Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Θέμα: [E46 M3] Πιέσεις Ελαστικών σε 19" και Λυχνία Καντράν!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Gregory_///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικά τι έγινε με το κόκκινο λαμπάκι? Το δοκίμασες με σβηστό το αυτοκίνητο να σβήσει?
    Εγώ το προσπάθησα με το αυτοκίνητο εν κινήσει κ δεν έγινε τίποτα, σήμερα λέω να το κάνω με σβηστό, όπως αναφέρει και ο Νάσος!
    Greg κάνε ακριβώς αυτό που λέει στην προηγούμενη σελίδα ο doctore.
    Σβηστό πατάς για λίγα δευτερόλεπτα το κουμπάκι ανάβει πορτοκαλί και μετά από λίγο σβήνει κι έχει πάρει τη νέα ρύθμιση..

  2. The Following User Says Thank You to Specialized For This Useful Post:

    Gregory_///M (18-01-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οι πιεσεις που αναφερει ο κατασκευαστης ειναι για πολυ καλης ποιοτητας ασφαλτου οπως ειναι στις ευρωπαικες χωρες. Στην Ελλαδα, απο προσωπικη εμπειρια, αυτες οι πιεσεις Δεν δουλευουν στην μετριας ποιοτητας γυαλισμενη ασφαλτο (στο 90% των περιπτωσεων δηλαδη). Το αμαξι απο σταση δεν ξεκιναει με τιποτα. Για να βελτιωσουμε λιγο την προσφυση στα μωσαικα που εχουμε για δρομους ξεφουσκωνουμε λιγο (1-3 psi). Προσωπικα εχω τα πισω 31-32 και τα μπροστα 32-33. Τωρα μπορει στην πιστα, η σε πολυ καινουργια ασφαλτο να θελει τις ενδεδειγμενες πιεσεις αλλα η χρηση των περισσοτερων αυτοκινητων σε αυτες τις συνθηκες, ειναι περιορισμενη.
    Με το λιγοτερο αερα παιρνουμε και δωρο λιγο πιο ανετη κυλιση (και δυστυχως περισσοτερο κοπανισμα ζαντας αν τσακωσουμε μεγαλη λακουβα, υπερυψωμενα καπακια, χαντακια κτλ-φαινομενο αρκετα συχνο). Γενικα θελουμε να εχουμε μαλακοτερα πλαινα ωστε το λαστιχο να ακολουθει πιο ευκολα την επιφανεια του δρομου. Για αυτο και τα 18αρια ειναι καλυτερα για τον δρομο (λογο υψηλοτερου προφιλ με συνεπεια λιγοτερο ακαμπτο ελαστικο->περισσοτερη προσφυση στην ευθεια και πιο προοδευτικη τοποθετηση στις στροφες πραγμα θετικο οταν κινουμαστε στο δρομο) αλλα οι περισσοτεροι, οπως και εγω, εχουμε 19αρια λογω εμφανισης. Και εγω εχω 19αρες CSL με OEM διαστασεις ελαστικων (225/40 & 255/35).

  4. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (19-01-11), m-power_01 (26-01-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για αυτο και τα 18αρια ειναι καλυτερα για τον δρομο (λογο υψηλοτερου προφιλ με συνεπεια λιγοτερο ακαμπτο ελαστικο->περισσοτερη προσφυση στην ευθεια και πιο προοδευτικη τοποθετηση στις στροφες πραγμα θετικο οταν κινουμαστε στο δρομο) αλλα οι περισσοτεροι, οπως και εγω, εχουμε 19αρια λογω εμφανισης. Και εγω εχω 19αρες CSL με OEM διαστασεις ελαστικων (225/40 & 255/35).
    Δημήτρη, είναι ΟΚ οι CSL 19" με τις ΟΕΜ διαστάσεις? Ο Βαγγέλης στο δικό μου είχε βάλει τις CSL διαστάσεις (235 μπρος & 265 πίσω) αλλά εγώ σκέφτομαι στην επόμενη μου αλλαγή να γυρίσω σε αυτές που έχεις κι εσύ (225/40 & 255/35). Είναι ΟΚ ειδικά με τις φαρδύτερες μπροστινές ζάντες?

  6. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Specialized Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημήτρη, είναι ΟΚ οι CSL 19" με τις ΟΕΜ διαστάσεις? Ο Βαγγέλης στο δικό μου είχε βάλει τις CSL διαστάσεις (235 μπρος & 265 πίσω) αλλά εγώ σκέφτομαι στην επόμενη μου αλλαγή να γυρίσω σε αυτές που έχεις κι εσύ (225/40 & 255/35). Είναι ΟΚ ειδικά με τις φαρδύτερες μπροστινές ζάντες?
    να τα αφήσεις όπως είναι...μια χαρούλα είναι οι διαστάσεις αυτές...και εγώ αυτές
    έχω στο δικό μου, μέχρι να πάρω λάστιχα για τα 18άρια μου...και στα 18άρια,
    πάλι 235/265 θα βάλω...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Specialized (26-01-11)

  8. #5
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    να τα αφήσεις όπως είναι...μια χαρούλα είναι οι διαστάσεις αυτές...και εγώ αυτές
    έχω στο δικό μου, μέχρι να πάρω λάστιχα για τα 18άρια μου...και στα 18άρια,
    πάλι 235/265 θα βάλω...
    Γυρνάς σε 18άρια? Γιατί εγώ λέω να πάω σε 19άρια Competition (225/255) και έχω η αλήθεια είναι έναν ενδοιασμό μην δω διαφορά...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  9. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γυρνάς σε 18άρια? Γιατί εγώ λέω να πάω σε 19άρια Competition (225/255) και έχω η αλήθεια είναι έναν ενδοιασμό μην δω διαφορά...
    με 18άρια, περπατάει καλύτερα γενικότερα το αυτοκίνητο...αυτά τα οποία έχω
    εγώ βέβαια, είναι ρέπλικες 18άρες csl...περιμένω όταν θα είναι τα λάστιχα μου
    για αλλαγή, να τις βάψω και αυτές σε μαύρο και να βάλω τα pilot cup σε 235/265,
    για καθημερινή χρήση...νομίζω είναι ο καλύτερος συνδιασμός...18άρια, 235/265,
    cup...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  10. #7
    Εγγραφή
    26-08-10
    Περιοχή
    Voula
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    178
    Thanked
    92
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    να τα αφήσεις όπως είναι...μια χαρούλα είναι οι διαστάσεις αυτές...και εγώ αυτές
    έχω στο δικό μου, μέχρι να πάρω λάστιχα για τα 18άρια μου...και στα 18άρια,
    πάλι 235/265 θα βάλω...
    Ok μαστροΘωμά μας για να το λες κάτι θα ξέρεις.. Θεωρητικά όμως με στενότερες διαστάσεις (που είναι και ΟΕΜ) έχεις λιγότερες τριβές κι άρα καλύτερη κύληση, καλύτερες επιδόσεις κι ακόμη (λέμε τώρα..) λιγότερη κατανάλωση..

  11. #8
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Specialized Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ok μαστροΘωμά μας για να το λες κάτι θα ξέρεις.. Θεωρητικά όμως με στενότερες διαστάσεις (που είναι και ΟΕΜ) έχεις λιγότερες τριβές κι άρα καλύτερη κύληση, καλύτερες επιδόσεις κι ακόμη (λέμε τώρα..) λιγότερη κατανάλωση..
    Το προβλημα δεν ειναι το 235/265 αλλα το προφιλ που ειναι στο CSL 35 εμπρος και 30 πισω. Ο θωμας στα 18αρια που λεει να κουμπωσει και θα κρατησει το 235/265 (και καλα θα κανει), δεν θα εχει 35/30 προφιλ που ειναι υπερβολικα χαμηλο και ακαμπτο για τους δρομους μας. Βαλε τις ΟΕΜ διαστασεις. Μια χαρα θα εισαι. Η πισω ζαντα ουτως η αλλως (και η ΟΕΜ και η CSL) 9.5''αρα ειναι (και ειναι streched ετσι και αλλιως μιας και το 255 πεφτει 'λιγο' στην 9.5αρα-αυτο ομως δεν ειναι κατ' αναγκη κακο). Τωρα και η μπροστα με 8.5 και 225 θα εχει λιγο streched look (αλλα θα εχει και το 40αρι προφιλακι που ειναι μια χαρα για τους δρομους μας)
    Το προφιλ ειναι που με απασχολει εμενα και οχι τοσο το φαρδος. Και σε πληροφορω, απο προσωπικη εμπειρια,οτι οσο περισσοτερο προφιλ υπαρχει τοσο καλυτερη προσφυση (ειδικα πισω) εχουμε.

  12. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (27-01-11), m-power_01 (27-01-11), Specialized (28-01-11), Thomelef (27-01-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP