Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 168

Θέμα: 4κύλινδροι turbo κινητήρες από την BMW

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    AΘΗΝΑ
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    798
    Thanked
    766
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο savvas bmwdakias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω νομιζω οτι για να αργησε να βγαλει turbo η bmw το μελεταει καλα και οταν θα βγει θα ειναι απο τα καλυτερα της αγορας πχ 335.Επισης η bmw αργησε να βγαλει cabrio με σκληρη οροφη, οταν αλλες εταιρειες ηταν ηδη στη δευτερη γενια μοντελων cabrio με σκληρη οροφη(βλεπε mercedes peugeot).Οταν ομως κυκλοφορησε το 3αρι ολοι ειχανε να λενε για την κατασκευη κτλ.Οσον αφορα ομως τωρα τους κινητηρες της bmw πιστευω οτι ηταν αναγκαιο κακο να ακολουθησει το ρευμα της εποχης.Συμφωνω οτι ο ηχος απο τα εξακυλινδρα δεν παιζεται αλλα δυστυχως πολλα κυβικα λιγα αλογα.Επιτελους για μενα τα bmw θα παψουν να ειναι για λιγους γιατι δυστυχως ανηκω στην κατηγορια εκεινη που δεν τα ''εχουν'' χωρις να θελω να προσβαλω καποιον.Το μεγαλο μπαμ πιστευω θα γινει οταν θα βγει ο 1600 turbo.
    δεν νομιζω να ειναι οπως τα λες φιλε μου. οι τιμες θα πανε αναλογικα με τις σημερινες. για παραδειγμα οσο κανει η 316 σημερα θα κανει η τριαρα με το turbo κινητηρα με τα 140 αντε 150 αλογα που θα βγαζει. βαλε αναλογια βαρους και ιππων να δεις οτι σε σχεση με τον ανταγωνισμο θα ειναι μια τρυπα στο νερο. απο κει και περα οι διλιτροι με τα πολλα αλογα θα εξισωθουν τιμολογιακα με τους εξακυλινδρους σημερα. η μια η αλλη ερχεται το μονο πλεονεκτημα για ελλαδα ειναι πως παρακαμπτεις τα υπερογκα τελη κυκλοφοριας

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Moufas E46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μια η αλλη ερχεται το μονο πλεονεκτημα για ελλαδα ειναι πως παρακαμπτεις τα υπερογκα τελη κυκλοφοριας
    ..και τα τέλη ταξινόμησης

  3. #3
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Moufas E46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν νομιζω να ειναι οπως τα λες φιλε μου. οι τιμες θα πανε αναλογικα με τις σημερινες. για παραδειγμα οσο κανει η 316 σημερα θα κανει η τριαρα με το turbo κινητηρα με τα 140 αντε 150 αλογα που θα βγαζει. βαλε αναλογια βαρους και ιππων να δεις οτι σε σχεση με τον ανταγωνισμο θα ειναι μια τρυπα στο νερο. απο κει και περα οι διλιτροι με τα πολλα αλογα θα εξισωθουν τιμολογιακα με τους εξακυλινδρους σημερα. η μια η αλλη ερχεται το μονο πλεονεκτημα για ελλαδα ειναι πως παρακαμπτεις τα υπερογκα τελη κυκλοφοριας
    Συμφωνω για τις τιμες.Αυτο που πιστευω οτι ποναει τον κοσμο που εχει bmw ή σκεφτεται να παρει ειναι το τεκμηριο για καποιους και μετα τα τελη κυκλοφοριας αν σκεφτεσαι να παρεις τουλαχιστον ενα 25αρι για να το ευχαριστηθεις.Εκτος αν παρεις καμια αδηλωτη μετατροπη και εισαι συνεχεια με το φοβο μη γινει κανενα ατυχημα κυριως απο ασφαλιστικης μεριας.Το 1600 bmw για μενα ειναι συμβιβασμος που δεν θελω να τον κανω.Τωρα βγαζοντας turbo 1600 εστω και με 150 αλογα κατι ειναι για τους λατρεις της πισω κινησης αφου με προγραμματακι φιλτρο εξατμιση θα φτανει 200 αλογακια για πλακα.
    quattro ist fur sissies

  4. #4
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγώ είμαι πολύ θετικός για τα τούρμπο στα bmw.
    Απλά εγώ δεν θέλω να οδηγώ τέτοιο !!!
    Προτιμώ ατμοσφαιρικό...

  5. The Following 4 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    A8hnaios (27-01-11), chief (13-01-11), NickE60 (13-01-11), PANOS-E60 (13-01-11)

  6. #5
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Moufas E46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    το μονο πλεονεκτημα για ελλαδα ειναι πως παρακαμπτεις τα υπερογκα τελη κυκλοφοριας
    Τι 500-550 τι 700-750.....

  7. #6
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι 500-550 τι 700-750.....
    Δεν ειναι τοσο μικρη η διαφορα.250 ευρω για τα 1600 και 600 για τα διλιτρα ειναι σημαντικη διαφορα 600-250=350 διαφορα.
    quattro ist fur sissies

  8. #7
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο savvas bmwdakias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ειναι τοσο μικρη η διαφορα.250 ευρω για τα 1600 και 600 για τα διλιτρα ειναι σημαντικη διαφορα 600-250=350 διαφορα.
    Εγώ εννοώ την διαφορά από 2λιτρο turbo σε 2,5-3,0 ατμόσφαιρα και turbo....
    Eίναι μόλις 200 ευρώ..

  9. #8
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.955
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Angry //...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Moufas E46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν νομιζω να ειναι οπως τα λες φιλε μου. οι τιμες θα πανε αναλογικα με τις σημερινες. για παραδειγμα οσο κανει η 316 σημερα θα κανει η τριαρα με το turbo κινητηρα με τα 140 αντε 150 αλογα που θα βγαζει. βαλε αναλογια βαρους και ιππων να δεις οτι σε σχεση με τον ανταγωνισμο θα ειναι μια τρυπα στο νερο. απο κει και περα οι διλιτροι με τα πολλα αλογα θα εξισωθουν τιμολογιακα με τους εξακυλινδρους σημερα. η μια η αλλη ερχεται το μονο πλεονεκτημα για ελλαδα ειναι πως παρακαμπτεις τα υπερογκα τελη κυκλοφοριας
    ναι καλα μ αυτο το πλευρο να κοιμομαστε

    ετοιμαζονται να φορολογουν και βαση των ιππων..



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  10. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο A8hnaios Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι καλα μ αυτο το πλευρο να κοιμομαστε

    ετοιμαζονται να φορολογουν και βαση των ιππων..
    αν γίνει αυτό οι παράλληλοι τύπου vishnu θα είναι μονόδρομος!
    Ακόμα και δυναμομέτρηση να σε υποχρεώσουν να κανεις το γυρίζεις σε mode προσομοίωσης "ατμοσφαρικού" και φορολογείσαι από 300 άλογα για 200... αν το υπολογίσουν βάσει τιμών εργοστασίου πάλι γλυτώνεις γιατί στην πραγματικότητα θα είσαι 400 και άνω! Συμφέρει!!

  11. The Following 2 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    A8hnaios (27-01-11), PANOS-E60 (27-01-11)

  12. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο A8hnaios Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι καλα μ αυτο το πλευρο να κοιμομαστε

    ετοιμαζονται να φορολογουν και βαση των ιππων..

    Απιθανο το βλεπω.. Γιατι τοτε ειναι που θα στραφουν ολοι στα τουρμπακια και δε θα μπορουν να ελεγχθουν σωστα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dimzan : 27-01-11 στις 19:19

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP