είναι τα λάστιχα μου
για αλλαγή, να τις βάψω και αυτές σε μαύρο και να βάλω τα pilot cup σε 235/265,
για καθημερινή χρήση...νομίζω είναι ο καλύτερος συνδιασμός...18άρια, 235/265,
cup...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Το προβλημα δεν ειναι το 235/265 αλλα το προφιλ που ειναι στο CSL 35 εμπρος και 30 πισω. Ο θωμας στα 18αρια που λεει να κουμπωσει και θα κρατησει το 235/265 (και καλα θα κανει), δεν θα εχει 35/30 προφιλ που ειναι υπερβολικα χαμηλο και ακαμπτο για τους δρομους μας. Βαλε τις ΟΕΜ διαστασεις. Μια χαρα θα εισαι. Η πισω ζαντα ουτως η αλλως (και η ΟΕΜ και η CSL) 9.5''αρα ειναι (και ειναι streched ετσι και αλλιως μιας και το 255 πεφτει 'λιγο' στην 9.5αρα-αυτο ομως δεν ειναι κατ' αναγκη κακο). Τωρα και η μπροστα με 8.5 και 225 θα εχει λιγο streched look (αλλα θα εχει και το 40αρι προφιλακι που ειναι μια χαρα για τους δρομους μας)
Το προφιλ ειναι που με απασχολει εμενα και οχι τοσο το φαρδος. Και σε πληροφορω, απο προσωπικη εμπειρια,οτι οσο περισσοτερο προφιλ υπαρχει τοσο καλυτερη προσφυση (ειδικα πισω) εχουμε.![]()
BILL007 (27-01-11), m-power_01 (27-01-11), Specialized (28-01-11), Thomelef (27-01-11)